Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verschil met een 2.0 is hetzelfde als een golf gti vergelijken met een golf 1800 carb
    en dan niet kwa afstelling

die 2.0 is en was een juweel in zijn klasse, de 230 daarvoor ook
    maar benz en benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Voila, zo is het eens zo grote uitdaging voor jullie he

Zoals ik al zei, supermint moet niet, er mogen zeker krasjes en blutsjes in zitten, ik hecht gewoon erg veel waarde aan de geschiedenis van die kar, liefst eerste eigenaar, goed gesoigneerd, origineel en niet te veel km's, als hij er dan nog fris uitziet en goed rijdt is dat zuiver genoeg voor mij. M'n vorige bleek achteraf nog een huurwagen en DE geweest te zijn en het aantal eigenaren was niet echt duidelijk, dat was eraan te voelen, daarom wil ik er nu eentje met duidelijke historiek

Het is inderdaad een beauty, maar ik ga er niet voor gaan, LPG schrikt me wat af.

Voila, gewoon de afkomst is erg belangrijk voor mij, en je ziet ze nog genoeg rijden met oudere mensen (eerste eigenaar waarschijnlijk) dus ik wacht liever nog wat tot er eentje voorbij komt die me echt aanstaat
      Prullekes mogen er echt aan zijn hoor (lang stilgestaan, sensor of goedkoop pompke kapot,... Als hij maar van een goede afkomst is en goed qua basis is )

Oeps ja hij heeft al 99.000 km idd
      Mja, geen open dak dus sowieso no go.
      Die LPG is een afknapper voor mij omdat ik dat gewoon niet vertrouw, en zeker niet op zo'n oude auto met toch wat km's.

Die indruk heb ik ook, voor rond de 2,5k moet er toch een naar m'n zin te vinden zijn?
      goed qua basis is geen minter, ik zou echt gaan bieden op die 2.3, gisteren ben ik er gepasseerd en hij stond buiten terug. argumenten: die kleine krasjes, flinke polierbeurt nodig, andere velgen, die grill... met zulke argumenten kun je makkelijk 200-400€ van de vraagprijs kegelen.

Maar... wel 2.3 die goed tunebaar is, en opendak, en 5bak manueel, en goed kleur.

en nu stop ik me zagen
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        in feite zelfs goekoper denk ik, maar je moet die maar tegen komen gewoon
        Dat denk ik ook, rond de 2000 moet het al lukken met wat chance denk ik, benzine 190's zijn hier niet zo populair he (en de 2.0 of 2.3 al zeker niet denk ik).

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        De foto's staan er ondertussen bij

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Valt tegen...
        Oef, ik had ze al via mail gehad en durfde hier niet zeggen dat hij er niet uitziet
        Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Ga gewoon voor die Cocoon, en rij eens met die 1.8.

matteus heeft daar toch ook veel fun mee gehad?
        Mja, ik vond de 2.0 als plezierkar net goed, en die was voor een 2.0 al heel vlot (goed losgereden denk ik ofzo), maar ik kan me niet voorstellen dat ik even veel plezier ga hebben met een 1.8, ook al koop ik vooral een 190 voor de RWD en naft

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Verschil met een 2 liter is aanzienlijk ja.

Maar als je dan toch geen 1.8 wil, neem dan inderdaad meteen een 2.3 hé. Dat is tenminste echt verschil.
        Mja, heb hier een oude autogids liggen met een test in van een 2.3 en daar wordt toch ook gezegd dat het verschil met een 2.0 niet zo groot is, het is wat soepeler, maar qua prestaties ontlopen ze elkaar niet zo veel volgens ag. + 2.3 is nog zeldzamer en meer taks, maar als ik een goede 2.3 vind neem ik hem hoor.
        Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
        goed qua basis is geen minter, ik zou echt gaan bieden op die 2.3, gisteren ben ik er gepasseerd en hij stond buiten terug. argumenten: die kleine krasjes, flinke polierbeurt nodig, andere velgen, die grill... met zulke argumenten kun je makkelijk 200-400€ van de vraagprijs kegelen.

Maar... wel 2.3 die goed tunebaar is, en opendak, en 5bak manueel, en goed kleur.

en nu stop ik me zagen
        Mja hij staat me gewoon echt niet aan

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Comment

• Pinkers en velgen regelen en je hebt iets bijzonders.

Mercedes Benz 190 E 2.3 Avantgarde Azzurro
            Die letzten Worte ...
            ... eines Diesel-Fahrers:
            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
            W201 BENZIN

Comment

• De eerste had te veel km's naar m'n zin (heb gemaild) en die 2de is een 1.8 spijtig genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Pinkers en velgen regelen en je hebt iets bijzonders.

http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-190...item483a3b0790
              Nu al te duur en zo'n Azurro is vet om te zien maar ik zou het zelf niet willen

Ik heb vernomen dat die manuele 2.6 Duchaletet nog steeds te koop staat, misschien toch eens gaan zien en eventueel een RRD-bod toepassen want hij geraakt er precies niet vanaf
              Stel je voor: een manuele 190 2.6
              Taks is nog wel een probleem dan, maar ik breng hem hier thuis dan wel in als "kluswagen" ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten

En uitlaat.
                Eerlijke prijs, ik heb de juiste velgen en pinkers ervoor, ik wil die wel Maar ik zal het maar laten.

Comment

• Uniek!!

http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/26617541/Mercedes_190_W201_190.html

Slechts 250 euro!

Comment

• Mintheid
                    Is dat een EVO spoiler
                    Dat moet nogal aan de baan plakken met zo'n spoiler

Comment

Is dat een EVO spoiler
                      Ja, EVO 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        Ja, EVO 3.
                        Vetcoolneig

Comment

Vet kot .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                            Foute topic .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Foute topic .
                              Had ik de foto zelf gemaakt:

Comment

Hopla, die is al verkocht. Was best een interessante!
                                Die letzten Worte ...
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201 BENZIN

Comment

• Wat is dit, ik vermoed een PFL omgebouwd tot FL Sportline?
                                  (Brede lijsten waren pas vanaf oktober 1988 en Sportline pas vanaf 1989 + zetels van een PFL)
                                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Wat is dit, ik vermoed een PFL omgebouwd tot FL Sportline?
                                    (Brede lijsten waren pas vanaf oktober 1988 en Sportline pas vanaf 1989 + zetels van een PFL)
                                    http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...l_Benzine.html

Een beetje een foorbak dus
                                    Die letzten Worte ...
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201 BENZIN

Comment

Een beetje een foorbak dus
                                      ik dacht op het eerste zicht dat ik eens een originele zuivere gevonden had
                                      Misschien morgen toch eens een kijkje gaan nemen, prijs is wel aantrekkelijk

Comment

ik dacht op het eerste zicht dat ik eens een originele zuivere gevonden had
                                        Misschien morgen toch eens een kijkje gaan nemen, prijs is wel aantrekkelijk
                                        Als je dat koopt, snap ik je niet
                                        Die letzten Worte ...
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201 BENZIN

Comment

Als je dat koopt, snap ik je niet
                                          - bompakar
                                          - 2.0
                                          - manueel
                                          - open dak
                                          - sportline
                                          - < 200 000 kms
                                          => Bingo!

Comment

Working...
                                          X