Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten't Is toch duur geworden zenne
Waar is de tijd naartoe toen de diesel nog zo'n 30 BEF stond
Als onze regering hun zin krijgt zakt de prijs nooit nog onder €1/liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb nog getankt rond de 20 BEF/l.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoeveel kostte een brood in 1992??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten't Is toch duur geworden zenne
Waar is de tijd naartoe toen de diesel nog zo'n 30 BEF stond
tanksation/service maes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIs de broodprijs op 4 jaar tijd ook verdubbeld?
wij zijn thuis terug zelf ons brood gaan bakken door de belachelijk hoge prijzen en het feit dat de broden van de bakkers hier niet meer te freten zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIs de broodprijs op 4 jaar tijd ook verdubbeld?
Ach doe niet belachelijk man. Ik heb dat nergens gezegd.
Ik zinsspeel gewoon op het feit dat alles duurder wordt.
Verwachten dat oude prijzen terugkomen heeft geen zin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAch doe niet belachelijk man. Ik heb dat nergens gezegd.
Ik zinsspeel gewoon op het feit dat alles duurder wordt.
Verwachten dat oude prijzen terugkomen heeft geen zin.
Het huidige prijsnivo van de brandstoffen hoeft zeker niet afgeschilderd te worden als 'normaal zijnde' omdat nu eenmaal alles in prijs stijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenAls er 1 iemand den belachelijke uithangt dan ben jij het wel.
Het huidige prijsnivo van de brandstoffen hoeft zeker niet afgeschilderd te worden als 'normaal zijnde' omdat nu eenmaal alles in prijs stijgt.
Ach ja.
Ik heb het geprobeerd, discussies aangaan met jou. Maar ik geef het op.
Tip: je zou nu bijvoorbeeld kunnen posten dat ik het opgeef omdat ik geen argumenten meer heb en dat jij gelijk hebt. Vergeet vooral niet nog eens te vermelden hoe fantastisch LPG is, dat is al zeker 3 posts geleden.
Veel geluk met je frustraties nog, toedels!
ignore +1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAch ja.
Ik heb het geprobeerd, discussies aangaan met jou. Maar ik geef het op.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTip: je zou nu bijvoorbeeld kunnen posten dat ik het opgeef omdat ik geen argumenten meer heb en dat jij gelijk hebt. Vergeet vooral niet nog eens te vermelden hoe fantastisch LPG is, dat is al zeker 3 posts geleden.
Veel geluk met je frustraties nog, toedels!
ignore +1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenAls er 1 iemand den belachelijke uithangt dan ben jij het wel. Brood gaan vergelijken met brandstof is vrij idioot aangezien een litertje brandstof voor 60% uit taksen bestaat waarop nog 'es 21% BTW gehoffen wordt
1992 was het jaar van die ééne foto.
Leftlane zet beiden in een zin die iets leuker, informatiever en spottendere context op het betreffende topic bevat dan uw mislukte quote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenbijna wel ja...
wij zijn thuis terug zelf ons brood gaan bakken door de belachelijk hoge prijzen en het feit dat de broden van de bakkers hier niet meer te freten zijn
Maar de broodprijs van 1992 heeft helemaal niks te maken met de brandstofprijs van vandaag.
Vanzelfspreken wordt alles duurder, das nu eenmaal 't leven zeker. Maar op die manier kan je een verdubbeling van de prijs goedpraten ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenDe broodprijs is en blijft iets speciaal in de economie.
1992 was het jaar van die ééne foto.
Leftlane zet beiden in een zin die iets leuker, informatiever en spottendere context op het betreffende topic bevat dan uw mislukte quote.
Ik weet heus wat leftlane bedoeld. Maar de broodprijs is niet onderhevig aan 60% belasting. De brandstofprijs wel.
Dus de brandstof kan vandaag zelfs goedkoper dan in 1992. Het zijn de taksen die er een zware klap aan geven.
En aangezien de regerig met de gedachte speelt om een minimumprijs in te voeren zal dat er niet op beteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDenk jij werkelijk dat ik zo dom ben?
Ik weet heus wat leftlane bedoeld. Maar de broodprijs is niet onderhevig aan 60% belasting. De brandstofprijs wel.
Dus de brandstof kan vandaag zelfs goedkoper dan in 1992. Het zijn de taksen die er een zware klap aan geven.
En aangezien de regerig met de gedachte speelt om een minimumprijs in te voeren zal dat er niet op beteren.
Men kan zo blijven quoten ivm details...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenMensen die veel zinnen zeggen en toch uiteindelijk zo goed als niets zeggen.
mooi gezegd
Comment
-
Comment