Die T5 is wel vét.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Opvolger Audi 90 quattro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenNikske, met welke motoren werden deze geleverd bij ons. 2l of 2.3? pk? Op carbase zie ik 2.3 met 226pk. Ook hier?
Anyway, 't is toch een 2.3, die mooie groene.
Lekkere sound, dat weet je wel he, ook die 5 cil roffel.
Ik kan je alleen maar steunen in het bekijken van deze underdog__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwatch the FWD
850 AWD R, gechipt naar 300pk, dat reed wél leuk vond ik
FWD is niks om depri van te worden hoor__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenFWD is niks om depri van te worden hoor
tuurlijk niet, maar met 225 turbo pk's wél
nuja, je moet gewoon anders rijden met zo'n krachtige fwd. Ik was met 1'e en 2'e niets, derde kon ik met wat torquesteer beginnen benutten.... en eens doorduwen in eerste of tweede kan zo leuk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentuurlijk niet, maar met 225 turbo pk's wél
nuja, je moet gewoon anders rijden met zo'n krachtige fwd. Ik was met 1'e en 2'e niets, derde kon ik met wat torquesteer beginnen benutten.... en eens doorduwen in eerste of tweede kan zo leuk zijn__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZo'n T5 is echt wel moddervet, maar volgens mij geen Ugekar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentuurlijk niet, maar met 225 turbo pk's wél
nuja, je moet gewoon anders rijden met zo'n krachtige fwd. Ik was met 1'e en 2'e niets, derde kon ik met wat torquesteer beginnen benutten.... en eens doorduwen in eerste of tweede kan zo leuk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten1e is toch meestal te kort om door te duwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbwoa als je daar 60 in trekt, dan is die even kunnen opentrekken toch ook wel funWie weet, valt misschien wel tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteniemand meer info over een 850 R AWD? Dat heeft toch bestaan eh? Of was dat dan al een V70. Moet ergens rond '97 geweest zijn.
iig, zo wil ik m'n 850:
De 850R AWD heeft wel degelijk bestaan dacht ik, al zal je die amper kunnen vinden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenin '98 is 't V70/S70 geworden met bijhorende facelift.
De 850R AWD heeft wel degelijk bestaan dacht ik, al zal je die amper kunnen vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten'K ga toch kijken.Wie weet, valt misschien wel tegen.
Die Volvo is echt wel een prachtwagenMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
-
Comment