Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-benz&start=63

Comment

• Als hij die niet meeneemt weet ik het ook niet meer!

Comment

• moet ik bellen en hem al reserveren op naam van "Stradge Van Katelijne"?

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ...te sjieke opties

Comment

• grijs leer bij een zwarte

Comment

• Kost dat eigenlijk veel? Inschrijving en taksgewijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                Kost dat eigenlijk veel? Inschrijving en taksgewijs?
                taks hetzelfde als jouw 1.9. En inschrijving 61,5€

Comment

• 2000 is echt een koopje voor zo een uitgeruste kar. Ook sportline zeker? + hout en leder

Comment

• Ik heb net eens gebeld, sorry stradge.

Is van een rus zo te horen, straks eens gaan kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                      2000 is echt een koopje voor zo een uitgeruste kar. Ook sportline zeker? + hout en leder
                      Een Cocoon versie zo te zien zelfs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        Een Cocoon versie zo te zien zelfs!
                        Ah juist, ik had het embleempje eerst niet goed bekeken.

Comment

Ik heb net eens gebeld, sorry stradge.

foei! Ging jij geen 16v kopen?

edit: ahnee, dat was eberhard.... ik weet niet hoe het komt maar ik verwar jullie soms eens

Comment

Ik heb net eens gebeld, sorry stradge.

Het is je gegund
                            ik vind het interieur namelijk enorm lelijk

Maar laat eens weten hoe het was, ziet er wel een proper exemplaar uit op het eerste zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

edit: ahnee, dat was eberhard.... ik weet niet hoe het komt maar ik verwar jullie soms eens
                              Eberhard

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Het is je gegund
                              ik vind het interieur namelijk enorm lelijk
                              Maar laat eens weten hoe het was, ziet er wel een proper exemplaar uit op het eerste zicht
                              Oef, ik laat het zeker weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Ja binnenkort moet iets sneller met benzine bijkomen .

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                Eberhard

Oef, ik laat het zeker weten!
                                Spijtig dat ik niet mee kan gaan kijken, eindwerk .

Comment

• Net gaan kijken, vriendelijke man. Binnenkant is echt in heel goede staat, buitenkant zit vol kleine blutsjes en staat vol krassen, vooral de rechterachterdeur is in slechte staat.

Auto is van een oud koppel geweest die hem nieuw aangekocht hadden. Een vw garage heeft deze dan overgenomen en daar heeft ie een jaar stilgestaan. De man die hem nu verkoopt heeft de 190 bij die vw garage gekocht.

Technisch was ie niet naar m'n zin, moeilijk starten, rook uit de uitlaat bij het (licht) gasgeven, blok stond ook wat nat en de gaspedaal reageerde pas heel laat.

Heb geen testrit gedaan omdat het toch zowiezo te veel werk is voor mij.

in het terugkomen gestopt in Herentals waar er ook 1 te koop staat. Ook een 92'er maar wel een 1.8 zonder leder en andere leuke snufjes.

Ik denk dat ik dus nog ff verder zoek.

Comment

Net gaan kijken, vriendelijke man. Binnenkant is echt in heel goede staat, buitenkant zit vol kleine blutsjes en staat vol krassen, vooral de rechterachterdeur is in slechte staat.

Auto is van een oud koppel geweest die hem nieuw aangekocht hadden. Een vw garage heeft deze dan overgenomen en daar heeft ie een jaar stilgestaan. De man die hem nu verkoopt heeft de 190 bij die vw garage gekocht.

Technisch was ie niet naar m'n zin, moeilijk starten, rook uit de uitlaat bij het (licht) gasgeven, blok stond ook wat nat en de gaspedaal reageerde pas heel laat.

Heb geen testrit gedaan omdat het toch zowiezo te veel werk is voor mij.

in het terugkomen gestopt in Herentals waar er ook 1 te koop staat. Ook een 92'er maar wel een 1.8 zonder leder en andere leuke snufjes.

Ik denk dat ik dus nog ff verder zoek.
                                    Bedankt! Foto's kunnen bedriegen, nog maar eens het bewijs. Als je met die late reactie op gaspedaal een zeker "dood punt" van het gaspedaal bedoelt is dat niet helemaal abnormaal, ik heb het al in elke 190 gevoeld waar ik mee reed en van anderen gehoord. Ik zoek ook nog ff verder, we gaan het nog aan de stok krijgen met elkaar

Comment

• just stradge, een gevoelloos gaspedaal is perfect normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Bedankt! Foto's kunnen bedriegen, nog maar eens het bewijs. Als je met die late reactie op gaspedaal een zeker "dood punt" van het gaspedaal bedoelt is dat niet helemaal abnormaal, ik heb het al in elke 190 gevoeld waar ik mee reed en van anderen gehoord. Ik zoek ook nog ff verder, we gaan het nog aan de stok krijgen met elkaar
                                        Hopelijk niet

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        just stradge, een gevoelloos gaspedaal is perfect normaal
                                        Van dat gaspedaal wist ik niet!

Comment

• In het begin was dat een heel raar gevoel vond ik, zeker om te vertrekken je moest iets meer duwen eer hij echt gas gaf en het pedaal hing precies wat los ofzo. Maar dat went wel

Comment

Working...
                                          X