Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Meer moet dat niet zijn...
    Inderdaad, Gulli's doen echt veel aan de stance
    Dat interieur blijft wel lelijk natuurlijk, en dat "modern" stuur zou er ook uit moeten en plaats maken voor een oud roer
    Is dat stuur gemakkelijk te vervangen?

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Check eens mercedesforum.nl, veel topics over verhoogd toerental - kan blijkbaar een vuile stappenmotor zijn.

http://www.mercedesforum.nl/forum/vi...rental#p291917
    Merci voor de tip

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Maar ge hebt tijd gij. En ondertussen rijd je verder met die rijdende kleerkast

Koop die kar, en 't forum zal je wel helpen. Kijk, ge krijgt al bijna een deur van W201
    True
    Forum
    Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Niet normaal. Moet 600-800 zijn.

Maar dat kan je afstellen hé.
    Koudstart ook? De mijne draaide bij koudstart ff 1500, en zakte dan altijd naar 900-1000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Dat interieur blijft wel lelijk natuurlijk, en dat "modern" stuur zou er ook uit moeten en plaats maken voor een oud roer

Merci voor de tip

True
      Forum

Koudstart ook? De mijne draaide bij koudstart ff 1500, en zakte dan altijd naar 900-1000
      direct meenemen voor compressie en lektest naar school een stuur vervangen is echt 2 keer niets
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Als dat een stuur zonder airbag is kan je dat zonder risico zelf vervangen. Met een airbag zou ik er zelf ook niet aan beginnen.

Comment

Koudstart is normaal hé dat dat wat hoger staat, maar dat zou na 1 minuut moeten zakken richting 600-800.

Comment

Waarom zou je dat vervangen?

En idd gulli's = wereld van verschil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
              direct meenemen voor compressie en lektest naar school een stuur vervangen is echt 2 keer niets
              Qua motor was hij volgens mij nog erg fris hoor, echt een vinnig bakje met een goede gasrespons

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Als dat een stuur zonder airbag is kan je dat zonder risico zelf vervangen. Met een airbag zou ik er zelf ook niet aan beginnen.
              Geen airbag, te doen dus
              Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Koudstart is normaal hé dat dat wat hoger staat, maar dat zou na 1 minuut moeten zakken richting 600-800.
              Oei, nog een mankement van de vorige dan

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
              Waarom zou je dat vervangen?

En idd gulli's = wereld van verschil!
              Ik vind dat stuur te modern in een 190, het oude roer is een pak knapper imo.

Ik begin toch weer hard te twijfelen, ik vind dat dus echt een van de lelijkste kleuren voor een 190 he
              Probeer mezelf de hele tijd te overtuigen dat het met Gulli's te doen is, maar dan zie ik weer een rookzilvere, zilvere, grijze, blauwe, rode of zwarte en is het weer om zeep

Comment

Ik vind dat stuur te modern in een 190, het oude roer is een pak knapper imo.

Ik begin toch weer hard te twijfelen, ik vind dat dus echt een van de lelijkste kleuren voor een 190 he
                Probeer mezelf de hele tijd te overtuigen dat het met Gulli's te doen is, maar dan zie ik weer een rookzilvere, zilvere, grijze, blauwe, rode of zwarte en is het weer om zeep
                Ik heb dat stuur ook hoor Ik vind het knapper en makkelijker omdat het kleiner is.

Zelf vind ik dat groen nog goed meevallen. Groen met 8-loch is ook knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                  Ik heb dat stuur ook hoor Ik vind het knapper en makkelijker omdat het kleiner is.

Zelf vind ik dat groen nog goed meevallen. Groen met 8-loch is ook knap!
                  Ik had meer een "Mercedes" gevoel met dat oude stuur, statiger ofzo
                  Hier is het dan weer wel te doen ja, maar het lijkt donkerder dan het eigenlijk is. En dat interieur
                  Allemaal pics posten om mij te overtuigen

Comment

• Comment

• Comment

• Zoals Eberhard al zei, ook knap met de 8 loch-wielen

Comment

• Heerlijk vette 1.8.

Comment

• Comment

• En nog

Comment

• zo. Die staat al op je oprit vermoed ik?

(tip: wat is de prijs van een occasie beige of zwart interieur als dat echt een breekpunt is voor jou?)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik denk dat ik het zo ga laten, ik kan echt niet leven met de kleurencombo en hier thuis vinden ze het ook niks icm de mankementen en het rare spuitwerk

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  zo. Die staat al op je oprit vermoed ik?

(tip: wat is de prijs van een occasie beige of zwart interieur als dat echt een breekpunt is voor jou?)
                                  Het probleem is dat de matten (ook de vaste bekleding), en ook de deurpanelen groen zijn en ff wisselen dus niet zo simpel is

Comment

• Stradge, voordeel van leder is dat je dat nog in een andere kleur kan verven. Klinkt raar, maar mijn ervaring daarmee is dat dat best goed houdt, van Simoni heb ik tot nog toe ook nog geen klachten gehoord. Paar uurtjes werk en je hebt een 'nieuw' interieur in niet-groen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      Stradge, voordeel van leder is dat je dat nog in een andere kleur kan verven. Klinkt raar, maar mijn ervaring daarmee is dat dat best goed houdt, van Simoni heb ik tot nog toe ook nog geen klachten gehoord. Paar uurtjes werk en je hebt een 'nieuw' interieur in niet-groen.
                                      Mja het is allemaal stof in deze hé, en die deurpanelen en matten kleur je niet zomaar vrees ik. En dan blijft die lelijke buitenkleur nog he
                                      Iedereen raad het me af om een auto te kopen die ik qua uitvoering lelijk vind...

Comment

• ah juust, dacht ff dat ie leder had

Dan maar verderzoeken hé

Comment

Working...
                                        X