Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Saab 9000 : kijk vooral zeer goed rond, ik heb er al te koop zien staan voor 600 euro full option en gekeurd voor verkoop. Ik wil maar zeggen : gooi daar niet zomaar 4000 euro tegen aan.
Mercedes c124 : met de 230CE smijten ze u bijna dood. Als je geduld hebt, kan je wel een mooie met een prachtig interieur op de kop tikken, omdat die wagens eigenlijk niet goed in de markt liggen. Een 6-cilinder is natuurlijk de max, en waarschijnlijk kosten die niet veel meer dan een 4 cilinder (want geen enkele "redelijke" mens koopt dat 2e hands) Doe er uw voordeel mee
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Mercedes c124 : met de 230CE smijten ze u bijna dood. Als je geduld hebt, kan je wel een mooie met een prachtig interieur op de kop tikken, omdat die wagens eigenlijk niet goed in de markt liggen. Een 6-cilinder is natuurlijk de max, en waarschijnlijk kosten die niet veel meer dan een 4 cilinder (want geen enkele "redelijke" mens koopt dat 2e hands) Doe er uw voordeel mee
En kijk dan uit voor ene met leder dat kleed zoveel mooier af
Mir bekannte Mängel: el. Fensterheber hinten links defekt (wahrscheinlich nur Kabelbruch), el. Schiebedach hat einen Wackelkontakt (manchmal funktioniert es, manchmal nicht), ABS-Schalter hat einen Wackelkontakt (ABS-Lampe leuchtet manchmal auf und wenn man den ABS-Schalter mehrmal drückt, geht sie wieder aus, ABS funktioniert), Öl-Temperatur-Anzeige defekt (Motortemperatur-Anzeige funktioniert aber!!!), Winterreifen haben wenig Profil und verlieren mit der Zeit immer wieder Luft (Sommerreifen sind aber noch gut), kleinere Lackmängel (für sein Alter ist der Lack aber noch wirklich top).
Blijkbaar een paar slechte contactjes. Niks erg zeker...
Mir bekannte Mängel: el. Fensterheber hinten links defekt (wahrscheinlich nur Kabelbruch), el. Schiebedach hat einen Wackelkontakt (manchmal funktioniert es, manchmal nicht), ABS-Schalter hat einen Wackelkontakt (ABS-Lampe leuchtet manchmal auf und wenn man den ABS-Schalter mehrmal drückt, geht sie wieder aus, ABS funktioniert), Öl-Temperatur-Anzeige defekt (Motortemperatur-Anzeige funktioniert aber!!!), Winterreifen haben wenig Profil und verlieren mit der Zeit immer wieder Luft (Sommerreifen sind aber noch gut), kleinere Lackmängel (für sein Alter ist der Lack aber noch wirklich top).
idd, dat is een zeeeer bescheiden lijst.
die prijs is belachelijk laag, als hij zo goed is als beschreven
Van een Audi weet ik ongeveer wat ik kan verwachten, met zo'n Saab en een CE heb ik nog niet gereden. Die CE200 staat in Bree, die 900 van A&P in Houthalen - 25km van elkaar. zou ik in één keer kunnen vergelijken natuurlijk...
Ik wil altijd wel eens mee gaan kijken naar die 900 bij A&P Cars. Ze kennen mij daar ondertussen wel al
Comment