Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
    Het is een D Wel in prachtige staat, met lamsvachten hoezen... Heeft zelf een invalidenkaart
    Dat ziet er inderdaad een bijoeke uit
    Spijtig van de motor en dat hij niet te koop is. Vandaag op school een E30 316i met 48.xxx km in nieuwstaat over de vloer gehad, nu wil ik nog meer een mint exemplaar, zo zalig
    Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Zo'n type plaat heeft 19 jaar lang op de mijne gehangen - 725.DX .
    Zo'n plaat wil ik ook! Die nieuwe passen echt niet op klassiekers, een beetje zoals velgen van een nieuwer model monteren

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

BING BANG BONG

Kan alleen niet zien of ie een dakje heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...uwe_staat.html

BING BANG BONG

Kan alleen niet zien of ie een dakje heeft...
        Ik denk van wel (op een van de foto's kan je precies de inkepingen zien).
        Wat een prachtkar...

Comment

• Dat wordt 'em.

Ziet er een goed exemplaar uit, gaat niet lang online staat vermoed ik.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Godver Stradge, kom uit uw kot . Diet ziet er prachtig uit.

Comment

• Als ie die ook weer afkraakt stop ik met interessante links posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Als ie die ook weer afkraakt stop ik met interessante links posten
                Die kans bestaat, het is een PFL .

Comment

• Ik ken hem, knappe bak inderdaad, ziet er proper uit, MAAR
                  - Ik heb een sterk vermoeden dat dit een carbu is (beschrijving is 190, niet 190E, ziet er vrij basis uit en geen toerenteller)
                  - Ik heb een sterk vermoeden dat hij geen open dak heeft

Maar ik ga contact opnemen

Comment

• Knopje naast de achterruitverwarming kan best voor een schuifdak zijn.

Kantelstand zit er niet op uiteraard.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• wat is er eigenlijk mis met een carbu? Daar kan je tenminste zelf nog wat aan schroeven, en kost een héél pak minder dan een KE-jetronic wanneer je daar stukken aan zou hebben

Comment

• alleen als die goed draait dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          alleen als die goed draait dan
                          de charme van een oude kar!

En injecties kunnen ook slecht draaien. Bij m'n vorig tweehonderdeneentje moest ik op elk moment gas blijven geven, als ik aan de lichten of bij terugschakelen m'n gaspedaal een halve seconde losliet viel ie uit. En ging ie niet meer zo meteen terug aan. Loved it

Comment

• ik heb vaak op gas zo gereden
                            zolang je weet dat je ni stilvalt geen prob

Comment

• Ik heb ooit al eens met een FL carbu gereden, en dat reed goed.

Die liep precies romiger dan een injectie, meer Benz eigenlijk.
                              Die letzten Worte ...
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201 BENZIN

Comment

• Deze kan ook interessant zijn.

Geen foto's, wel 1e eigenaar.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                                Die letzten Worte ...
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Knopje naast de achterruitverwarming kan best voor een schuifdak zijn.

Kantelstand zit er niet op uiteraard.
                                  Heb al antwoord: idd 90 pk (carbu dus) en geen schuifdak
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  wat is er eigenlijk mis met een carbu? Daar kan je tenminste zelf nog wat aan schroeven, en kost een héél pak minder dan een KE-jetronic wanneer je daar stukken aan zou hebben
                                  Gewoon, ik vind dat wat ouderwets en ik vrees dat ik dat wat te weinig poeier voor te veel naft ga vinden
                                  Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Deze kan ook interessant zijn.

Geen foto's, wel 1e eigenaar.

http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...E_benzine.html
                                  Beantwoordt aan de eisen, eens informeren mercikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Beantwoordt aan de eisen, eens informeren mercikes
                                    Da's tamelijk dicht bij mij thuis, als ik moet gaan kijken...

Typ dan ook even een lijst uit met al uw eisen en de punten die ik moet checken, zo veel kan ik niet onthouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Da's tamelijk dicht bij mij thuis, als ik moet gaan kijken...

Typ dan ook even een lijst uit met al uw eisen en de punten die ik moet checken, zo veel kan ik niet onthouden
                                      Dat zou heel handig zijn want ik heb niet veel tijd voor de moment en het is wel ver voor mij
                                      Effe lijstje opstellen

- motor moet een (190)E (injectie, geen carbu dus) zijn 2.0 (118/122pk) of 2.3 (132/136pk), 1.8 is no go
                                      - versnellingsbak: manueel, liefst 5-bak maar een 4-bak mag ook, als het maar geen automaat is
                                      - open dak is must, maar volgens beschrijving heeft hij dat
                                      - hij moet origineel zijn
                                      - in algemeen goede staat, wat gebruikssporen mogen natuurlijk wel (wat krasjes hier en daar, bekleding die wat slijtage vertoont...), roestvrij, hij moet recht zijn natuurlijk (naden/kleurverschillen ook checken),...
                                      - kilometerstand moet geloofwaardig zijn (pedalen, pook, stuur, zetel)
                                      - motor moet goed lopen (check misschien ook even de olie op vetzakkerij ofzo /versnellingsbak soepel schakelen/koppeling moet nog goed genoeg zijn
                                      - qua opties maakt het allemaal niet veel uit, belangrijkste is open dak.
                                      - geen vage historie

Dat is het zowat denk ik, als je tijd en zin hebt, alvast hartelijk bedankt

Comment

• Fok, laat maar, het blijkt een 1.8 te zijn

Comment

• Spijtig.

Comment

Working...
                                          X