Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kga toch ook eens bij Shell of zo moeten gaan tanken. Nu doe ik het bij Total, maar dat is altijd maximumprijs Weet niet of hun excellium diesel zoveel beter is.
Prognoses voorspellen dat een vat ruwe olie in de zomer zal doorstijgen tot 160 à 170 Dollar. Tegen Nieuwjaar zou 200 Dollar geen Science -Fiction zijn.
We zijn er dus nog niet.
Misschien tijd dat we met zijn alle die oliestaten onder de voeten gaan lopen. Dan is het onze olie.
* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,210 €/l (onveranderd)
* Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,234 €/l (onveranderd)
* Voor Diesel betaalt men maximum 1,054 €/l (onveranderd)
* Voor LPG betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,415 €/l (een DALING van 0,020 €/l)
* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men maximum 0,5527 €/l (onveranderd)
* Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,5774 €/l (onveranderd)
* Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4372 €/l (onveranderd)
* Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4943 €/l (onveranderd)
Heb je daar dan iets van verschil in gemerkt (prestaties, verbruik..) van 98 => 95 te gaan?
Niet echt, aangezien ik maar 2 tanken op 98 gereden heb ofzo Sowieso verbruikte ik achteraf minder met 95 dan met 98, maar volgens mij is dat vooral ook omdat het verbruik sowieso moet zakken naargelang hij wat ingereden is, en ook dat ik de wagen beter aanvoel zodat ik beter om ga met het vermogen in bepaalde situaties. Dus ik kan niet echt een conclusie trekken.
95 is gewoon 't minimum he, daarom staat dat op uw tankklepje
Er zijn al veel discussies over gevoerd ooit
In de Corsa voel ik het verschil wel een beetje, en dat is maar een stomme 1400 met 90 pk. Maar nu ie zoveel werkkilometers doet en weinig funkilometers gaat er 95 in.
Niet echt, aangezien ik maar 2 tanken op 98 gereden heb ofzo Sowieso verbruikte ik achteraf minder met 95 dan met 98, maar volgens mij is dat vooral ook omdat het verbruik sowieso moet zakken naargelang hij wat ingereden is, en ook dat ik de wagen beter aanvoel zodat ik beter om ga met het vermogen in bepaalde situaties. Dus ik kan niet echt een conclusie trekken.
Dan zou ik het nog eens proberen nu, of als de auto goed ingereden is.
Volgens Pa is er een groot verschil en hij wil dan ook altijd 98 in de 2.0 Rav 4 die we thuis hebben. Maar heb er persoonlijk geen bevindingen mee aangezien ik amper met die wagen rij.
Comment