Oorspronkelijk geplaatst door HaVo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk BerichtenHet moet er warm zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk BerichtenHet moet er warm zijn.
Maar ja, dan staan we wel al onder water.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk BerichtenHet zal eerder California zijn, bij Tom Selleck.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenDaar is het Frans ook een officiële taal; niet voor onze onverdraagzame magnum denk ik.
Lap mijne naam is weer gemaakt. Ik ken zo nog van die gasten die het VB o zo verwerpelijk vinden, maar owee als ze een slechte ervaring krijgen met een vreemdeling, dan is het land te klein en straalt de haat er zo vanaf.
Hypocriete mensen , die zo dwepen met 'verdraagzaamheid' , ik ben waarschijnlijk veel verdraagzamer dan jij ooit zult worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenLap mijne naam is weer gemaakt. Ik ken zo nog van die gasten die het VB o zo verwerpelijk vinden, maar owee als ze een slechte ervaring krijgen met een vreemdeling, dan is het land te klein en straalt de haat er zo vanaf.
Hypocriete mensen , die zo dwepen met 'verdraagzaamheid' , ik ben waarschijnlijk veel verdraagzamer dan jij ooit zult worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichtenik ben waarschijnlijk veel verdraagzamer dan jij ooit zult worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSingapore.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSingapore
Goede ziekenhuizen en goede dokters?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk BerichtenDaar mag je niet kauwgommen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMisschien is het het beste dat onze goede vriend misschien zelf eens aanduidt waar hij het walhalla denkt te vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenIk denk dat hij ons probeert beet te nemen en gewoon gaat verhuizen naar Charleroi en zich een zonnebank gaat kopen.
Ik protesteer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk protesteer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
Waar gaat dat geld dan naartoe van de belastingbetaler in belgie, waar gaat dat geld naartoe van die torenhoge taksen op diesel en benzine en verkeersbelastingen? Naar de Congo, de walen en nepinvaliden en beroepsdoppers, koningshuis en de vele parasiterende regeringen misschien? Hoewel de pensioenen en uitkeringen tot de allerlaagste behoren binnen europa, toch goed hier he!
En noem ff dat land, dan is dat gezaag ook weer gedaan
Ik wens je alvast een goede reis!'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenIk denk dat hij ons probeert beet te nemen en gewoon gaat verhuizen naar Charleroi en zich een zonnebank gaat kopen.
Leuke reacties al gelezen maar niemand weet het en ik zal het ooit wel eens zeggen maar dan moeten de plannen ook daadwerkelijk uitgevoerd zijn, die zijn voor ten laatste volgende jaar. Iedereen kan zo afkomen dat hij naar het buitenland wil verhuizen maar als het er dan toch nog niet van komt is dat een serieuze teleurstelling, die enkele procenten dat het niet doorgaat kan ik nooit uitsluiten.
Ik ken veel mensen die de stap al genomen hebben en zelfs na 20 jaar er nog geen spijt van hebben.
Velen willen wel, maar kunnen of durven gewoon de stap niet zetten, financieel, de familie, het werk, er zijn altijd wel redenen om het niet te doen voor velen.
Velen beginnen er onbezonnen aan en moeten dan heel dikwijls berooid terug naar belgie afzakken, dat wil ik ten alle koste vermijden, dus een emigratie plan je niet op 1,2,3.
Ik wens voor de rest iedereen succes, eender in wat je doet of wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenZou ik ook doen, moest ik in Charleroi of omgeving wonen en weten dat hij naar daar komt.
Hela hela ,moet jij de verdraagzaamheid niet hoog in het vaandel dragen
Comment
Comment