Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
    Hopelijk niet
    Maar nejeeeeee
    eer ik er eentje naar m'n zin zijn die allemaal al oldtimer, voordelig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
      Van dat gaspedaal wist ik niet!
      zelfs een 190 is een benz, als er iets direct wordt waargenomen is er pas iets mis

Comment

• Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Bijna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          ziet er toch redelijk ok uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
            ziet er toch redelijk ok uit?
            Inderdaad, staat me echt aan qua uitvoering en staat, hij is eerste eigenaar, daar kick ik op, maar automaat

Comment

• automaat zou mij nu niet storen, mercedes staat bijna gelijk aan automaat

Comment

• Verdorie, probeer dat toch eens uit zo'n automaat! Ben er bijna zeker van dat dit je zal bevallen...

@Glenn: wist niet dat je ook op zoek bent naar een 190 .

Comment

• Pff, die Cocoon ziet er foto dus 1000x beter uit dan IRL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                    Ik denk dat er teveel 190's bollen in zijn vriendenkring .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      zelfs een 190 is een benz, als er iets direct wordt waargenomen is er pas iets mis
                      oei, dan is er met de mijn iets mis
                      Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                      automaat zou mij nu niet storen, mercedes staat bijna gelijk aan automaat
                      Ik heb één keertje met een 1.8 automaat gereden, en ik vond dat een aangename versnellingsbak. Maar ik zou het zelf niet willen op een 16v, dus ik snap Stradge als ie zegt dat hij het ook niet wilt.

Comment

• Mijn vader wist een 190 2000cc van 91 te koop staan met 97.000 km van eerste eigenaar. Met wieldoppen en open dak. Helaas op 3u was die verkocht . Mijn vader had zelfs intresse om die te kopen .
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                          automaat zou mij nu niet storen, mercedes staat bijna gelijk aan automaat
                          Ik weet het, maar deze is bedoeld als plezier-auto, comfort heb ik in m'n dagelijkse auto al meer als genoeg, de 190 is voor fun. Ik kan enorm genieten van goed schakelen, tiphielen enz.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Verdorie, probeer dat toch eens uit zo'n automaat! Ben er bijna zeker van dat dit je zal bevallen...

Ik zou er eens met eentje moeten meerijden he

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Pff, die Cocoon ziet er foto dus 1000x beter uit dan IRL.
                          Daarom heb ik dus ook niet veel zin om er in DE eentje te gaan zoeken hé, dat kan op foto nog zo mooi zijn, als je dan 300km rijdt en ziet dat het een wrak is, is dat zo onozel

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          Ik heb één keertje met een 1.8 automaat gereden, en ik vond dat een aangename versnellingsbak. Maar ik zou het zelf niet willen op een 16v, dus ik snap Stradge als ie zegt dat hij het ook niet wilt.
                          Ik kan mij goed voorstellen dat zo'n automaat echt wel chill rijdt hoor, maar zoals ik al zei ik wil een 190 voor erbij als plezierauto, en als ik aan rijplezier denk, denk ik vooral aan RWD, niet te zwaar, naft, manueel en open dak
                          Het best om het te begrijpen is misschien te stellen dat ik vooral een 190 wil voor E30-gebruik
                          Een E30 met automaat gaat ook niet hé!
                          Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                          Mijn vader wist een 190 2000cc van 91 te koop staan met 97.000 km van eerste eigenaar. Met wieldoppen en open dak. Helaas op 3u was die verkocht . Mijn vader had zelfs intresse om die te kopen .
                          Extreem spijtig, zo'n kansjes zoek ik!

Comment

Extreem spijtig, zo'n kansjes zoek ik!
                            Ze vroegen maar €1500 en het was een zilvere .
                            Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik zoek gewoon een weekendkar, hoeft geen 190 te zijn, maar 190 kunnen zo knap zijn.

Wat Eberhard zegt klopt ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                Ik denk dat er teveel 190's bollen in zijn vriendenkring .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                  Ze vroegen maar €1500 en het was een zilvere .
                                  Toeme toch

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                  Ik zoek gewoon een weekendkar, hoeft geen 190 te zijn, maar 190 kunnen zo knap zijn.

Wat Eberhard zegt klopt ook wel
                                  Na de E30, E36 M3, E39 en de 997 GT3 de 190 rage
                                  Ik ben een trendzetter

Comment

Na de E30, E36 M3, E39 en de 997 GT3 de 190 rage
                                    Ik ben een trendzetter
                                    Als ik zie hoeveel 190's er op de benzmeeting waren, zou ik net durven te zeggen dat je wat achter loopt

w201, matteus en ik hebben er al 2 (gehad) zelfs

Comment

• Hebben jullie deze al gezien? Volgens mij een heel mooi exemplaar maar de prijs is er ook naar... 190E 2.5-16V met 93000km en open dak ...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        Als ik zie hoeveel 190's er op de benzmeeting waren, zou ik net durven te zeggen dat je wat achter loopt

w201, matteus en ik hebben er al 2 (gehad) zelfs
                                        Elabaaa ik ben ook al aan m'n 2de toe he meneer Fiddy
                                        Ik was de rage voor samen met nog enkele andere pioniers
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Witten82 Bekijk Berichten
                                        Hebben jullie deze al gezien? Volgens mij een heel mooi exemplaar maar de prijs is er ook naar... 190E 2.5-16V met 93000km en open dak ...

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=177212186
                                        Ik zag hem gisteren, da's inderdaad een droombak en een van de recentste 16v's die ik ooit zag, ik wist niet dat dat stuur erin geleverd was zelfs. Helaas een 9000 euro boven budget

Comment

Elabaaa ik ben ook al aan m'n 2de toe he meneer Fiddy
                                          Ik was de rage voor samen met nog enkele andere pioniers
                                          euh nee. Jij hebt er eentje gehad, en als je nog lang verder doet aan dit tempo blijft het daar voorlopig bij

Comment

Working...
                                          X