Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Opvolger Audi 90 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Nice, das iets voor u Hugo !

Eerlijk gezegd indien je voor een Saab zou gaan, vrees ik er een beetje voor dat je de wegligging van een Audi quattro gaat missen. Zo sportief rijden doet een 900 classic echt niet.
    Weet het niet. Ik trek graag eens op en rij regelmatig snel als de weg het toelaat, maar ben geen met wielspin vertrekkende chauffeur of drifter.
    De 90 was -met mijn rijgedrag- niet uit zijn koers te krijgen. De Passat is fwd en plakt naar mijn normen ook goed aan de weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Deze van medeforummer Winter interesseert me misschien ook wel. Knappe kar en turbogeladen.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

zalig!!

veel auto voor weinig geld

Comment

• heeft aero kit en er is nog ruim budget voor eventuele opfrissing:

saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
        Porsche 993 (1994)

Comment

• 9000 Aero

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

zie dat interieur

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
            heeft aero kit en er is nog ruim budget voor eventuele opfrissing:

http://www.2dehands.be/saab-900-3161...=saab&start=40
            Hangt er vanaf wat er aan gedaan moet worden natuurlijk... zoek iets waar zo weinig mogelijk werk aan is .

Btw, jij hebt toch een 900/ 9-3? Wat zijn jouw ervaringen er mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              9000 Aero

zie dat interieur

Heb begin van de week al mail gestuurd. Is een zalige kar, maar heeft 260k kms.
              Staat hier trouwens ook ergens in 'mijn auto'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                was dat niet standaard op de sportline, een beperkte serie op het einde van de loopbaan van de 190 of net ervoor?
                Standaard had een sportline gewoon mooie geruite zetels in stof, niet in half leer. Ik twijfel eigenlijk of deze zetels te krijgen waren op een gewone 190, alleszins toch niet standaard Sportline.
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Standaard had een sportline gewoon mooie geruite zetels in stof, niet in half leer. Ik twijfel eigenlijk of deze zetels te krijgen waren op een gewone 190, alleszins toch niet standaard Sportline.
                  ah ja, 't is juist, geen half leder.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Volgende UPDATE

Efkes een klein samenvattinkske van de karren die mij momenteel het meest interesseren (in willekeurige volgorde ):

Saab 900 classic S
                  Saab 900T
                  (Audi 200q grijs (NL))
                  Audi 200q zwart (NL)
                  (Audi 200q 5T (FR))
                  Die zwarte
                  by this car
                  and you're gonne be our star!
                  En dat interieur is ook zonnig en proper!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

ah ja, 't is juist, geen half leder.

Die zwarte
                    by this car
                    and you're gonne be our star!
                    En dat interieur is ook zonnig en proper!

Er is 1 ding waar ik een beetje mee zit, hetzelfde probleem ging ik ook hebben met de 90. De 200 heeft geen kat, wat met de nieuwe taxatie volgend jaar? Iemand enig idee?

Comment

Er is 1 ding waar ik een beetje mee zit, hetzelfde probleem ging ik ook hebben met de 90. De 200 heeft geen kat, wat met de nieuwe taxatie volgend jaar? Iemand enig idee?
                      Nieuwe taxatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        Nieuwe taxatie?
                        Komt er in 2009 niet iets op basis van uitstoot? Of ben ik fout?

Comment

• Niet zo sportief, wel leuk interieur en nog achterwieltractie:

Volvo 945 GLE Exclusive

Als het een 5 cilinder moet zijn:
                          Leuke 850:
                          850

Nog een 850 met leer en lpg
                          850 en lpg
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                            Niet zo sportief, wel leuk interieur en nog achterwieltractie:

Volvo 945 GLE Exclusive

Als het een 5 cilinder moet zijn:
                            Leuke 850:
                            850

Nog een 850 met leer en lpg
                            850 en lpg
                            mooie velgen voor die laatste. Op lpg lopen die met gemak enkele honderdduizenden kilometers. Alleen, die nrplaat is opnieuw vrij jong

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hoe zit het hier met de zoektocht?

Is er al een beslissing gevallen welk merk of model?

ik ben een beetje lui om dit 15 blz. tellende topic nog eens opnieuw door te nemen

Comment

Volgende UPDATE

Efkes een klein samenvattinkske van de karren die mij momenteel het meest interesseren (in willekeurige volgorde ):

Saab 900 classic S
                                Saab 900T
                                (Audi 200q grijs (NL))
                                Audi 200q zwart (NL)
                                (Audi 200q 5T (FR))
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Hoe zit het hier met de zoektocht?

Is er al een beslissing gevallen welk merk of model?

ik ben een beetje lui om dit 15 blz. tellende topic nog eens opnieuw door te nemen

Comment

mooie velgen voor die laatste. Op lpg lopen die met gemak enkele honderdduizenden kilometers. Alleen, die nrplaat is opnieuw vrij jong
                                  Die 850 die ik ergens in het begin gepost heb vond ik knapper .
                                  Lpg wil ik niet, de auto gaat enkel als hobby/weekendauto dienen en gaat niet zoveel kms doen.

Comment

• Dit vond ik terug op de site van Febiac...

b. Jaarlijkse verkeersbelasting gebaseerd op Euro-emissienormen en CO2-uitstoot
                                    De jaarlijkse verkeersbelasting moet in verband worden gebracht met de milieukarakteristieken van het voertuig. De huidige maatstaf van ‘fiscale pk’s -die vooral terug te brengen is tot de cilinderinhoud van het voertuig- is in dat opzicht achterhaald en irrelevant. FEBIAC pleit voor een berekening op basis van Euro-normen en CO2-uitstoot. Dat is ook de richting die de Europese regelgeving uit wil gaan.

Zo zal een automobilist die rijdt met een wagen die aan een lagere Euro-norm voldoet, wat meer betalen dan iemand die rijdt met een Euro-4 voertuig, de huidige norm. Dat is volstrekt logisch, gezien hij ook meer vervuilt. Anderzijds is een recente emissienorm ook niet allesbepalend: wie bewust kiest voor een voertuig met een lage CO2-uitstoot, die kan flink wat geld besparen en die blijft gedurende heel de normale levensduur van de auto voordelig rijden.

Comment

• Mja, mijn voorkeur blijft de zwarte 200 TQ uit NL... hoe zit dat eigenlijk met invoeren in België?
                                      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                                        Mja, mijn voorkeur blijft de zwarte 200 TQ uit NL... hoe zit dat eigenlijk met invoeren in België?
                                        Ik zit in twijfel... Morgen ga ik kijken naar de 900T, heb al altijd een zwak gehad voor Saab ook.
                                        Last edited by Ugeken; 04/04/2008, 09:35.

Comment

• Heb de 100STQ bij mijn te volgen objecten gezet. Ben benieuwd of hij gaat verkocht worden. Biedingen lopen tot 10/4, momenteel is de minprijs nog niet bereikt - zit nog maar aan 750€.

Comment

Working...
                                          X