Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Opvolger Audi 90 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    damn, zo'n aero blijft vet

Comment

• jammer van die eerste z'n km'stand, voor de rest ook wel een full loaded turbo quattro blijkbaar.

En die tweede 200.... wie ben ik om dat te zeggen, maar ik vind die eigenlijk knapper dan het nieuwere model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

jammer van die eerste z'n km'stand, voor de rest ook wel een full loaded turbo quattro blijkbaar.

En die tweede 200.... wie ben ik om dat te zeggen, maar ik vind die eigenlijk knapper dan het nieuwere model
        Eerste is een mooie 200 FL. Staat op 340km van Gent, doenbaar. Enige dat hij tegen heeft is zijn kmstand (hoewel, als je de 200 van Avantus zag...).
        Het 'oude' model is inderdaad ook heel knap, maar deze is een automaat.

Comment

• 235.000km vind ik weinig, als hij goed onderhouden is tenminste.

En die typ 43 200 is zowat de knapste die ik ooit gezien heb, maar o zo jammer van die automaat
          nuja die zijn evengoed nog snel en leuk, maar die 3-traps automaat verpest het een beetje.

Comment

• die oude 200 is lekker... idd jammer van de automaat
            Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
            VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              235.000km vind ik weinig, als hij goed onderhouden is tenminste.
              Ik ga die mens eens een mailtje sturen. Kijken of hij meer foto's en info kan geven mbt historiek. Rechts achteraan (naast de trekhaak - lelijk ding) is de achterschort lichtjes ingedeukt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Eerste is een mooie 200 FL. Staat op 340km van Gent, doenbaar. Enige dat hij tegen heeft is zijn kmstand (hoewel, als je de 200 van Avantus zag...).
                Het 'oude' model is inderdaad ook heel knap, maar deze is een automaat.
                Inderdaad jammer van de automaat, maar omdat 'ie zó knap is heb ik 'm toch vermeld. Net als deze : http://link.marktplaats.nl/159783834

En deze beauty? http://www.autoreflex.com/voiture-oc...=0&num=1564234

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                  Inderdaad jammer van de automaat, maar omdat 'ie zó knap is heb ik 'm toch vermeld. Net als deze : http://link.marktplaats.nl/159783834

En deze beauty? http://www.autoreflex.com/voiture-oc...=0&num=1564234
                  Heb deze al eens bij de 'Oudere Audi's' geplaatst denk ik. Zeer knap!
                  Op 250km van Gent. Nog te overwegen om te gaan bekijken.
                  Last edited by Ugeken; 03/04/2008, 14:50.

Comment

• Efkes een klein samenvattinkske van de karren die mij momenteel het meest interesseren (in willekeurige volgorde ):

Saab 900 classic S
                    Saab 900T
                    Audi 100 TqS (DE)
                    Audi 200q (NL)
                    Audi 200q 5T (FR)

Comment

Efkes een klein samenvattinkske van de karren die mij momenteel het meest interesseren (in willekeurige volgorde ):

Saab 900 classic S
                      Saab 900T
                      Audi 100 TqS (DE)
                      Audi 200q (NL)
                      Audi 200q 5T (FR)
                      Het komt goed, ik voel het

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Ik ga die mens eens een mailtje sturen. Kijken of hij meer foto's en info kan geven mbt historiek. Rechts achteraan (naast de trekhaak - lelijk ding) is de achterschort lichtjes ingedeukt.
                        Al antwoord gekregen en bijkomende foto's

'Links achter zit er in het achtescherm een beschadiging. Hier zal ik in het weekend foto's van maken.
                        Zijn veel dingen vervangen vrij recent. Accu, 4xschokbrekerskoni rood, bougi's, draagarmrubbers achter remmen achter geriviseerd bak van een 200 20v gebruikt. nieuw schakelmanchet, klepmotoren van kachel. hoofdremcilinder etc.........
                        Velgen worden opgeknapt en staat nu op goede winterbanden met staal.'

En nog enkele foto's; knappe zetels, maar het leder kan een behandeling gebruiken lijkt me.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En nog
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Deze stonden niet in je lijst, maar wat vind je ervan?

VW scirocco

Renault Fuego

Comment

• Zouden ze zo zalig zitten als Sega z'n lounge zetels in den bompa?

Ze zien er alleszins comfy uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                Deze stonden niet in je lijst, maar wat vind je ervan?

VW scirocco

Renault Fuego
                                http://link.marktplaats.nl/146953955
                                Mooi, maar niet wat ik zoek. Motor ook iets te licht denk ik.

Comment

• stond die hier al?
                                  Mooi

Interieur

Last edited by Octa+; 03/04/2008, 15:20.

Comment

• Vet! Zwarte buitenkleur beter dan het grijs van de andere. Ziet er wel proper uit.

Comment

• UPDATE

Efkes een klein samenvattinkske van de karren die mij momenteel het meest interesseren (in willekeurige volgorde ):

Saab 900 classic S
                                      Saab 900T
                                      Audi 100 TqS (DE)
                                      Audi 200q grijs (NL)
                                      Audi 200q zwart (NL)
                                      Audi 200q 5T (FR)

Comment

• Love the list!

Comment

UPDATE

Saab 900 classic S
                                          Saab 900T
                                          Audi 100 TqS (DE)
                                          Audi 200q grijs (NL)
                                          Audi 200q zwart (NL)
                                          Audi 200q 5T (FR)
                                          Denk eraan dat de '94 900 een GM product is en de (afwerkings)kwaliteit misschien niet is wat je ervan verwacht.
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X