Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Mercedes 190E
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenKost dat eigenlijk veel? Inschrijving en taksgewijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten2000 is echt een koopje voor zo een uitgeruste kar. Ook sportline zeker? + hout en leder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEen Cocoon versie zo te zien zelfs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk heb net eens gebeld, sorry stradge.
Is van een rus zo te horen, straks eens gaan kijken.
edit: ahnee, dat was eberhard.... ik weet niet hoe het komt maar ik verwar jullie soms eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenIk heb net eens gebeld, sorry stradge.
Is van een rus zo te horen, straks eens gaan kijken.
ik vind het interieur namelijk enorm lelijk
Maar laat eens weten hoe het was, ziet er wel een proper exemplaar uit op het eerste zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenfoei! Ging jij geen 16v kopen?
edit: ahnee, dat was eberhard.... ik weet niet hoe het komt maar ik verwar jullie soms eens
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHet is je gegund
ik vind het interieur namelijk enorm lelijk
Maar laat eens weten hoe het was, ziet er wel een proper exemplaar uit op het eerste zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenfoei! Ging jij geen 16v kopen?
edit: ahnee, dat was eberhard.... ik weet niet hoe het komt maar ik verwar jullie soms eens.
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenEberhard
Oef, ik laat het zeker weten!.
Comment
-
Net gaan kijken, vriendelijke man. Binnenkant is echt in heel goede staat, buitenkant zit vol kleine blutsjes en staat vol krassen, vooral de rechterachterdeur is in slechte staat.
Auto is van een oud koppel geweest die hem nieuw aangekocht hadden. Een vw garage heeft deze dan overgenomen en daar heeft ie een jaar stilgestaan. De man die hem nu verkoopt heeft de 190 bij die vw garage gekocht.
Technisch was ie niet naar m'n zin, moeilijk starten, rook uit de uitlaat bij het (licht) gasgeven, blok stond ook wat nat en de gaspedaal reageerde pas heel laat.
Heb geen testrit gedaan omdat het toch zowiezo te veel werk is voor mij.
in het terugkomen gestopt in Herentals waar er ook 1 te koop staat. Ook een 92'er maar wel een 1.8 zonder leder en andere leuke snufjes.
Ik denk dat ik dus nog ff verder zoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenNet gaan kijken, vriendelijke man. Binnenkant is echt in heel goede staat, buitenkant zit vol kleine blutsjes en staat vol krassen, vooral de rechterachterdeur is in slechte staat.
Auto is van een oud koppel geweest die hem nieuw aangekocht hadden. Een vw garage heeft deze dan overgenomen en daar heeft ie een jaar stilgestaan. De man die hem nu verkoopt heeft de 190 bij die vw garage gekocht.
Technisch was ie niet naar m'n zin, moeilijk starten, rook uit de uitlaat bij het (licht) gasgeven, blok stond ook wat nat en de gaspedaal reageerde pas heel laat.
Heb geen testrit gedaan omdat het toch zowiezo te veel werk is voor mij.
in het terugkomen gestopt in Herentals waar er ook 1 te koop staat. Ook een 92'er maar wel een 1.8 zonder leder en andere leuke snufjes.
Ik denk dat ik dus nog ff verder zoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBedankt! Foto's kunnen bedriegen, nog maar eens het bewijs. Als je met die late reactie op gaspedaal een zeker "dood punt" van het gaspedaal bedoelt is dat niet helemaal abnormaal, ik heb het al in elke 190 gevoeld waar ik mee reed en van anderen gehoord. Ik zoek ook nog ff verder, we gaan het nog aan de stok krijgen met elkaar
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjust stradge, een gevoelloos gaspedaal is perfect normaal
Comment
Comment