Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Damn, deze is wat ik zoek precies
    Wel kut dat hij nu komt (blokperiode) en dat hij daar staat, maar ik ga er eens achter horen, het is m'n goesting

Essen is niet ver, maar blok gaat voor natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      3j garantie op die auto
      Optioneel denk ik (kost waarschijnlijk nog eens bijna zoveel als de aankoopprijs )

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Essen is niet ver, maar blok gaat voor natuurlijk...
      Ik weet het, ik heb daarnet al eens bij de ouders voorzichtig gepolst

Comment

• Die tweede en die derde ook

Wat een mooie bakken!

Keertje vroeg opstaan en de voormiddag goed doorstuderen en in de namiddag deze gaan halen, dat moet toch kunnen!
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          Die tweede en die derde ook

Wat een mooie bakken!
          En bovendien geen woekerprijzen, in tegenstelling tot wat hier in BE tegenwoordig wordt gevraagd.

Ik ben zot van die blauwe met die 8-lochs .

Comment

Die tweede en die derde ook

Wat een mooie bakken!

Keertje vroeg opstaan en de voormiddag goed doorstuderen en in de namiddag deze gaan halen, dat moet toch kunnen!
            2de en 3de zijn minder m'n goesting
            Als er eentje echt goed is zou dat misschien wel kunnen ja, even over en weer naar DE, maar de kans dat hij in het echt tegenvalt is ook groot en da's best wel kut als je dan in de blok een dag verliest voor niks
            Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            En bovendien geen woekerprijzen, in tegenstelling tot wat hier in BE tegenwoordig wordt gevraagd.

Ik ben zot van die blauwe met die 8-lochs .
            Inderdaad, in BE beginnen ze wat te overdrijven soms. Die blauwe is inderdaad knap, maar dat blauw interieur icm dat airbagstuur vind ik erover (het is wel minder lelijk dan dat verschrikkelijke groen)

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Nu staat hij er op en heeft hij wel een open dak

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Niemand moet een carburator hier vrees ik.

Comment

• Mij zou het echt niet geven voor dat geld en de staat (voor hoeverre ik die uit de advertentie kan afleiden)
                    Moet wel zeggen dat ik ook een injectie- ipv een carburatiemotor heb genomen, maar dat had meer betrekking met de algemene staat van de wagen, anders had ik wel een diesel gekocht.

Comment

Niemand moet een carburator hier vrees ik.
                      Hoewel zowat elke van die vroege E's startproblemen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                        http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...190_E_2_0.html

Zaten er in 1990 nog deze deksels op: http://www.2dehands.be/autos/auto-on...Fmercedes-benz ?

Zo ja, beide kopen

Comment

Zaten er in 1990 nog deze deksels op: http://www.2dehands.be/autos/auto-on...Fmercedes-benz ?

Zo ja, beide kopen
                          Dat is van het begin tot het einde het model op een 190 geweest. Er zijn standaard geen andere wieldeksels geweest.

Comment

http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...190_E_2_0.html

Raar en via mail beweert hij dat er geen open dak is
                            Ik hou hem in het hoog.
                            Was een mooie idd, maar carbu is niet m'n ding

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

Zo ja, beide kopen
                            Inderdaad die er nu op staan zijn van een W202 denk ik (lelijk imo)

Comment

• Vanavond waarschijnlijk eindelijk eens naar die 2.0 zonder foto's voor 3k gaan kijken, hij staat nu ongeveer 2,5 week te koop en als hij me aanstaat bod van 1700 doen ofzo, we zien wel

Comment

• Ja regel het onderhand eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Ja regel het onderhand eens
                                  We doen ons best, maar het klinkt al goed in ieder geval, dik 170k km, eerste eigenaar, beige, 1992, manueel 5 bak, ohb, open dak,... Alleen vrees ik dat hij eens gaat lachen met mijn bod, maar ik kan maar proberen hé, 3000 is er los over imo.

Comment

We doen ons best, maar het klinkt al goed in ieder geval, dik 170k km, eerste eigenaar, beige, 1992, manueel 5 bak, ohb, open dak,... Alleen vrees ik dat hij eens gaat lachen met mijn bod, maar ik kan maar proberen hé, 3000 is er los over imo.
                                    moest het mijn auto zijn dan gaf ik u een schot onder uw kont voor zo'n bod
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                      moest het mijn auto zijn dan gaf ik u een schot onder uw kont voor zo'n bod
                                      Moest het uw auto zijn lach ik u vierkant uit met uw vraagprijs

Comment

• stradge is opgewarmd, vertrek maar, vlug!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Moest het uw auto zijn lach ik u vierkant uit met uw vraagprijs
                                          ik weet wie morgen den djoef van de week krijgt

ahja wil je eens mijn micrometer meebrengen die ik de laatste keer op jullie bella heb laten zitten, ik heb da spul nodig
                                          2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X