Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Opvolger Audi 90 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Gaan we nu alles wat te maken heeft met beertje verkleinen?

Om de schattigheidsfactor wat omhoog te werken
    ben ik nog niet schattig genoeg zo?

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    Dan is Robin verkeerd.

edit: Ah... Hij heeft al iets gepost.
    hoi captain slow!

ik heb al te veel op omp hier nog iets op te zeggen dus ik hou het hier maar bij

Comment

• Ahoy captain Drunk

Comment

• Mannen van de nacht

ON-topic: verbazend hoeveel mooie wagens men nog vindt voor dat geld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
          Mannen van de nacht

ON-topic: verbazend hoeveel mooie wagens men nog vindt voor dat geld!
          True!

ik heb het ook reeds vermeld in dit topic

Vooral die 100 die afloopt op eBay zou ik int oog houden! Lekkere kar !!! maar ik moet wel zeggen dat ik op die foto's duidelijk een nieuw koplamp zie steken? Accidentje gehad ?!? Het kan natuurlijk niets ergs zijn... Zeker achter informeren!!! Want op die foto's zie ik precies ook een kleurverschil op de deuren... heeeeel moeilijk te zien natuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Vooral die 100 die afloopt op eBay zou ik int oog houden! Lekkere kar !!! maar ik moet wel zeggen dat ik op die foto's duidelijk een nieuw koplamp zie steken? Accidentje gehad ?!? Het kan natuurlijk niets ergs zijn... Zeker achter informeren!!! Want op die foto's zie ik precies ook een kleurverschil op de deuren... heeeeel moeilijk te zien natuurlijk!
            Meestal klagen ze dat mensen te weinig leestekens gebruiken, ik durf hier het omgekeerde beweren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Meestal klagen ze dat mensen te weinig leestekens gebruiken, ik durf hier het omgekeerde beweren.
              Het is al wat later aant worden hé...

Ik probeer gewoon het een beetje te verduidelijken door een paar tekentjes hier en daar.

Comment

• 'T is je vergeven en het is inderdaad laat! Ik ben dan ook mijn bed in.

Deze spreekt mij trouwens het meeste aan hier:

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Comment

• Wat met deze 9000CS (had ik hier al eerder gepost)? De moeite om te gaan bekijken? Ziet er een stijlvolle kar uit... 2.3 met 150pk.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten

Nieuwe koplampen is niets uitzonderlijk, in de loop der jaren durft het binnenwerk aanslagen met roest. M'n CSQ had er eentje, en op m'n huidige heb ik er ook juist eentje vervangen.
                    Ik heb net via via foto's binnengekregen van die 100, dadelijk eens uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Nieuwe koplampen is niets uitzonderlijk, in de loop der jaren durft het binnenwerk aanslagen met roest. M'n CSQ had er eentje, en op m'n huidige heb ik er ook juist eentje vervangen.
                      Ik heb net via via foto's binnengekregen van die 100, dadelijk eens uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Wat met deze 9000CS (had ik hier al eerder gepost)? De moeite om te gaan bekijken? Ziet er een stijlvolle kar uit... 2.3 met 150pk.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ziet er goed uit, alleen die nr plaat, XXQ... hij heeft 'm dus nog maar een 2 a 3 maand....

Comment

• damn

Ze zijn al zo uberzeldzaam en nu dacht ik een van dé best bewaarde gevonden te hebben ... toch wat werk aan.
                          Het blijft er eentje dat de moeite is zegt hij, maar dan moet er wel van de prijs.

dadelijk uploaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Ziet er goed uit, alleen die nr plaat, XXQ... hij heeft 'm dus nog maar een 2 a 3 maand....
                            Gaat weg wegens firmawagen staat er bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              190 E met ruitjesstof

190E

Zijn zetels uit een 16v, dus ik weet niet of deze van fabriek af in deze wagen zaten. Kan gecheckt worden aan de hand van het chassisnummer.

Minpunten : een banale 2 liter en de prijs is veel te hoog, eventueel interieur gewisseld en er zitten precies wel wa blutsen in

Pluspunten : mooie kleur en toch wel een mooi interieur

Ik heb hem maar gepost voor de ruitjes, alles voor de ruitjes!!

Greets,
                              Stefan
                              Die is zooooooooooo vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                damn

Ze zijn al zo uberzeldzaam en nu dacht ik een van dé best bewaarde gevonden te hebben ... toch wat werk aan.
                                Het blijft er eentje dat de moeite is zegt hij, maar dan moet er wel van de prijs.

dadelijk uploaden.
                                Heb echt geen zin in werken... Maar 'kwil toch de foto's zien! Ik vond al dat het commentaar van die gast van waar je de foto's gehaald hebt niet volledig overeenstemde met hetgeen de verkoper meegeeft.

Comment

Gaat weg wegens firmawagen staat er bij...
                                  't scheelt dat je dat geen 3maand op voorhand weet...

Typische verkoopsexcuus...

Comment

• Deze van medeforummer Winter interesseert me misschien ook wel. Knappe kar en turbogeladen.

Last edited by Ugeken; 03/04/2008, 10:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      't scheelt dat je dat geen 3maand op voorhand weet...

Typische verkoopsexcuus...
                                      Tja, dit wordt waarschijnlijk wel misbruikt maar niet altijd... Mijn schoonbroer had ook pas 3 maand zijn V70 toen hij te horen kreeg dat hij moest overschakelen op een firmawagen.

Comment

Heb echt geen zin in werken... Maar 'kwil toch de foto's zien! Ik vond al dat het commentaar van die gast van waar je de foto's gehaald hebt niet volledig overeenstemde met hetgeen de verkoper meegeeft.
                                        idd zou best een teleurstelling zijn moesten we naar die kar gaan kijken zijn zonder eerst deze foto's gezien te hebben...
                                        maar het is allemaal nog te redden, beetje werk aan de koets, maar niets onoverkomelijk.

Comment

• ziet er allemaal ok uit...

let wel, deze foto's zijn 2 jaar oud. Wat er ondertussen allemaal gerepareerd of bijgekomen is weet je dus niet.

gepruts

Comment

Working...
                                          X