Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Allebei leuke karren Stradge. Ik zou me toch niet laten afschrikken door de kosten voor import. Vermoedelijk zal MB wat euro's vragen voor het gelijkvormigheidsattest (hier zal carlito wel wat meer over weten) en moet je een tweedehandskeuring laten doen. en de kost van de exportplaten natuurlijk. Al bij al de moeite waard lijkt me als je een mooie kan vinden in DE.

En 1990 is een goed jaar voor een 190 .
    Ik ga eens wat research doen se, het zal sowieso wel een hoop papier zijn, maar m'n stiefpa heeft al wat ervaring met import uit DE en ziet dat nog wel zitten volgens mij. Wel kut dat die grijze 500km verder staat, dus ff gaan kijken is geen optie, maar het ziet er wel een proper ding uit precies.

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    Ik zie wel graag een witte.

Een witte FL sportline of een kale witte PFL
    Heeeel af en toe staat het nog wel leuk inderdaad (zeker op een oldtimer zoals die van Gere ), maar ik vind het over het algemeen wat ordinair
    Ik vertrouw die kar niet zo goed, maar ik ga eens een voorzichtig voorstel indienen bij het ouderfons
    Maar kans is klein dat het een 16v wordt, en overschat mijn sleutelkunsten vooral niet, ik was content dat ik een lampje helemaal zelf had kunnen vervangen enkele weken terug
    Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Dat stuur kan je hier op het forum al verkopen

En dan nog iemand zonder smaak vinden voor die grill en de overbodige tupperware

Comment

hij kruipt onder zn bureau als ie dat woord leest
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ik ga eens wat research doen se, het zal sowieso wel een hoop papier zijn, maar m'n stiefpa heeft al wat ervaring met import uit DE en ziet dat nog wel zitten volgens mij. Wel kut dat die grijze 500km verder staat, dus ff gaan kijken is geen optie, maar het ziet er wel een proper ding uit precies.
        Papierwerk stelt eigenlijk weinig voor. Douane (0,5 euro zegel), eventueel gelijkvormigheidsattest (laatste keer dacht ik 150 euro) en keuring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Papierwerk stelt eigenlijk weinig voor. Douane (0,5 euro zegel), eventueel gelijkvormigheidsattest (laatste keer dacht ik 150 euro) en keuring.
          Douane is serieus opgeslagen. Ik heb daar 1€ moeten betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            De afzetters (of dat was misschien incl. drinkgeld)

Comment

Edit: dubbele post

Comment

Drinkgeld voor de ambtenaar mag je niet meerekenen .

Comment

Amai dat is een verdubbeling

Comment

wie niet zoekt die vind ook blijkbaar

Mercedes-benz 190E 2.3 benzine Sportline in het zwart

TC: oké stond erop

vraagprijs 2000€

bouwjaar 91
                    Last edited by Ice_ken; 31/03/2010, 17:30.
                    2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                      hij kruipt onder zn bureau als ie dat woord leest
                      FU
                      Maar het is wel waar

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      Valt mee dan, als die platen maar niet te duur zijn, het blijft een auto van maar ongeveer 2000 euro he.

wie niet zoekt die vind ook blijkbaar

Mercedes-benz 190E 2.3 benzine Sportline in het zwart

TC: oké stond erop

vraagprijs 2000€

bouwjaar 91

Wel witte pinkers precies
                      Waar staat hij? En weet je iets van de kmstand en/of aantal eigenaars?

Comment

FU
                        Maar het is wel waar

Valt mee dan, als die platen maar niet te duur zijn, het blijft een auto van maar ongeveer 2000 euro he.

Wel witte pinkers precies
                        Waar staat hij? En weet je iets van de kmstand en/of aantal eigenaars?
                        witte pinkers wissel je op 2 minuten hé man(net als die velgen), aantal km of eigenaars weet ik niet. zag er wel goed uit vanbuiten. maar nie gaan kijken als het regent hé
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

is da niet op de baan naar Ninove?

Comment

witte pinkers wissel je op 2 minuten hé man(net als die velgen), aantal km of eigenaars weet ik niet. zag er wel goed uit vanbuiten. maar nie gaan kijken als het regent hé
                            I know, maar bij witte pinkers en niet-originele velgen krijg ik altijd het gevoel dat het een ragkrel is

Comment

I know, maar bij witte pinkers en niet-originele velgen krijg ik altijd het gevoel dat het een ragkrel is
                              Je zou er van verschieten hoeveel oudere mensen witte pinkers in hun 201 of 124 steken. Gewoon omdat ze het mooi vinden.

