Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmmm, Mariakerke is hier vlakbij. Nog niet zien rijden evenwel en de buurt op de foto's zegt me ook niets, maar die E36 met die velgen denk ik al eens gezien te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
      - bompakar
      - 2.0
      - manueel
      - open dak
      - sportline
      - < 200 000 kms
      => Bingo!

Een lelijke spoiler, geplakt fake hout en gepruts aan het paneeltje rond de pook, zetel kapot, een zelf gecreëerde facelift. Daarom zou ik hem niet nemen.
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Een lelijke spoiler, geplakt fake hout en gepruts aan het paneeltje rond de pook, zetel kapot, een zelf gecreëerde facelift. Daarom zou ik hem niet nemen.
        Het was een beetje sarcastisch bedoeld

Comment

Het was een beetje sarcastisch bedoeld
          Dan is het goed. ik dacht ff WTF
          Die letzten Worte ...
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201 BENZIN

Comment

• Ik ga hem inderdaad laten staan, PFL naar FL ombouwen is niks, er zit teveel kitch op en die margi E36 op de achtergrond is ook een afknapper

Nieuw vandaag:
            Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Waarom moeten precies al die latere 190E's in dat lelijk groen zijn met dat lelijk groen interieur
            Maar misschien moet ik toch eens gaan zien en hopen dat de kleur went ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Ik ga hem inderdaad laten staan, PFL naar FL ombouwen is niks, er zit teveel kitch op en die margi E36 op de achtergrond is ook een afknapper

Nieuw vandaag:
              Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Waarom moeten precies al die latere 190E's in dat lelijk groen zijn met dat lelijk groen interieur
              Ik denk dat het wel went, zeker omdat het een 2.3 is
              Die letzten Worte ...
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201 BENZIN

Comment

Ik ga hem inderdaad laten staan, PFL naar FL ombouwen is niks, er zit teveel kitch op en die margi E36 op de achtergrond is ook een afknapper

Nieuw vandaag:

1000 euro meedoen en gaan halen. Ziet er nog gelikt uit, alleen lijkt hij een hoge ralenti (1100 rpm) te hebben of is dit normaal voor en 2300?

Comment

Ik denk dat het wel went, zeker omdat het een 2.3 is
                  Ow zekers, dat had ik nog niet eens gezien
                  Heb meer info gevraagd...
                  Nog eentje die ik in het oog moet houden:
                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wel veel te hoge vraagprijs.

Comment

1000 euro meedoen en gaan halen. Ziet er nog gelikt uit, alleen lijkt hij een hoge ralenti (1100 rpm) te hebben of is dit normaal voor en 2300?
                    Dat had m'n 2000 ook bij koudstart, normaal dus denk ik

Comment

Ow zekers, dat had ik nog niet eens gezien
                      Heb meer info gevraagd...
                      Nog eentje die ik in het oog moet houden:
                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wel veel te hoge vraagprijs.
                      Deze al weer weg.

Die 2.3 is echt niet duur en ziet er goed uit!
                      Die letzten Worte ...
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201 BENZIN

Comment

Dat had m'n 2000 ook bij koudstart, normaal dus denk ik
                        Ok, kopen die handel, diene kleine eruit zwieren en scheuren maar!

Comment

Deze al weer weg.

Die 2.3 is echt niet duur en ziet er goed uit!

Heeft er wat meer info bijgezet nu, geen open dak blijkbaar...
                          2.3 is echt wel cheap inderdaad en ziet er niet slecht uit, ik ga eens bellen
                          Blijft wel spijtig dat ik het een van de lelijkere kleurencombo's op een 190 vind
                          Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                          Ok, kopen die handel, diene kleine eruit zwieren en scheuren maar!
                          Ik doe m'n best

Comment

• 2 eigenaars, in goede staat volgens de verkoper.

Comment

• ga daar eens naar zien. Ziet er een toffe kar uit, op foto althans. En 2.3 is een pluspunt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                ga daar eens naar zien. Ziet er een toffe kar uit, op foto althans. En 2.3 is een pluspunt!
                                Ik ga vertrekken se
                                Hopelijk valt het mee want het is een uur rijden denk ik.

Comment

Ik ga vertrekken se
                                  Hopelijk valt het mee want het is een uur rijden denk ik.
                                  zalig, succes er mee

Comment

• Succes! Ik had ook wel eens willen gaan kijken, kom vaak in de buurt daar

Comment

stradge is al weg, maar ik kan vertellen dat het went.
                                      Op den duur ben je eraan gehecht omdat het zo weinig voorkomt

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik vind het ook wel iets hebben, die kleur. Hopelijk ben je niet voor niets opgereden, stradge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          stradge is al weg, maar ik kan vertellen dat het went.
                                          Op den duur ben je eraan gehecht omdat het zo weinig voorkomt
                                          Idem, eigenlijk. Dat stahlblau op m'n E46... totaal niet m'n eerste keuze, maar ondertussen ben ik oprecht content met die kleur. Sowieso liever dan zwart, en misschien zelfs liever dan de zoveelste zilvere

Comment

Working...
                                          X