Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Oke, als die van Engels morgen weer niet opdaagt kan het zijn dat ik morgen in de voormiddag al eens ga zien Hoe lang (aan een normaal tempo ) is dat ongeveer rijden?
    Nog dingen die je opvielen aan de auto? Weet je of hij een open dak had?
    ik ben niet uit men auto gestapt ze maat, het regende. ik weet niet of em opendak had maja, je moet ergens beginnen met te gaan zien naar 190E's ipv ze op internet af te keuren om kleine prullen
    2015 BMW S1000R
    2010 Renault Clio RS Cup
    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
      Komt een ambtenaar toe met zo'n klein beetje drinkgeld?
      Vele kleintjes...

Comment

• dat open dak zaag ik je voor 50€!

Comment

• Laat dit niet koud worden stradge
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
            ik ben niet uit men auto gestapt ze maat, het regende. ik weet niet of em opendak had maja, je moet ergens beginnen met te gaan zien naar 190E's ipv ze op internet af te keuren om kleine prullen
            Ok, ik hoop dat ik morgen al eens kan gaan zien, ik laat het wel weten.

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
            Laat dit niet koud worden stradge
            Ik ga erachter zitten hoor zijt gerust
            Hopelijk in goede staat, niet overdreven veel km's, manueel en open dak, ben benieuwd

Comment

Ok, ik hoop dat ik morgen al eens kan gaan zien, ik laat het wel weten.

Ik ga erachter zitten hoor zijt gerust
              Hopelijk in goede staat, niet overdreven veel km's, manueel en open dak, ben benieuwd
              als je geen tijd hebt zal ik nog eens gaan kijken, en de telefoonnr noteren van de persoon
              2015 BMW S1000R
              2010 Renault Clio RS Cup
              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Serieus? Had uwen 190D ook geen witte pinkers? Ik zie het zoveel op ragkrellen en meestal wijst het op een jongere, sportievere rijder, ik wil een ex-bompa krel waar voorzichtig mee gereden is, hoewel ik zelf een jongere, sportiever rijder ben
                Maar de plaat ziet voorspeld dan wel een al iets oudere eigenaar (eentje met een 123-ABC plaat laat ik gewoon staan meestal).
                Ik heb de mijn 190 origineel met oranje pinkers gekocht. Ik heb toen zelf die witte pinkers gestoken omdat ik die mooier vond bij mijn wieldeksels van een w202 pfl.
                Witte pinkers en gulli's gaan niet samen.
                Ik heb mijn witte pinkers verkocht aan iemand op het forum

En idd op de nummerplaat letten is goed. Een veel te nieuwe, daar heb ik ook niet veel vertrouwen in.

Comment

• mijn opmerkingen:

+: opendak, manueel(sportline pook), elektrische ruiten, proper interieur, lijkt mij nooit een ongelukje meegebeurd carroserie is heel strak.

-: krasjes op de zijkant(zie foto, ze zien er erger uit dan ze zijn), lak van de grill pelt af, lelijke velgen(wel MB)

kmstand: 221 620km dacht ik

conclusie: ffkes onderhandelen over de prijs en kopen!!
                  2015 BMW S1000R
                  2010 Renault Clio RS Cup
                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Velgen zijn niet ori Mercedes, hangt gewoon een sticker van Mercedes op.

Goed uitgeruste 190!

Comment

mijn opmerkingen:

+: opendak, manueel(sportline pook), elektrische ruiten, proper interieur, lijkt mij nooit een ongelukje meegebeurd carroserie is heel strak.

-: krasjes op de zijkant(zie foto, ze zien er erger uit dan ze zijn), lak van de grill pelt af, lelijke velgen(wel MB)

kmstand: 221 620km dacht ik

conclusie: ffkes onderhandelen over de prijs en kopen!!
                      Merci man! Qua kleuren is hij hetzelfde als m'n vorige, wel spijtig van het lelijke dash. Velgen, grill en pinkers moeten sowieso veranderd worden maar da's geen grote klus. Km's zijn op het randje
                      Het is ook geen sportline volgens mij, aan de zetels te zien?
                      Wat zou een goeie prijs zijn?

