Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Opvolger Audi 90 quattro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZaterdag tijd?
Comment
-
die 323's hebben ook een lekkere sound. Neem er dan ook maar eentje met open dak en werkende ruitenheffers
Bij die eerste dacht ik eerst dat het een 325 iX was. Ooit eens mee meegereden toen die pas nieuw was, ging ook lekker in de bochten! Maar helaas, 't is een 323.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBen zot van de ruitjeszetels...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenPost maar als je iets interessants ziet, maar momenteel staat bmw zoals vermeld niet bovenaan het verlanglijstje.aangezien het hier om oldies gaat waar je zowiezo jaarlijks al heel wat bespaart op verzekering/taks...
Comment
-
mijn voorkeur:
(jammer van de automaat)
jammer genoeg staan er voor het moment veel automaten te koop, en die dingen zijn ok serieus in prijs aan het stijgen.... misschien dat je - als je uitkijkt - met wat geluk voor 4000€ een originele, in goede staat verkerende, manuele 2.3-16 tegenkomt, maar dan zal je alleszins al moeten zoeken en vaak de occasiesites checken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenja, een 190E 2.3/5-16.
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenJe moet eens bij http://www.hofman.nl kijken, er staat een MB 190 2.3 E 16V voor 3900 EUR. Inclusief ruitjesmotief tussen het leder__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichteneffe mezelf quoten
ik heb de wagen wel op mobile zien staan, en heb hem bewust weggelaten omdat hij me er niet echt zuiver uitziet..... ook niet onoverkomelijk slecht, maar ivg met zijn 90 is dit qua staat een stapje terug.
Ik zou de eerste 2.3-16 die ik hier gepost heb in overweging durven nemen. Jammer van de automaat..... maar veel liefhebber zweren er echter wel bij. Ikzelf heb hem nog niet gereden (wel al enkele keren met een 190 1.8 automaat, maar die in de 16v is naar het schijnt een pak sneller), maar zou hem graag wel eens willen proberen
Comment
-
tja, de 190 1.8 benzine (wel handmatig) heb ik ook nog gereden, dat ging wel pokketraag hoor vond ik. En op dat moment reed ik veel met een Mitsubishi Lancer 1.8D, dus mijn referentie was zeker niet spetterend__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentja, de 190 1.8 benzine (wel handmatig) heb ik ook nog gereden, dat ging wel pokketraag hoor vond ik. En op dat moment reed ik veel met een Mitsubishi Lancer 1.8D, dus mijn referentie was zeker niet spetterend
Vreemd.
Een 190E 1.8 is zeker geen racemachien, maar echt traag (en zeker in vgl met een lancer diesel), zou'k die nu ook niet noemen. Een goede 1.8 doet 0-100 in 12 seconden, en topt rond de 190-200.
Zat er een swedish turbo op die Lancer misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVreemd.
Een 190E 1.8 is zeker geen racemachien, maar echt traag (en zeker in vgl met een lancer diesel), zou'k die nu ook niet noemen. Een goede 1.8 doet 0-100 in 12 seconden, en topt rond de 190-200.
Zat er een swedish turbo op die Lancer misschien?
die 190 was dan misschien loomgereden zeker? Maar die Lancer ging pas aan de 17 tellen naar de 100
Als die 190 dat in 12 seconden deed, moet ik dat toch beter gevoeld hebben.
Zou ik misschien niet genoeg doorgetrokken hebben in de toeren?
Laat mijn info dus al maar voor wat het is, die 12 tellen zijn respectabel, tenminste als die al zijn pk's nog heeft.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen nieuwe pagina, dus even mezelf quoten
Al is audi in het geval van Ugeken wel zeer begrijpelijk, gezien hij er content van was....
Comment
Comment