Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    't Is toch duur geworden zenne

Waar is de tijd naartoe toen de diesel nog zo'n 30 BEF stond

1992?
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

lang geleden en 'ie komt waarschijnlijk nooit terug.
      Als onze regering hun zin krijgt zakt de prijs nooit nog onder €1/liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Ik heb nog getankt rond de 20 BEF/l.
        Ik hield bij m'n 2e partnertje een routelijst bij. Ook de tankbeurten stonden daar op. Ik heb hem verleden jaar weggegooid maar 4 jaar geleden tankte ik bij Shell (was toen de duurste uit de streek) aan 0,64 euro/liter. Diesel.

Comment

• Hoeveel kostte een brood in 1992?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Hoeveel kostte een brood in 1992?
            Is de broodprijs op 4 jaar tijd ook verdubbeld ?

Comment

in doel staat de teller nog altijd op zoveel!!

tanksation/service maes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                bijna wel ja...

wij zijn thuis terug zelf ons brood gaan bakken door de belachelijk hoge prijzen en het feit dat de broden van de bakkers hier niet meer te freten zijn

Comment

Ach doe niet belachelijk man. Ik heb dat nergens gezegd.

Ik zinsspeel gewoon op het feit dat alles duurder wordt.
                  Verwachten dat oude prijzen terugkomen heeft geen zin.

Comment

Ach doe niet belachelijk man. Ik heb dat nergens gezegd.

Ik zinsspeel gewoon op het feit dat alles duurder wordt.
                    Verwachten dat oude prijzen terugkomen heeft geen zin.
                    Als er 1 iemand den belachelijke uithangt dan ben jij het wel. Brood gaan vergelijken met brandstof is vrij idioot aangezien een litertje brandstof voor 60% uit taksen bestaat waarop nog 'es 21% BTW gehoffen wordt

Het huidige prijsnivo van de brandstoffen hoeft zeker niet afgeschilderd te worden als 'normaal zijnde' omdat nu eenmaal alles in prijs stijgt.

Comment

Als er 1 iemand den belachelijke uithangt dan ben jij het wel.

Het huidige prijsnivo van de brandstoffen hoeft zeker niet afgeschilderd te worden als 'normaal zijnde' omdat nu eenmaal alles in prijs stijgt.

Ach ja.

Ik heb het geprobeerd, discussies aangaan met jou. Maar ik geef het op.

Tip: je zou nu bijvoorbeeld kunnen posten dat ik het opgeef omdat ik geen argumenten meer heb en dat jij gelijk hebt. Vergeet vooral niet nog eens te vermelden hoe fantastisch LPG is, dat is al zeker 3 posts geleden.

Veel geluk met je frustraties nog, toedels!
                      ignore +1

Comment

• Comment

Ach ja.

Ik heb het geprobeerd, discussies aangaan met jou. Maar ik geef het op.
                          Zwak

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Tip: je zou nu bijvoorbeeld kunnen posten dat ik het opgeef omdat ik geen argumenten meer heb en dat jij gelijk hebt. Vergeet vooral niet nog eens te vermelden hoe fantastisch LPG is, dat is al zeker 3 posts geleden.

Veel geluk met je frustraties nog, toedels!
                          ignore +1
                          Ik heb helemaal geen frustraties ook, leentje. Maar eigenlijk heb je gelijk. We mogen niet klagen over de brandstofprijzen van vandaag, integendeel we moeten een gat in de lucht springen, zeker omdat we in 1960 al 3 frank betaalden voor een liter mazout!

Comment

• Geen nood aan popcorn Ceke, ik kan z'n posts nu toch niet meer lezen.

Comment

Als er 1 iemand den belachelijke uithangt dan ben jij het wel. Brood gaan vergelijken met brandstof is vrij idioot aangezien een litertje brandstof voor 60% uit taksen bestaat waarop nog 'es 21% BTW gehoffen wordt

De broodprijs is en blijft iets speciaal in de economie.

1992 was het jaar van die ééne foto.

Leftlane zet beiden in een zin die iets leuker, informatiever en spottendere context op het betreffende topic bevat dan uw mislukte quote .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                bijna wel ja...

wij zijn thuis terug zelf ons brood gaan bakken door de belachelijk hoge prijzen en het feit dat de broden van de bakkers hier niet meer te freten zijn
                                Gelijk heb je. Wij hebben ook een domo

Maar de broodprijs van 1992 heeft helemaal niks te maken met de brandstofprijs van vandaag.

Vanzelfspreken wordt alles duurder, das nu eenmaal 't leven zeker. Maar op die manier kan je een verdubbeling van de prijs goedpraten ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                                  De broodprijs is en blijft iets speciaal in de economie.

1992 was het jaar van die ééne foto.

Leftlane zet beiden in een zin die iets leuker, informatiever en spottendere context op het betreffende topic bevat dan uw mislukte quote .
                                  Denk jij werkelijk dat ik zo dom ben?

Ik weet heus wat leftlane bedoeld. Maar de broodprijs is niet onderhevig aan 60% belasting. De brandstofprijs wel.

Dus de brandstof kan vandaag zelfs goedkoper dan in 1992. Het zijn de taksen die er een zware klap aan geven.

En aangezien de regerig met de gedachte speelt om een minimumprijs in te voeren zal dat er niet op beteren.

Comment

• Mensen die veel zinnen zeggen en toch uiteindelijk zo goed als niets zeggen .

Comment

Denk jij werkelijk dat ik zo dom ben?

Ik weet heus wat leftlane bedoeld. Maar de broodprijs is niet onderhevig aan 60% belasting. De brandstofprijs wel.

Dus de brandstof kan vandaag zelfs goedkoper dan in 1992. Het zijn de taksen die er een zware klap aan geven.

En aangezien de regerig met de gedachte speelt om een minimumprijs in te voeren zal dat er niet op beteren.
                                      En denk je dat die dat niet weet ofzo?
                                      Men kan zo blijven quoten ivm details...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                                        Mensen die veel zinnen zeggen en toch uiteindelijk zo goed als niets zeggen .
                                        mooi gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                          mooi gezegd
                                          Dank u

Comment

Working...
                                          X