Comment

Merci man! Qua kleuren is hij hetzelfde als m'n vorige, wel spijtig van het lelijke dash. Velgen, grill en pinkers moeten sowieso veranderd worden maar da's geen grote klus. Km's zijn op het randje
                        Het is ook geen sportline volgens mij, aan de zetels te zien?
                        Wat zou een goeie prijs zijn?
                        km's vallen allemaal goed mee, tis gene kleine motor hé, dus hij kan er wel tegen, gietijzer ftw.

wat is er lelijk aan dat dash?

goeie prijs? gewoon nog 100 a 200€ eraf
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Da's nu geen super zuivere kar he. En ik dacht dat Stretsj dit keer écht een zuivere wilde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Da's nu geen super zuivere kar he. En ik dacht dat Stretsj dit keer écht een zuivere wilde.
                            ik zou liever ene hebben met een grotere motor en betere uitrusting en met het potentieel om een super zuivere te worden. Jullie moeten echt allemaal eens voorbij die kleine mankementen leren kijken
                            2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

km's vallen allemaal goed mee, tis gene kleine motor hé, dus hij kan er wel tegen, gietijzer ftw.

wat is er lelijk aan dat dash?

goeie prijs? gewoon nog 100 a 200€ eraf
                              Voor mij is het op het randje, ik wil echt een mint, maagdelijk origineel karretje voor erbij om te koesteren en aangezien een 190 de bompamobiel bij uitstek is moet dat nog te vinden zijn
                              Dash is van na 91, dan werd dat recht en kwam er meer hout, het oudere dash vind ik een pak knapper, maar daar ga ik nu niet over zeveren. Ik weet het niet goed, maar het ziet er niet zo'n heel fris exemplaar uit, als ik tijd heb een van de dagen eens gaan zien en dan zien we wel.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Da's nu geen super zuivere kar he. En ik dacht dat Stretsj dit keer écht een zuivere wilde.
                              Dat is het! Die vorige was allesbehalve zuiver en nu wil ik er eentje als 2de wagen, echt haast is er dus ook niet bij (hoewel ik er wel supergraag een wil, maar ik ga niets overhaasten want het is met m'n spaarcentjes ) en ik wil er echt eentje waar ik me goed bij voel. Zo'n mint, goed gesoigneerd exemplaar, niet te veel km's van nen oude mens
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                              ik zou liever ene hebben met een grotere motor en betere uitrusting en met het potentieel om een super zuivere te worden. Jullie moeten echt allemaal eens voorbij die kleine mankementen leren kijken
                              Ik niet, uitrusting en 2.3 ipv 2.0 is slechts bijkomstig (+ extra taks voor niet veel betere prestaties), staat gaat voor. Ik wil wel eens gaan zien

Comment

• wat bedoel je met 'lak van de grill pelt af'?
                                Die grill bestaat naar mijn weten uit grijs plastic en verchroomd staal....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  wat bedoel je met 'lak van de grill pelt af'?
                                  Die grill bestaat naar mijn weten uit grijs plastic en verchroomd staal....
                                  De grill is zwart/grijs gespoten en dat houdt nooit.
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                    De grill is zwart/grijs gespoten en dat houdt nooit.
                                    Da's goed want het is lelijk

Comment

• Iemand een idee of het nu een echte sportline is? Het lijkt er opzij op te staan, de pook is precies ook sportline en de hoogte lijkt ook sportline, maar het interieur dan weer helemaal niet?

Comment

Voor mij is het op het randje, ik wil echt een mint, maagdelijk origineel karretje voor erbij om te koesteren en aangezien een 190 de bompamobiel bij uitstek is moet dat nog te vinden zijn
                                        Dash is van na 91, dan werd dat recht en kwam er meer hout, het oudere dash vind ik een pak knapper, maar daar ga ik nu niet over zeveren. Ik weet het niet goed, maar het ziet er niet zo'n heel fris exemplaar uit, als ik tijd heb een van de dagen eens gaan zien en dan zien we wel.

Dat is het! Die vorige was allesbehalve zuiver en nu wil ik er eentje als 2de wagen, echt haast is er dus ook niet bij (hoewel ik er wel supergraag een wil, maar ik ga niets overhaasten want het is met m'n spaarcentjes ) en ik wil er echt eentje waar ik me goed bij voel. Zo'n mint, goed gesoigneerd exemplaar, niet te veel km's van nen oude mens

Ik niet, uitrusting en 2.3 ipv 2.0 is slechts bijkomstig (+ extra taks voor niet veel betere prestaties), staat gaat voor. Ik wil wel eens gaan zien
                                        dan zal het u ding niet echt zijn. Ksnap da echt niet hé, met een beetje werk staat da ding perfect
                                        2015 BMW S1000R
                                        2010 Renault Clio RS Cup
                                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Hij staat echt proper, ondanks de kleine dingetjes maar daar zou ik mij geen hol van aantrekken. Je hebt een 2.3, een open dak, elektrische ruiten en manuele bak. Die velgen zien er ook nog proper uit dus die kan je verpatsen voor een mooie prijs en met dat geld koop je nieuwe velgen én een nieuwe grill. Gewoon beetje werk insteken meer niet.
                                          Neem 1800 euro mee en ga gaan kijken hé. En als ze zeggen 2000 zeg je dat je maar 1800 bijhebt en voila 200 in uwe zak!

Comment

Working...
                                          X