Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanavond waarschijnlijk eindelijk eens naar die 2.0 zonder foto's voor 3k gaan kijken, hij staat nu ongeveer 2,5 week te koop en als hij me aanstaat bod van 1700 doen ofzo, we zien wel
Nog geen nieuws? Verdoeme, ik laat me constant vangen aan dat topic in 'mijn duitse auto'. Ik denk: Stradge heeft er eindelijk eentje gevonden, maar het blijkt je vorige te zijn...
Hahaha wat een medeleven zeg
Ik ben dus gaan kijken, bleek een propere Bornitkleurige te zijn met zwart stoffen interieur en ori wieldeksels. Hier en daar wat kleine beschadigingen, maar niets erg, elektrisch open dak ging niet open (een klein stukje maar liep dan vast) en de auto stond al een maand of 4 stil, maar startte nog vrij goed na jumpstart. Allemaal goed dus, maar toen kwamen bij een ambetant punt: de prijs
Hij zegt je kent de voorwaarden hé, ik heb hem gezegd dat ik dat teveel vindt, voor een 190D kun je dat vragen maar niet voor een 190E 2.0 (veel taks, zuipen, niet populair in BE), dat hij maar eens moest kijken wat de vraagprijzen zoal zijn voor een vergelijkbaar type. Hij bleef toch bij z'n 3000, want de schoonmoeder (vrouw van de overleden eigenaar) wou 3000 om te verdelen over de kleinkinderen. Ik heb vervolgens een bod van 1800 gedaan (bespreekbaar ). Hij ging nu proberen eens mooie pics te maken en hem opnieuw te koop zetten, lukt het nog niet gaat hij mij contacteren heeft hij mij beloofd
2000 geef ik max heb ik mezelf voorgenomen, hoger vind ik erover, het is nu niet dat hij mint mint was (beschadigingetjes, 172k), gewoon een proper exemplaar dat ik wel vertrouw. Nog niets gekocht dus, maar wie weet binnenkort als hij er zelf achter komt dat 3k te veel is
En anders nog wat geduld hebben he
Ik heb vervolgens een bod van 1800 gedaan (bespreekbaar ). Hij ging nu proberen eens mooie pics te maken en hem opnieuw te koop zetten, lukt het nog niet gaat hij mij contacteren heeft hij mij beloofd
Dat is het plan ja, maar hij is 1800 wel waard imo
Ik verwacht wel dat hij mij terug contacteert eigenlijk, hij gaf zelf toe dat er niet veel interesse was tot hier toe
Dat is het plan ja, maar hij is 1800 wel waard imo
Ik verwacht wel dat hij mij terug contacteert eigenlijk, hij gaf zelf toe dat er niet veel interesse was tot hier toe
Inderdaad, plus hij staat enkel op Kapaza en is nog niet omhoog gekickt.
Ik zag genoeg, maar als we het over een prijs eens geworden waren had ik hem inderdaad wel buiten willen zien
De onderkant zegt soms meer dan dan bovenkant.
Allez, met wat chance komt die kerel terug met een vraagprijs van 2000 € en dan kan je daar nog wat van aflappen hé.
Comment