Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Ik kreeg een beetje dat gevoel bij dat hippe volkje dat Doel bezette (daarjuist in 't nieuws)

Jup.

Waarschijnlijk werkloos en geen zak te doen. Fits the description.

Net als die boomspotters. Ga 'ns werken. Boomspotter is trouwens verkeerd gekozen, komt van bomspotters en volgens mij willen bomspotters de bommen juist weg.

Comment

• Idd tis erg aan 't worden. In de ogen van de 'samenleving' is het rijden van een M5 ofzo al bijna even erg als een moord...Steeds meer mensen kijken liever op een ander z'n vingers ipv bij zichzelf te kijken wat hij kan doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
        Idd tis erg aan 't worden. In de ogen van de 'samenleving' is het rijden van een M5 ofzo al bijna even erg als een moord...Steeds meer mensen kijken liever op een ander z'n vingers ipv bij zichzelf te kijken wat hij kan doen...
        Van mij zou je nog altijd een "Thumbs up" krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Opwarming aarde zorgt voor natte zomer
          Het ziet ernaar uit dat het weer de rest van de zomer niet beter zal worden door een straalstroom die boven België blijft hangen. Natte en hete zomers als deze zullen nog vaker voorkomen door de opwarming van de aarde, zo vreest het KMI.

Die verandering van het klimaat zou ook ernstige gevolgen hebben voor Vlaanderen, dat gevoelig is voor wateroverlast. Het Waterloket van de Vlaamse Milieumaatschappij onderneemt al acties om dat in de toekomst te beperken. (Tina De Gendt)www.demorgen.be
          Zo is't wel erg gemakkelijk natuurlijk. Alles is de schuld van de opwarming van de aarde. Als het bij ons meer regent is dat de schuld van de opwarming van de aarde. Als het in Spanje minder regent is het weer de opwarming van de aarde. Ik ben er zeker van dat als we dit jaar een strenge winter hebben dat dit op een of andere manier ook wel weer de schuld zal zijn van de opwarming van de aarde. 't Is waarschijnlijk ook de schuld van de opwarming van de aarde dat Mars aan het opwarmen is.

Comment

• Net nog eens een liter of 400 wezen halen. Ik heb er weer zin in.

Ohja, en op de heenweg gesprint tegen een Prius (gene zever). Hij liep 1 wagenlengte uit op 120 per uur.

Het grappige is dat hij tijdens dat sprintje meer vervuilde dan mijn 17 jaar oude benz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Alé, this maar een gedachtje éh. Maar kunnen we de wereldbevolking niet gewoon met 50% terugschroeven?
              Hangt ervan af...
              Tot welke 50% zou jij behoren?

Comment

• Ik denk niet dat hij bedoelt om nu meteen 50% van de wereldbevolking om te brengen

Geboortebeperking is de enige oplossing, maar in de praktijk volgens mij onhaalbaar, en dan nog : kijk eens met hoeveel de Chinezen zijn ondanks hun geboortebperking

Probleem van energie is maar één zaak, er komen nog tijden van voedselschaarste waar geen internationale hulpactie tegenop gewassen zal zijn. Onze planeet wordt te klein !

Comment

• LPG is vandaag weer gezakt aan mijn favo pomp: 0.464€/l
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    LPG is vandaag weer gezakt aan mijn favo pomp: 0.464€/l
                    Ik heb er vandaag getankt zie

De Esso langs 't kanaal in Hasselt stond ook heel goedkoop: 0,475 voor een litertje
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Ik denk niet dat hij bedoelt om nu meteen 50% van de wereldbevolking om te brengen

Geboortebeperking is de enige oplossing, maar in de praktijk volgens mij onhaalbaar, en dan nog : kijk eens met hoeveel de Chinezen zijn ondanks hun geboortebperking

Probleem van energie is maar één zaak, er komen nog tijden van voedselschaarste waar geen internationale hulpactie tegenop gewassen zal zijn. Onze planeet wordt te klein !
                      Die chinezen groeien nog omdat ze net zoals wij last hebben van Immigranten, wereldwijde geboortebeperking zou volgens mij wel degelijk effect hebben.
                      Last edited by ; 13/08/2008, 16:46. Reden: spelfoutje, bende kommaneukers

Comment

Die chinezen groeien nog omdat ze net zoals wij last hebben van Imigranten, wereldwijde geboortebeperking zou volgens mij wel degelijk effect hebben.
                        KEREL

Imigranten uit Imigratië?

En het is algemeen geweten dat de gemiddelde chinees zich van geboortebeperking geen zak aantrekt.

Comment

• China gaat vervuilende wagens meer belasten...staat op hln.be...
                          Daar hebben ze 't zelfs eerder door dan hier...

Comment

• Tzou beter zijn mochten ze hun subsidies voor brandstof verminderen of zelfs laten vallen. Dat zou pas effect geven...

En laat die belasting op vervuiling maar voor wat het is... Straks betaal ik meer voor m'n polo uit '85 dan iemand met een Q7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                              Tzou beter zijn mochten ze hun subsidies voor brandstof verminderen of zelfs laten vallen. Dat zou pas effect geven...

En laat die belasting op vervuiling maar voor wat het is... Straks betaal ik meer voor m'n polo uit '85 dan iemand met een Q7
                              Subsidies voor brandstof? Wie, wat hoe waar?

Benzine kost eigenlijk ongeveer 45cent de liter, de rest zijn accijnzen, ik zie daar nergens subsidies in ze...

Of misschien heb je het over de btw-aftrek? Ja, dat zou beter voor iedereen gelijk zijn...

Comment

• een voorbeeldje...

Comment

Subsidies voor brandstof? Wie, wat hoe waar?

Benzine kost eigenlijk ongeveer 45cent de liter, de rest zijn accijnzen, ik zie daar nergens subsidies in ze...

Of misschien heb je het over de btw-aftrek? Ja, dat zou beter voor iedereen gelijk zijn...
                                  Kbedoel de brandstof voor de chinezen.

Comment

Kbedoel de brandstof voor de chinezen.
                                    My bad, tjah je kan die Chinezen niet verwijten slim te zijn.

Comment

• Echt slim lijkt me dat niet. Ik ken er niet zoveel van maar ik weet wel dat ze dat niet blijven volhouden. En als die subsidies wegvallen zal dat hard voor ze aankomen...

Comment

Echt slim lijkt me dat niet. Ik ken er niet zoveel van maar ik weet wel dat ze dat niet blijven volhouden. En als die subsidies wegvallen zal dat hard voor ze aankomen...
                                        Maar nog harder voor ons aangezien zij een groter deel van de olievoorraad opeisen. Het idee is dat elke druppel die zij hebben wij niet hebben en hun bedrijven kunnen beter concureren (als je het zo nog kan uitdrukken) met de onze.

Comment

• Eigenlijk moet je dus hopen dat de olieprijs stijgt, om zo de vraag in China te doen afnemen, en zo de prijs te doen zakken...

Comment

Working...
                                          X