En ook andere velgen. Standaard op stalen velgen gekocht en alu velgen willen, die worden sneller gekocht bij de plaatselijke bandenboer dan bij de dealer. En smaken verschillen nu eenmaal

Comment

Dat begint hier op een odyssea te trekken
                                Ik zou zeker naar die Benz gaan kijken dat ken hier heeft gepost. 2.3 en 2000€: Als hij in goede conditie is dan moet je niet zien naar witte pinkers of zo. Da's maar een detailke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                  Je zou er van verschieten hoeveel oudere mensen witte pinkers in hun 201 of 124 steken. Gewoon omdat ze het mooi vinden.

En ook andere velgen. Standaard op stalen velgen gekocht en alu velgen willen, die worden sneller gekocht bij de plaatselijke bandenboer dan bij de dealer. En smaken verschillen nu eenmaal
                                  Serieus? Had uwen 190D ook geen witte pinkers? Ik zie het zoveel op ragkrellen en meestal wijst het op een jongere, sportievere rijder, ik wil een ex-bompa krel waar voorzichtig mee gereden is, hoewel ik zelf een jongere, sportiever rijder ben
                                  Maar de plaat ziet voorspeld dan wel een al iets oudere eigenaar (eentje met een 123-ABC plaat laat ik gewoon staan meestal).

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                  Dat begint hier op een odyssea te trekken
                                  Ik zou zeker naar die Benz gaan kijken dat ken hier heeft gepost. 2.3 en 2000€: Als hij in goede conditie is dan moet je niet zien naar witte pinkers of zo. Da's maar een detailke.
                                  Ik ga dat zo snel mogelijk doen

Comment

Serieus? Had uwen 190D ook geen witte pinkers? Ik zie het zoveel op ragkrellen en meestal wijst het op een jongere, sportievere rijder, ik wil een ex-bompa krel waar voorzichtig mee gereden is, hoewel ik zelf een jongere, sportiever rijder ben
                                    Maar de plaat ziet voorspeld dan wel een al iets oudere eigenaar (eentje met een 123-ABC plaat laat ik gewoon staan meestal).

Ik ga dat zo snel mogelijk doen
                                    laat mij weten, dan ga ik mee

@vlinder: tis idd op de baan naar ninove
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Drinkgeld voor de ambtenaar mag je niet meerekenen .
                                      Komt een ambtenaar toe met zo'n klein beetje drinkgeld?

Comment

Die pinkers werden vroeger al dikwijls op aanvraag bij de dealer gestoken, voor afhaling. Net zoals een 16v-bodykit en zelfs een SEC-motorkap...

Ik zou nu persoonlijk écht niet te nauw gaan kijken op die details, er zijn andere zaken die belangrijker zijn aan een auto. En om pinkers als indicatie voor die andere zaken te gebruiken... het kan, maar dan ga je volgens mij te kort door de bocht

(btw: tjoeners en liefhebbers geven dikwijls veel meer om hun auto dan die 'oude mensen', die bij hun thuis in eerste vertrekken en zonder schakelen in eerste tot aan de bakker 500m verder rijden.... ik woon toevallig langs een bakker en zie genoeg oudjes aankomen en vertrekken waarbij ik 'ajajaj' denk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                          laat mij weten, dan ga ik mee

@vlinder: tis idd op de baan naar ninove
                                          Oke, als die van Engels morgen weer niet opdaagt kan het zijn dat ik morgen in de voormiddag al eens ga zien Hoe lang (aan een normaal tempo ) is dat ongeveer rijden?
                                          Nog dingen die je opvielen aan de auto? Weet je of hij een open dak had?
                                          Die pinkers werden vroeger al dikwijls op aanvraag bij de dealer gestoken, voor afhaling. Net zoals een 16v-bodykit en zelfs een SEC-motorkap...

Ik zou nu persoonlijk écht niet te nauw gaan kijken op die details, er zijn andere zaken die belangrijker zijn aan een auto. En om pinkers als indicatie voor die andere zaken te gebruiken... het kan, maar dan ga je volgens mij te kort door de bocht

(btw: tjoeners en liefhebbers geven dikwijls veel meer om hun auto dan die 'oude mensen', die bij hun thuis in eerste vertrekken en zonder schakelen in eerste tot aan de bakker 500m verder rijden.... ik woon toevallig langs een bakker en zie genoeg oudjes aankomen en vertrekken waarbij ik 'ajajaj' denk )
                                          Wist ik niet, ik weet dat het wat kort door de bocht is, maar ik heb hem het liefst van een oude mens, omdat ik weet dat deze over het algemeen netjes verzorgd zijn en er niet mee geragd is, maar wat je over korte afstanden zegt klopt ook idd, dat is ziets als een lage km stand, ik weet dat een iets hogere over het algemeen meestal gezonder is, maar toch
                                          Ben eens benieuwd, hopelijk staat hij me aan en heb ik eindelijk weer een 190
                                          Maar het zou straf zijn

Comment

Working...
                                          X