Ben terug!
Al bij al valt het heel goed mee voor dat geld, maar toch wat negatieve puntjes:
- motorkap en kofferklep staan vol met krassen (niet heel diep of opvallend, maar het zijn er wel wat)
- elektrisch open dak deed het niet (grote kosten?)
- elektrische ruit rechts deed het niet
- knop ventilatie en handrem mist
- onsubtiel spuitwerk ter hoogte van de achterste deur (enkel bovenkant van de deur lijkt herspoten/bijgewerkt en er zijn lekken naar de B-stijl gegaan)
- motor draaide stationair iets te veel toeren, ook als hij wat opgewarmd was (1100)
- wieldoppen zien er niet uit, maar da's niet erg want er moet 15 gaats op
- kleurcombo is irl ook lelijk imo
- 2.3 is wat zwaar qua taks, maar daar vind ik eventueel wel iets op
Maar er zijn ook aanzienlijk wat pluspunten:
- Koetswerk zag er (buiten dat slordig spuitwerk dan) nog hard en vrij fris uit, nergens roest gezien
- ohb tot een dikke 120.000 km
- Voelde qua rijden frisser aan dan m'n vorige (versnellingsbak/ophanging)
- Prijs
- Keuring
- Heb niet echt doorgeduwd, maar die 2.3 voelt echt vinnig en vooral koppelrijk aan
- Volgens verkoper 2 eigenaren gehad, oudere mensen en dan naar een of andere vrouw (ook ouder volgens mij, Isabelle + de plaat was nog wat leesbaar DSN-...)
Nu nog wat twijfel, waarschijnlijk zondag nog eens gaan zien met de stiefvader en dan de knoop doorhakken. De kleur blijft echt wel een groot nadeel
Al bij al valt het heel goed mee voor dat geld, maar toch wat negatieve puntjes:
- motorkap en kofferklep staan vol met krassen (niet heel diep of opvallend, maar het zijn er wel wat)
- elektrisch open dak deed het niet (grote kosten?)
- elektrische ruit rechts deed het niet
- knop ventilatie en handrem mist
- onsubtiel spuitwerk ter hoogte van de achterste deur (enkel bovenkant van de deur lijkt herspoten/bijgewerkt en er zijn lekken naar de B-stijl gegaan)
- motor draaide stationair iets te veel toeren, ook als hij wat opgewarmd was (1100)
- wieldoppen zien er niet uit, maar da's niet erg want er moet 15 gaats op
- kleurcombo is irl ook lelijk imo

- 2.3 is wat zwaar qua taks, maar daar vind ik eventueel wel iets op

Maar er zijn ook aanzienlijk wat pluspunten:
- Koetswerk zag er (buiten dat slordig spuitwerk dan) nog hard en vrij fris uit, nergens roest gezien
- ohb tot een dikke 120.000 km
- Voelde qua rijden frisser aan dan m'n vorige (versnellingsbak/ophanging)
- Prijs
- Keuring
- Heb niet echt doorgeduwd, maar die 2.3 voelt echt vinnig en vooral koppelrijk aan
- Volgens verkoper 2 eigenaren gehad, oudere mensen en dan naar een of andere vrouw (ook ouder volgens mij, Isabelle + de plaat was nog wat leesbaar DSN-...)
Nu nog wat twijfel, waarschijnlijk zondag nog eens gaan zien met de stiefvader en dan de knoop doorhakken. De kleur blijft echt wel een groot nadeel

Comment