Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dit een hele knappe kleur. Wordt verkocht door Mercedes-garage, dus normaal met garantie.
Vraagje aan de Mercedes-kenners: wat met de motoren in de CE, 200 voldoende of beter 230? Ene betrouwbaarder dan de andere of geen verschil? Hoeveel pk?
Ik persoonlijk zou voor een 300CE gaan. Ik heb al wat kms afgebold met zo'n ding en die motor is hemels!
I know, maar wat met de taksen? En meestal automaat?
Dat klopt wel... de meesten zijn automaat. Maar je vind manuele hoor!
Kans op een zuiver exemplaar is dan wel kleiner! maar mits goed zoeken (duitsland), tijd nemen en er eens een verplaatsing voor over te hebben. Ga je wel een prachtkar in huis halen !
Stoßdämpfer wurden alle erneuert, Servo-pumpe wurde erneuert, Bremsscheiben und Bremsklötze vorn sind ganz neu, Bremsscheiben und Bremsklötze hinten mit Handbremsbacken und Seilen wurden erneuert, Zahnriemen und Wasserpumpe wurden vor ca 25000 km erneuert
Boven budget . Had hem ook al gezien.
Prijs speelt ook mee, des te meer omdat het puur om een hobbywagen gaat waar max. 10k kms of zo per jaar gaat mee gereden worden. Ik had met de 90 op exact 9 maanden ca. 5000kms gedaan.
Stoßdämpfer wurden alle erneuert, Servo-pumpe wurde erneuert, Bremsscheiben und Bremsklötze vorn sind ganz neu, Bremsscheiben und Bremsklötze hinten mit Handbremsbacken und Seilen wurden erneuert, Zahnriemen und Wasserpumpe wurden vor ca 25000 km erneuert
Ga kieskeurig zijn, FL - zeker nadat ik jouw dashboard gezien heb afgelopen zondag.
Maar, deze ziet er voor de rest perfect uit...
Comment