Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben terug!
    Al bij al valt het heel goed mee voor dat geld, maar toch wat negatieve puntjes:
    - motorkap en kofferklep staan vol met krassen (niet heel diep of opvallend, maar het zijn er wel wat)
    - elektrisch open dak deed het niet (grote kosten?)
    - elektrische ruit rechts deed het niet
    - knop ventilatie en handrem mist
    - onsubtiel spuitwerk ter hoogte van de achterste deur (enkel bovenkant van de deur lijkt herspoten/bijgewerkt en er zijn lekken naar de B-stijl gegaan)
    - motor draaide stationair iets te veel toeren, ook als hij wat opgewarmd was (1100)
    - wieldoppen zien er niet uit, maar da's niet erg want er moet 15 gaats op
    - kleurcombo is irl ook lelijk imo
    - 2.3 is wat zwaar qua taks, maar daar vind ik eventueel wel iets op

Maar er zijn ook aanzienlijk wat pluspunten:
    - Koetswerk zag er (buiten dat slordig spuitwerk dan) nog hard en vrij fris uit, nergens roest gezien
    - ohb tot een dikke 120.000 km
    - Voelde qua rijden frisser aan dan m'n vorige (versnellingsbak/ophanging)
    - Prijs
    - Keuring
    - Heb niet echt doorgeduwd, maar die 2.3 voelt echt vinnig en vooral koppelrijk aan
    - Volgens verkoper 2 eigenaren gehad, oudere mensen en dan naar een of andere vrouw (ook ouder volgens mij, Isabelle + de plaat was nog wat leesbaar DSN-...)

Nu nog wat twijfel, waarschijnlijk zondag nog eens gaan zien met de stiefvader en dan de knoop doorhakken. De kleur blijft echt wel een groot nadeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      - motorkap en kofferklep staan vol met krassen (niet heel diep of opvallend, maar het zijn er wel wat)

- onsubtiel spuitwerk ter hoogte van de achterste deur (enkel bovenkant van de deur lijkt herspoten/bijgewerkt en er zijn lekken naar de B-stijl gegaan)

- kleurcombo is irl ook lelijk imo
      respray in stretch silber dan maar?

Ik denk niet dat je voor dat geld een perfecte wagen mag verwachten. Motorkap en kofferklep kan je laten polieren, en zaken zoals motor voor ruit/schuifdak en knop ventilatie ed. haal je maar op de sloop.

Uiteraard.... als je écht een loepzuiver exemplaar wilt, zal je moeten verderzoeken. En ofwel héél lang wachten, ofwel wat meer op tafel leggen.

Comment

• en dat (motor ruit en schuifdak) zijn dingen die wel leuk zijn om zelf eens te vervangen op een zonnige zondag.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Nu nog wat twijfel, waarschijnlijk zondag nog eens gaan zien met de stiefvader en dan de knoop doorhakken. De kleur blijft echt wel een groot nadeel
          perfect, laat een ander die er niet emo bij betrokken is beslissen

Comment

• ik ben eens curieus, persoonlijk een auto in een kleur kopen die mij niet aanstaat= big nono
            2015 BMW S1000R
            2010 Renault Clio RS Cup
            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• kleur is eigelijk super vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                en dat (motor ruit en schuifdak) zijn dingen die wel leuk zijn om zelf eens te vervangen op een zonnige zondag.
                Idd, zo een paar prullekes zijn nog wel leuk om te doen!

Wel wat jammer van het spuitwerk, maar voor die prijs zou me dat precies niet tegenhouden.
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Kleur hoort gewoon bij de tijdsgeest van die kar. Precies toch geen onoverkomelijke zaken om na te zien/ te herstellen...

Comment

• Koop die kar gewoon. Voor die prijs kan je niet sukkelen, en ie komt uit het Meetjesland, dus sowieso een goede

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                      en ie komt uit het Meetjesland, dus sowieso een goede

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        respray in stretch silber dan maar?

Ik denk niet dat je voor dat geld een perfecte wagen mag verwachten. Motorkap en kofferklep kan je laten polieren, en zaken zoals motor voor ruit/schuifdak en knop ventilatie ed. haal je maar op de sloop.

Uiteraard.... als je écht een loepzuiver exemplaar wilt, zal je moeten verderzoeken. En ofwel héél lang wachten, ofwel wat meer op tafel leggen.
                        Zilver zou een pak knapper zijn ja
                        Tuurlijk, voor dat geld mogen er wel wat prulletjes aan zijn, op zich nog wel goed, dan kan ik de theorie (ik studeer autotechnologie) misschien eens in praktijk brengen en het is wel een leuke bezigheid om zo'n kar in orde te zetten denk ik
                        Die kar is zo goedkoop dat ik wel wat door de vingers kan zien ook ja.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        en dat (motor ruit en schuifdak) zijn dingen die wel leuk zijn om zelf eens te vervangen op een zonnige zondag.
                        Dat gaat serieus wat tijd vragen, maar het geeft wel voldoening denk ik, wie weet is het gewoon een zekering ofzo, elektrische ruit en dak kapot hangt misschien samen...
                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        perfect, laat een ander die er niet emo bij betrokken is beslissen
                        Dat is de bedoeling ja, en hij kent ook serieus wat van 2dehands auto's kopen, als hij hem goedkeurt koop ik hem waarschijnlijk
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                        ik ben eens curieus, persoonlijk een auto in een kleur kopen die mij niet aanstaat= big nono
                        Mja, moest hij niet zo goedkoop zijn zou het ook direct nee zijn hoor, het is nu niet dat die kleur echt lelijk is, maar het is wel een van m'n minst favoriete op een 190. Maar misschien went dat nog wel (en zeker voor dat geld )
                        Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                        Idd, zo een paar prullekes zijn nog wel leuk om te doen!

Wel wat jammer van het spuitwerk, maar voor die prijs zou me dat precies niet tegenhouden.
                        Inderdaad, spijtig dat er druppels te zien zijn, maar echt heel opvallend is dat nu ook niet, het was enkel aan de bovenkant van de deur precies, ik zou niet weten van wat, want de rest van de deur leek me niet overspoten.

Nog wat pics

Comment

• Volgens mij ben ik daar ook ooit eens voor een wagen gaan zien
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• Die letzten Worte ...
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Volgens mij ben ik daar ook ooit eens voor een wagen gaan zien
                              Vriendelijke kerel, was eerlijk over mankementen en ik mocht meteen alleen gaan rijden
                              Hoe toevallig
                              Maar ik ga nog ff wachten

Comment

• Comment

• Iemand een idee wat dat verhoogde stationair toerental kan zijn?

Comment

Meer moet dat niet zijn...

Comment

Iemand een idee wat dat verhoogde stationair toerental kan zijn?
                                      Check eens mercedesforum.nl, veel topics over verhoogd toerental - kan blijkbaar een vuile stappenmotor zijn.

Comment

Dat gaat serieus wat tijd vragen, maar het geeft wel voldoening denk ik, wie weet is het gewoon een zekering ofzo, elektrische ruit en dak kapot hangt misschien samen...
                                        Maar ge hebt tijd gij. En ondertussen rijd je verder met die rijdende kleerkast

Koop die kar, en 't forum zal je wel helpen. Kijk, ge krijgt al bijna een deur van W201

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Dat had m'n 2000 ook bij koudstart, normaal dus denk ik

Niet normaal. Moet 600-800 zijn.

Maar dat kan je afstellen hé.

Comment

Working...
                                          X