Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ik weet niet waar gij uwe coca-cola koopt, maar die betaal je gemiddeld tussen 1.10 en 1.15 euro per liter!
    Dus enkel mazout, gas en LPG zijn goedkoper. Naft en diesel kosten meer!
    Koop coca-cola eens in een vat van 80l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
      In de Colruyt normaal 1,97 voor een fles van 2 liter.
      Als er promoties zijn soms tot 1,56 euro per fles.
      Das ook waar, daar is alles goedkoper he

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Koop coca-cola eens in een vat van 80l
      En waar moet ik daarvoor zijn?
      Dan hebben we ineens een voorraad voor een, tijdje
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vraag eens naar die zakken zoals in de McDo

Edit: niet dat ze dat verkopen, kheb ook al geïnformeerd bij iemand die bij Coca Cola werkt

Comment

Ik weet niet waar gij uwe coca-cola koopt, maar die betaal je gemiddeld tussen 1.10 en 1.15 euro per liter!
          Dus enkel mazout, gas en LPG zijn goedkoper. Naft en diesel kosten meer!
          Dan nog, ik zie niemand klagen over de colaprijs. Die is vergeleken met brandstof dus heel duur.
          Ik wil maar zeggen, de prijs van brandstof valt nog mee. Op naar de 2 euro/L !

Comment

• Alleen zuip ik niet zoveel cola als dat m'n bakske diesel zuipt

Comment

• Ik verwacht hier deze week weer een stijging met de piekende olieprijs...
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                Ik lees net op teletekst dat er een groot olieveld ontdekt is voor de kust van Brazilië. Optimisten zouden spreken over 33 miljard vaten en het olieveld zou het 2e grootste ter wereld zijn.
                Benieuwd wat verdere studies gaan uitwijzen...
                er is nog meer dan genoeg olie op deze aardbol

een tijdje geleden hadden ook nog wat ontdekt in de Golf van Mexico dacht ik. Canada gaat binnen een paar jaar ook evenveel produceren als Kuwait.

om nog maar te zwijgen van de enorme voorraden op de noordpool (eerst moet dat ijs smelten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  er is nog meer dan genoeg olie op deze aardbol

een tijdje geleden hadden ook nog wat ontdekt in de Golf van Mexico dacht ik. Canada gaat binnen een paar jaar ook evenveel produceren als Kuwait.

om nog maar te zwijgen van de enorme voorraden op de noordpool (eerst moet dat ijs smelten )
                  geen vuiltje aan de lucht. wij rijden voor de moment zo veel mogelijk met onze auto zodat die kappen zo vlug mogelijk smelten. => nieuwe oliebronnen => onze prijzen dalen voor de naft en we hebben zonniger weer. gogogo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                    Soms vraag ik me af of jullie aan het zwanzen zijn of gewoon debiel.
                    wat is er zo debiel aan mijn post?

of snap je m'n cynisme niet?

Comment

• William Blake is een zwanzende debiel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        William Blake is een zwanzende debiel.
                        true

Comment

• dubbeltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Leuk, een artikel van een half jaar geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                              Ik verwacht hier deze week weer een stijging met de piekende olieprijs...
                              Zoals ik zei, wel late melding...

Op donderdag 17 april wordt Super 98+, Super 95 duurder.
                              * Voor Super 95 betaalt men vanaf donderdag maximum 1.510 €/l (een stijging van 0,015 €/l)
                              * Voor Super 98+ betaalt men vanaf donderdag maximum 1.525 €/l (een stijging van 0,011 €/l)
                              Bron: http://www.brandstofprijzen.be

Comment

• Ja, en als ze nog even verder gaan dan is de 95 even duur als de 98
                                Met andere woorden worde de 95 dan eigenlijk overbodig.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja, en als ze nog even verder gaan dan is de 95 even duur als de 98
                                  Met andere woorden worde de 95 dan eigenlijk overbodig.
                                  Aan de pomp is een duidelijker verschil te zien hoor. Op de meeste plaatsen geven ze meer korting op 95 als 98. Ik zie 95 nog lang niet verdwijnen iig

Comment

• Superbenzine bereikt morgen nieuwe recordprijs

De maximumprijs van superbenzine 95 bedraagt vanaf morgen 1,51 euro per liter. Dat is een prijsstijging van 1,5 eurocent en meteen een nieuwe recordprijs. Superbenzine 98 stijgt met 1,1 eurocent per liter, tot maximaal 1,5250 euro per liter.

De eigenlijke prijsverhoging wordt niet volledig doorgerekend omdat het zogenaamde omgekeerd cliquetsysteem in werking treedt. Dat gebeurt wanneer de prijs van superbenzine 95 boven de 1,5 euro per liter gaat. De accijnzen worden verlaagd met 2,3 euro per 1.000 liter, wat een besparing betekent van 0,11 euro op een tankbeurt van 50 liter.

De accijnsverlaging is al verrekend in de nieuwe maximumprijzen. Het is al de tweede keer dit jaar dat de omgekeerde cliquet in werking treedt voor de superbenzine. Dat gebeurde eerder al in februari, bij de vorige recordprijs.

(Bron: DSO)
                                    Bron : http://www.hbvl.be/nieuws/economie/d...A-7EFA7008663A

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Leuk, een artikel van een half jaar geleden.
                                      geheugen opfrissen

Comment

• Maandag mijn tank volgedaan aan 0.90 euro per liter(diesel)

Comment

Working...
                                        X