Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oke, als die van Engels morgen weer niet opdaagt kan het zijn dat ik morgen in de voormiddag al eens ga zien Hoe lang (aan een normaal tempo ) is dat ongeveer rijden?
Nog dingen die je opvielen aan de auto? Weet je of hij een open dak had?
ik ben niet uit men auto gestapt ze maat, het regende. ik weet niet of em opendak had maja, je moet ergens beginnen met te gaan zien naar 190E's ipv ze op internet af te keuren om kleine prullen
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
ik ben niet uit men auto gestapt ze maat, het regende. ik weet niet of em opendak had maja, je moet ergens beginnen met te gaan zien naar 190E's ipv ze op internet af te keuren om kleine prullen
Ok, ik hoop dat ik morgen al eens kan gaan zien, ik laat het wel weten.
Serieus? Had uwen 190D ook geen witte pinkers? Ik zie het zoveel op ragkrellen en meestal wijst het op een jongere, sportievere rijder, ik wil een ex-bompa krel waar voorzichtig mee gereden is, hoewel ik zelf een jongere, sportiever rijder ben
Maar de plaat ziet voorspeld dan wel een al iets oudere eigenaar (eentje met een 123-ABC plaat laat ik gewoon staan meestal).
Ik heb de mijn 190 origineel met oranje pinkers gekocht. Ik heb toen zelf die witte pinkers gestoken omdat ik die mooier vond bij mijn wieldeksels van een w202 pfl.
Witte pinkers en gulli's gaan niet samen.
Ik heb mijn witte pinkers verkocht aan iemand op het forum
En idd op de nummerplaat letten is goed. Een veel te nieuwe, daar heb ik ook niet veel vertrouwen in.
+: opendak, manueel(sportline pook), elektrische ruiten, proper interieur, lijkt mij nooit een ongelukje meegebeurd carroserie is heel strak.
-: krasjes op de zijkant(zie foto, ze zien er erger uit dan ze zijn), lak van de grill pelt af, lelijke velgen(wel MB)
kmstand: 221 620km dacht ik
conclusie: ffkes onderhandelen over de prijs en kopen!!
Merci man! Qua kleuren is hij hetzelfde als m'n vorige, wel spijtig van het lelijke dash. Velgen, grill en pinkers moeten sowieso veranderd worden maar da's geen grote klus. Km's zijn op het randje
Het is ook geen sportline volgens mij, aan de zetels te zien?
Wat zou een goeie prijs zijn?
Merci man! Qua kleuren is hij hetzelfde als m'n vorige, wel spijtig van het lelijke dash. Velgen, grill en pinkers moeten sowieso veranderd worden maar da's geen grote klus. Km's zijn op het randje
Het is ook geen sportline volgens mij, aan de zetels te zien?
Wat zou een goeie prijs zijn?
km's vallen allemaal goed mee, tis gene kleine motor hé, dus hij kan er wel tegen, gietijzer ftw.
wat is er lelijk aan dat dash?
goeie prijs? gewoon nog 100 a 200€ eraf
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Da's nu geen super zuivere kar he. En ik dacht dat Stretsj dit keer écht een zuivere wilde.
ik zou liever ene hebben met een grotere motor en betere uitrusting en met het potentieel om een super zuivere te worden. Jullie moeten echt allemaal eens voorbij die kleine mankementen leren kijken
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
km's vallen allemaal goed mee, tis gene kleine motor hé, dus hij kan er wel tegen, gietijzer ftw.
wat is er lelijk aan dat dash?
goeie prijs? gewoon nog 100 a 200€ eraf
Voor mij is het op het randje, ik wil echt een mint, maagdelijk origineel karretje voor erbij om te koesteren en aangezien een 190 de bompamobiel bij uitstek is moet dat nog te vinden zijn
Dash is van na 91, dan werd dat recht en kwam er meer hout, het oudere dash vind ik een pak knapper, maar daar ga ik nu niet over zeveren. Ik weet het niet goed, maar het ziet er niet zo'n heel fris exemplaar uit, als ik tijd heb een van de dagen eens gaan zien en dan zien we wel.
Da's nu geen super zuivere kar he. En ik dacht dat Stretsj dit keer écht een zuivere wilde.
Dat is het! Die vorige was allesbehalve zuiver en nu wil ik er eentje als 2de wagen, echt haast is er dus ook niet bij (hoewel ik er wel supergraag een wil, maar ik ga niets overhaasten want het is met m'n spaarcentjes ) en ik wil er echt eentje waar ik me goed bij voel. Zo'n mint, goed gesoigneerd exemplaar, niet te veel km's van nen oude mens
ik zou liever ene hebben met een grotere motor en betere uitrusting en met het potentieel om een super zuivere te worden. Jullie moeten echt allemaal eens voorbij die kleine mankementen leren kijken
Ik niet, uitrusting en 2.3 ipv 2.0 is slechts bijkomstig (+ extra taks voor niet veel betere prestaties), staat gaat voor. Ik wil wel eens gaan zien
Iemand een idee of het nu een echte sportline is? Het lijkt er opzij op te staan, de pook is precies ook sportline en de hoogte lijkt ook sportline, maar het interieur dan weer helemaal niet?
Voor mij is het op het randje, ik wil echt een mint, maagdelijk origineel karretje voor erbij om te koesteren en aangezien een 190 de bompamobiel bij uitstek is moet dat nog te vinden zijn
Dash is van na 91, dan werd dat recht en kwam er meer hout, het oudere dash vind ik een pak knapper, maar daar ga ik nu niet over zeveren. Ik weet het niet goed, maar het ziet er niet zo'n heel fris exemplaar uit, als ik tijd heb een van de dagen eens gaan zien en dan zien we wel.
Dat is het! Die vorige was allesbehalve zuiver en nu wil ik er eentje als 2de wagen, echt haast is er dus ook niet bij (hoewel ik er wel supergraag een wil, maar ik ga niets overhaasten want het is met m'n spaarcentjes ) en ik wil er echt eentje waar ik me goed bij voel. Zo'n mint, goed gesoigneerd exemplaar, niet te veel km's van nen oude mens
Ik niet, uitrusting en 2.3 ipv 2.0 is slechts bijkomstig (+ extra taks voor niet veel betere prestaties), staat gaat voor. Ik wil wel eens gaan zien
dan zal het u ding niet echt zijn. Ksnap da echt niet hé, met een beetje werk staat da ding perfect
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Hij staat echt proper, ondanks de kleine dingetjes maar daar zou ik mij geen hol van aantrekken. Je hebt een 2.3, een open dak, elektrische ruiten en manuele bak. Die velgen zien er ook nog proper uit dus die kan je verpatsen voor een mooie prijs en met dat geld koop je nieuwe velgen én een nieuwe grill. Gewoon beetje werk insteken meer niet.
Neem 1800 euro mee en ga gaan kijken hé. En als ze zeggen 2000 zeg je dat je maar 1800 bijhebt en voila 200 in uwe zak!
Comment