Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van een Audi weet ik ongeveer wat ik kan verwachten, met zo'n Saab en een CE heb ik nog niet gereden. Die CE200 staat in Bree, die 900 van A&P in Houthalen - 25km van elkaar. zou ik in één keer kunnen vergelijken natuurlijk...
Is idd moeilijk.
Wat ik kan vertellen over de Saab's
Ik vond de 900 het leukst. Erg apart qua uiterlijk, zit degelijk ineen en je hebt bekijks en het is ook een apart gevoel om er mee te rijden. Het contactslot tussen de zetels, de steil voorruit met die aardige ruitenwissers, het lampje in de spiegels... :inlove=
De 9000 vind ik op dit moment gewoon de beste Saab. Zit echt goed ineen, groot, meer keuze in motoren, veel luxe en comfort, ...
Let wel op, hoeveel pk's ze ook hebben het zijn geen sportwagens. De 900 iig eerder dan de 9000.
Is idd moeilijk.
Wat ik kan vertellen over de Saab's
Ik vond de 900 het leukst. Erg apart qua uiterlijk, zit degelijk ineen en je hebt bekijks en het is ook een apart gevoel om er mee te rijden. Het contactslot tussen de zetels, de steil voorruit met die aardige ruitenwissers, het lampje in de spiegels... :inlove=
De 9000 vind ik op dit moment gewoon de beste Saab. Zit echt goed ineen, groot, meer keuze in motoren, veel luxe en comfort, ...
Let wel op, hoeveel pk's ze ook hebben het zijn geen sportwagens. De 900 iig eerder dan de 9000.
Heb de 9000 ook al altijd zeer tof gevonden, maar de 900 heeft net iets meer Saab-gehalte.
Is niet bewust zo gekozen hoor. Wij eten regelmatig biologisch geteelde producten, maar zijn absoluut geen vegetariers.
Dus het was eigenlijk gewoon toevallig. Ik stelde gewoon de vraag omdat sommige mensen er van overtuigd zijn dat biologisch altijd gezonder is maar dat is niet altijd het geval (vandaag toevallig nog in het nieuws en dat is geen 1 aprilgrap).
En biologisch heeft niets te maken met vegetariër
in dat model heeft een turbo bestaan, dus die moet je hebben
T5. Zou ik niet echt doen; meestal zijn ze goed doorreden.
Wel betrouwbaar, maar slijtagekosten kunnen hoger zijn dan bij een andere.
Ook verzekering niet vergeten: redelijk wat kw's.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Hemelse sound ook, maar kijk alleen naar de 2.5 10V of 20V. De 2.0 10V of 20V zijn beresterk maar hebben beredorst. De 2.5 is ook beresterk, maar verbruikt minder. Het verschil in taks compenseert het meerverbruik en je hebt een kar met superhernemingen, ik heb het al ondervonden destijds. Optrekken is gewoon zeer vlot, maar die hernemingen geven een kick.
Ik zou het alleen al voor de sound doen (en die is idem bij de 2.0 als bij de 2.5).
En ja, die FWD, da's juist, maar hij rijdt wel best snedig.
Er staat momenteel ook een knalrode te koop, lijkt me wel interessant, ik zoek hem wel eens op.
Saab: De 9000 is verfijnd. De 900 is de max, maar als je veel comfort op prijs stelt, go for the drie nullen.
En inderdaad, breder aanbod van motoren, zelfs tov een 850.
Dus het was eigenlijk gewoon toevallig. Ik stelde gewoon de vraag omdat sommige mensen er van overtuigd zijn dat biologisch altijd gezonder is maar dat is niet altijd het geval (vandaag toevallig nog in het nieuws en dat is geen 1 aprilgrap).
En biologisch heeft niets te maken met vegetariër
Maar daar hebben we andere fora voor zeker
Ja, was toevallig. Veel mensen stellen biologisch wel degelijk gelijk met vegetarisch en gedeeltelijk is dit ook wel zo in de creche.
En nu gaan we terug OT
Btw, het ziet er naar uit dat ik komend weekend wel eens ga kijken naar de 2 groene Saabjes.
Comment