Hmmm, Mariakerke is hier vlakbij. Nog niet zien rijden evenwel en de buurt op de foto's zegt me ook niets, maar die E36 met die velgen denk ik al eens gezien te hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Mercedes 190E
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten- bompakar
- 2.0
- manueel
- open dak
- sportline
- < 200 000 kms
=> Bingo!
Een lelijke spoiler, geplakt fake hout en gepruts aan het paneeltje rond de pook, zetel kapot, een zelf gecreëerde facelift. Daarom zou ik hem niet nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEen lelijke spoiler, geplakt fake hout en gepruts aan het paneeltje rond de pook, zetel kapot, een zelf gecreëerde facelift. Daarom zou ik hem niet nemen.
Comment
-
-
Ik ga hem inderdaad laten staan, PFL naar FL ombouwen is niks, er zit teveel kitch op en die margi E36 op de achtergrond is ook een afknapper
Nieuw vandaag:
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Waarom moeten precies al die latere 190E's in dat lelijk groen zijn met dat lelijk groen interieur
Maar misschien moet ik toch eens gaan zien en hopen dat de kleur went ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ga hem inderdaad laten staan, PFL naar FL ombouwen is niks, er zit teveel kitch op en die margi E36 op de achtergrond is ook een afknapper
Nieuw vandaag:
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Waarom moeten precies al die latere 190E's in dat lelijk groen zijn met dat lelijk groen interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ga hem inderdaad laten staan, PFL naar FL ombouwen is niks, er zit teveel kitch op en die margi E36 op de achtergrond is ook een afknapper
Nieuw vandaag:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk denk dat het wel went, zeker omdat het een 2.3 is
Heb meer info gevraagd...
Nog eentje die ik in het oog moet houden:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Wel veel te hoge vraagprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten1000 euro meedoen en gaan halen. Ziet er nog gelikt uit, alleen lijkt hij een hoge ralenti (1100 rpm) te hebben of is dit normaal voor en 2300?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Die 2.3 is echt niet duur en ziet er goed uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat had m'n 2000 ook bij koudstart, normaal dus denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDeze al weer weg.
Die 2.3 is echt niet duur en ziet er goed uit!De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Heeft er wat meer info bijgezet nu, geen open dak blijkbaar...
2.3 is echt wel cheap inderdaad en ziet er niet slecht uit, ik ga eens bellen
Blijft wel spijtig dat ik het een van de lelijkere kleurencombo's op een 190 vind
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenOk, kopen die handel, diene kleine eruit zwieren en scheuren maar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenga daar eens naar zien. Ziet er een toffe kar uit, op foto althans. En 2.3 is een pluspunt!
Hopelijk valt het mee want het is een uur rijden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ga vertrekken se
Hopelijk valt het mee want het is een uur rijden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMaar misschien moet ik toch eens gaan zien en hopen dat de kleur went ofzo...
Op den duur ben je eraan gehecht omdat het zo weinig voorkomt__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenstradge is al weg, maar ik kan vertellen dat het went.
Op den duur ben je eraan gehecht omdat het zo weinig voorkomt
Comment
Comment