Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
    Spanje ?

ok niet dus

andere gok : Canada ?
    Het moet er warm zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk Berichten
      Het moet er warm zijn.
      you have a point

Comment

• Het zal eerder California zijn, bij Tom Selleck.

Comment

Het moet er warm zijn.
          Met de opwarming van de aarde hebben we hier binnen 20 jaar ook een tropisch klimaat.

Maar ja, dan staan we wel al onder water.

Comment

Het zal eerder California zijn, bij Tom Selleck.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
              Daar is het Frans ook een officiële taal; niet voor onze onverdraagzame magnum denk ik.

Lap mijne naam is weer gemaakt. Ik ken zo nog van die gasten die het VB o zo verwerpelijk vinden, maar owee als ze een slechte ervaring krijgen met een vreemdeling, dan is het land te klein en straalt de haat er zo vanaf.

Hypocriete mensen , die zo dwepen met 'verdraagzaamheid' , ik ben waarschijnlijk veel verdraagzamer dan jij ooit zult worden!

Comment

• De VS denk ik niet, daar kost gezondheidszorg een pak geld.
                We wijken wel af, dus ik hoop dat iemand het snel raadt voor dat deze thread opgekuist wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                  Lap mijne naam is weer gemaakt. Ik ken zo nog van die gasten die het VB o zo verwerpelijk vinden, maar owee als ze een slechte ervaring krijgen met een vreemdeling, dan is het land te klein en straalt de haat er zo vanaf.

Hypocriete mensen , die zo dwepen met 'verdraagzaamheid' , ik ben waarschijnlijk veel verdraagzamer dan jij ooit zult worden!
                  Hebben ze je ook behandeld voor je narcistische afwijkingen ?

Comment

ik ben waarschijnlijk veel verdraagzamer dan jij ooit zult worden!
                    Zolang ze de vlaamse leeuw zingen, blond haar en blauwe ogen hebben en Bart De Wever een toffe pee vinden zeker?

Comment

• Singapore

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Singapore
                        Daar mag je niet kauwgommen .

Comment

Singapore
                          Swingen de vastgoedprijzen daar niet de pan uit?
                          Goede ziekenhuizen en goede dokters?

Comment

• Misschien is het het beste dat onze goede vriend misschien zelf eens aanduidt waar hij het walhalla denkt te vinden

Comment

Daar mag je niet kauwgommen .
                              Mag wel hoor, alleen als je't op de grond spuugt kost het je 10.000 dollar ofzo

Comment

Misschien is het het beste dat onze goede vriend misschien zelf eens aanduidt waar hij het walhalla denkt te vinden
                                Ik denk dat hij ons probeert beet te nemen en gewoon gaat verhuizen naar Charleroi en zich een zonnebank gaat kopen.

Comment

Ik denk dat hij ons probeert beet te nemen en gewoon gaat verhuizen naar Charleroi en zich een zonnebank gaat kopen.

Ik protesteer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ik protesteer
                                    Zou ik ook doen, moest ik in Charleroi of omgeving wonen en weten dat hij naar daar komt.

Comment

Waar gaat dat geld dan naartoe van de belastingbetaler in belgie, waar gaat dat geld naartoe van die torenhoge taksen op diesel en benzine en verkeersbelastingen? Naar de Congo, de walen en nepinvaliden en beroepsdoppers, koningshuis en de vele parasiterende regeringen misschien? Hoewel de pensioenen en uitkeringen tot de allerlaagste behoren binnen europa, toch goed hier he!
                                      Je vergeet de "creatieve" zelfstandigen die harder in de pot graaien dan al die andere bij elkaar die je daar noemt.

En noem ff dat land, dan is dat gezaag ook weer gedaan

Ik wens je alvast een goede reis!
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Leuke reacties al gelezen maar niemand weet het en ik zal het ooit wel eens zeggen maar dan moeten de plannen ook daadwerkelijk uitgevoerd zijn, die zijn voor ten laatste volgende jaar. Iedereen kan zo afkomen dat hij naar het buitenland wil verhuizen maar als het er dan toch nog niet van komt is dat een serieuze teleurstelling, die enkele procenten dat het niet doorgaat kan ik nooit uitsluiten.
                                        Ik ken veel mensen die de stap al genomen hebben en zelfs na 20 jaar er nog geen spijt van hebben.
                                        Velen willen wel, maar kunnen of durven gewoon de stap niet zetten, financieel, de familie, het werk, er zijn altijd wel redenen om het niet te doen voor velen.
                                        Velen beginnen er onbezonnen aan en moeten dan heel dikwijls berooid terug naar belgie afzakken, dat wil ik ten alle koste vermijden, dus een emigratie plan je niet op 1,2,3.
                                        Ik wens voor de rest iedereen succes, eender in wat je doet of wilt

Comment

Zou ik ook doen, moest ik in Charleroi of omgeving wonen en weten dat hij naar daar komt.

Hela hela ,moet jij de verdraagzaamheid niet hoog in het vaandel dragen

Comment

Working...
                                          X