wat frisser van kleurencombo, op foto en volgens de advertentie in goede staat, mooi uitgerust, niet gek veel km's en eerlijke prijs imo:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Mercedes 190E
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenDe onderkant zegt soms meer dan dan bovenkant.
Allez, met wat chance komt die kerel terug met een vraagprijs van 2000 € en dan kan je daar nog wat van aflappen hé.
En hopen idd, maar ik ga er niet op rekenen...
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/m...190&locale=all
dat klein beetje meer taks...3 avondjes extra op een jaar weekendwerk in de horeca en je bent dat al vergeten!
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/m...e=all&start=84
oud aandoende kleur waar je wel voor moet te vinden zijn, maar voor de rest wel wat je zoekt, niet?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwat frisser van kleurencombo, op foto en volgens de advertentie in goede staat, mooi uitgerust, niet gek veel km's en eerlijke prijs imo:
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...993&locale=all
Maar het is een PFL en staat in Nederland, ik kan nu geen tijd meer vrijmaken om in Nederland naar een auto te gaan kijken, ik moet me focussen op studeren anders komt het niet goed
Maar als hij na de examens nog te koop zou staan heb ik wel interesse. Merci voor de tips, in Holland is er blijkbaar toch nog wat te vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze staat mij wel aan, goede prijs, en ziet er erg fris uit inderdaad
Maar het is een PFL en staat in Nederland, ik kan nu geen tijd meer vrijmaken om in Nederland naar een auto te gaan kijken, ik moet me focussen op studeren anders komt het niet goed
Maar als hij na de examens nog te koop zou staan heb ik wel interesse. Merci voor de tips, in Holland is er blijkbaar toch nog wat te vinden
Je wil geen PFL, maar ook niet de laatste FL met de doorlopende middenconsole. Heeft er ooit al eens iemand tegen u gezegd dat je een moeilijk ventje bent?
Enne... die kar staat op een goed half uurtje van Antwerpen. Breng eens een dagje één uur minder op het forum door en ga er op af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwat is er eigenlijk mis met een PFL?
Je wil geen PFL, maar ook niet de laatste FL met de doorlopende middenconsole. Heeft er ooit al eens iemand tegen u gezegd dat je een moeilijk ventje bent?
Enne... die kar staat op een goed half uurtje van Antwerpen. Breng eens een dagje één uur minder op het forum door en ga er op af
Dat van die middenconsole is geen struikelblok meer hoor, ik vind de oude gewoon mooier
En dat van dat moeilijk manneke heb ik nog al gehoord, en je hebt gelijk, maar het moet echt m'n zin zijn, vooral qua historie, staat en km's, ik heb tijd...
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenOf stuur Avantus er op af. Is 25km rijden voor hem en die doet niet liever dan 190's bekijken. Een freak is het!
Zo uitmuntend vind ik hem nu ook weer niet, moest hij in BE ingeschreven zijn zou ik wel gaan kijken waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenOf stuur Avantus er op af. Is 25km rijden voor hem en die doet niet liever dan 190's bekijken. Een freak is het!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpost liever eens onze duoshoot pics, wil je.
of met andere woorden: dattem zelf gaat kijken
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpost liever eens onze duoshoot pics, wil je.
ga liever zondag mee, kan je zelf een hoop 190's 'trekken'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenProficiat met je nieuwe kar Stradge!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenProficiat met je nieuwe kar Stradge!
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGeen zorgen, niemand geloofde het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHey Senne is een 260E niet iets voor u? Koop die van bobo!
Comment
Comment