Misschien zo'n RWD alfa. 75 zijn dat denk ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Opvolger Audi 90 quattro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten, maar boven budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin feite heb jij net dé zuiverste oudi
Edit: bobo, ik vermoed dat jij het rotnieuws nog niet vernomen hebt over de 90.
Edit2: nu wel dus.Last edited by Ugeken; 04/04/2008, 21:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIs dit iets speciaal of gewoon een tjoeningkar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIs dit iets speciaal of gewoon een tjoeningkar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk vind dat Hugo voor een typ89 Coupé moet gaan.
Ze worden zeldzaam én zijn van een zeldzame, eigenzinnige schoonheid.. Staat rond Aachen. Vlakbij dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenSpijtig dat die rode geen quattro is. En de prijs is ook boven budget. Toch een mail gestuurd om te vragen wanneer hij kan bekwijld worden. Staat rond Aachen. Vlakbij dus...
want anders ben je sneller dan mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenAls je er eentje koopt, liefst geen 2.6 of 2.8
want anders ben je sneller dan mij
Comment
-
Hier een mooie:
B4
2.3E
127000km
ingevulde onderhoudsboek
bekijk dat interieur man, het heeft alles:
schitterende staat, fluwelen zetels, houtinleg, sportstuur, originele gamma-radio
3200€
Staat niet zo ver over de grens (Saarland)Last edited by Löwe; 04/04/2008, 22:13.
Comment
-
Hier, een 2.6 van een ouwe pee
1995 dus één van de laatste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHier een mooie:
B4
2.3E
127000km
ingevulde onderhoudsboek
bekijk dat interieur man, het heeft alles:
schitterende staat, fluwelen zetels, houtinleg, sportstuur, originele gamma-radio
3200€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenvet stuurtje
Misschien moet ik mij toch ook zoeentje aanschaffen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMax. 2.6, anders is verkeersbelasting te hoog. Moet een beetje redelijk blijven...
Ik heb nu wel geen ervaring met de 2.6.
Ik hoor toch altijd zeggen: 2.0 en 2.6 laten staan.
2.3 of anders direct 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenpre facelift is 1000 keer knapper dan facelift!!!
Comment
Comment