Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Opvolger Audi 90 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• damn moet een raket zijn, vet

seg euhm, wanneer gaan we naar die zwarte 200TQ gaan zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      damn moet een raket zijn, vet

seg euhm, wanneer gaan we naar die zwarte 200TQ gaan zien?
      Mens reageert niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Al naar die 900 van Winter gaan kijken? Lijkt me een propere wagen.
        Maptun stage 1 erin en scheuren met die 225pk en 340nm
        Yep, leuke kar (turbofluiten ). Enkele details aan het exterieur bij te werken, maar niks ergs.

Comment

• Jammer van die Volvo.
          De advertentie zag er veelbelovend uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Jammer van die Volvo.
            De advertentie zag er veelbelovend uit.
            Echt sleuren dat spel, en achteraan enkel 't-5' er op; voor de rest zoals elke andere 850.

Comment

• vet

Comment

• toch nog een CE :p

Een recente uit 1996.

MB Coupé

En deze heeft standaard witte pinkers, dus geen gele opzetten
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

vet
                  Hij had dus ook geperforeerde remschijven vooraan en à la Audi 3 vdo-metertjes in het dashboard waaronder een turbodrukmeter.

Comment

• inderdaad jammer van die T5-R, maar inderdaad, cool dat je zo nuchter blijft!

Blijven aanporren voor die zwarte 200 zou ik zeggen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      inderdaad jammer van die T5-R, maar inderdaad, cool dat je zo nuchter blijft!
                      Was blijkbaar niet in een impulsieve bui, anders was het prijs geweest.

Blijven aanporren voor die zwarte 200 zou ik zeggen
                      Tja, 'k zit nie graag op mijn knieën...

Comment

• bijna een avantuskleurke

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• knappe kleur

Comment

knappe kleur
                            Ja, staat die coupe wel goed.

Comment

• Mens van 200 TQ reageert idd niet op emails... misschien eens bellen?

Die coupé in avantus-livrei is ook best knap
                              Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                              VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Deze morgen naar de 850 T5 gaan kijken. Is een beest!

Wagen heeft 150k kms, 'Hauser' (?) uitlaatlijn, de turbo van een 'R', en is opgekieteld tot 285pk (in te stellen via bakje).
                                Zeer gezapig te rijden (hoor je de motor bijna niet) en als er geplankt wordt dan . Niet normaal, een raket... De sound dan is , combinatie van 5cil en turbo. Zalig!
                                De lak heeft vrij veel verzorging nodig, staat op sommige plaatsen redelijk mat en andere plaatsen goed voorzien van swirls en kleine krasjes; wel goed te krijgen denk ik met vrij beperkte middelen.
                                Achterlichten zijn mat en moeten om mooi te zijn vervangen worden. De 17" 'R' velgen hebben redelijk wat stoeprandschade en de banden zijn bijna op hun einde. De verkoper had nog dezelfde met winterbanden, maar heb ik niet gezien omdat ze niet bij hem thuis lagen.

Ga hem aan mij laten voorbijgaan, hoewel ik het een verschrikkelijk vette kar vind. De wagen is van 05/94, er zit nog teveel biv op (743€). Dit in combinatie met de achterlichten, de nieuwe banden, borduurschade aan de velgen (ken mezelf, ga ik willen laten opknappen)... geeft een te dure wagen.
                                idd nuchtere redenering... ik zou het hier moeilijk mee hebben , maar respect dus .

Zoek nu maar terug naar een turbo quattro
                                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Was blijkbaar niet in een impulsieve bui, anders was het prijs geweest.
                                  blijven teruggaan ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Deze morgen naar de 850 T5 gaan kijken. Is een beest!

Wagen heeft 150k kms, 'Hauser' (?) uitlaatlijn, de turbo van een 'R', en is opgekieteld tot 285pk (in te stellen via bakje).
                                    Zeer gezapig te rijden (hoor je de motor bijna niet) en als er geplankt wordt dan . Niet normaal, een raket... De sound dan is , combinatie van 5cil en turbo. Zalig!
                                    De lak heeft vrij veel verzorging nodig, staat op sommige plaatsen redelijk mat en andere plaatsen goed voorzien van swirls en kleine krasjes; wel goed te krijgen denk ik met vrij beperkte middelen.
                                    Achterlichten zijn mat en moeten om mooi te zijn vervangen worden. De 17" 'R' velgen hebben redelijk wat stoeprandschade en de banden zijn bijna op hun einde. De verkoper had nog dezelfde met winterbanden, maar heb ik niet gezien omdat ze niet bij hem thuis lagen.

Ga hem aan mij laten voorbijgaan, hoewel ik het een verschrikkelijk vette kar vind. De wagen is van 05/94, er zit nog teveel biv op (743€). Dit in combinatie met de achterlichten, de nieuwe banden, borduurschade aan de velgen (ken mezelf, ga ik willen laten opknappen)... geeft een te dure wagen.
                                    Ah goed. Eerlijk gezegd, ok, het is een knappe kar maar niet echt een weekend auto vindt ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Ah goed. Eerlijk gezegd, ok, het is een knappe kar maar niet echt een weekend auto vindt ik.
                                      Nochtans garantie op amusement ze.... Echt, de stilte bij het cruisen, die trekkracht bij doortrekken, da turbometerke naar 1.1 bar, de 5cil grom met turbofluiten... Een zaligheid.
                                      Ik vraag me af wat een 'R' dan niet moet zijn...

Comment

• 323i in hartge trim

Comment

Working...
                                        X