Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
jammer van die eerste z'n km'stand, voor de rest ook wel een full loaded turbo quattro blijkbaar.
En die tweede 200.... wie ben ik om dat te zeggen, maar ik vind die eigenlijk knapper dan het nieuwere model
Eerste is een mooie 200 FL. Staat op 340km van Gent, doenbaar. Enige dat hij tegen heeft is zijn kmstand (hoewel, als je de 200 van Avantus zag...).
Het 'oude' model is inderdaad ook heel knap, maar deze is een automaat.
235.000km vind ik weinig, als hij goed onderhouden is tenminste.
En die typ 43 200 is zowat de knapste die ik ooit gezien heb, maar o zo jammer van die automaat
nuja die zijn evengoed nog snel en leuk, maar die 3-traps automaat verpest het een beetje.
235.000km vind ik weinig, als hij goed onderhouden is tenminste.
Ik ga die mens eens een mailtje sturen. Kijken of hij meer foto's en info kan geven mbt historiek. Rechts achteraan (naast de trekhaak - lelijk ding) is de achterschort lichtjes ingedeukt.
Eerste is een mooie 200 FL. Staat op 340km van Gent, doenbaar. Enige dat hij tegen heeft is zijn kmstand (hoewel, als je de 200 van Avantus zag...).
Het 'oude' model is inderdaad ook heel knap, maar deze is een automaat.
Ik ga die mens eens een mailtje sturen. Kijken of hij meer foto's en info kan geven mbt historiek. Rechts achteraan (naast de trekhaak - lelijk ding) is de achterschort lichtjes ingedeukt.
Al antwoord gekregen en bijkomende foto's
'Links achter zit er in het achtescherm een beschadiging. Hier zal ik in het weekend foto's van maken.
Zijn veel dingen vervangen vrij recent. Accu, 4xschokbrekerskoni rood, bougi's, draagarmrubbers achter remmen achter geriviseerd bak van een 200 20v gebruikt. nieuw schakelmanchet, klepmotoren van kachel. hoofdremcilinder etc.........
Velgen worden opgeknapt en staat nu op goede winterbanden met staal.'
En nog enkele foto's; knappe zetels, maar het leder kan een behandeling gebruiken lijkt me.
Comment