Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Mercedes 190E
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Best haalbaar qua afstand trouwens en almandinrot is top!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDoe niet stom en haal deze eens
Best haalbaar qua afstand trouwens en almandinrot is top!. Heb nog wel een ander pareltje gevonden
Mailtje gestuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDoe niet stom en haal deze eens
Best haalbaar qua afstand trouwens en almandinrot is top!.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk wil die rooie
En rood wordt snel mat, dat is het echte minpunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenTe laat, heb net gebeld dat ik hem morgen ga halen
Neenee, echt een vette kar. Zou hem ook wel zo willen... Als er binnen 2 jaar hier een 124T komt, liefst in dat kleur ook
S124 is inderdaad ook erg dik in dat knalrood
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk vind rood niet zo mooi voor een Benz, alleen een oude SL mag voor mij rood zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk vind hem wel vet in het rood, maar enkel en alleen als hij ook de putvelgen heeft zoals op deze. Rood + deksels is niet ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRood + deksels is niet ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenAllez, dit is toch écht knap, niet?
, voor een W124 is het minder duidelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten't Zal wel zijn, goe bezig stradge.
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenAllez, dit is toch écht knap, niet?
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtende enige echte kleur voor een 190 is bornit
Deze vond ik ook nog, staat wel wat verder:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk vind rood niet zo mooi voor een Benz, alleen een oude SL mag voor mij rood zijn.
@stretsjpants: zijde nu al voorbij katelijne motors gereden? das begot 5min rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenidd, ik reed al jaaaren rond met een matroze astra nog voor die matte kleuren hype begon
@stretsjpants: zijde nu al voorbij katelijne motors gereden? das begot 5min rijden
Ja ik heb hem gezien, zag er inderdaad nog goed uit, maar het is een diesel
Toch bedankt voor de tip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ja ik heb hem gezien, zag er inderdaad nog goed uit, maar het is een diesel
Toch bedankt voor de tip!
Comment
Comment