Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoeveel is een goede vraag, de prijs van die 900's in goede staat blijft maar stijgen, zijn echt op weg om dure classics te worden.
voor die prijs zal die gast hem zeker wegkrijgen als hij werkelijk perfect staat, anders kan je er wel nog wat afbieden, maar niet al te veel
voordeel is wel, dat je hem, wanneer je hem beu bent, kan verkopen voor minstens evenveel als de aankoopprijs
Deze ziet er echt wel goed uit en is van 1ste eigenaar.
Ja, probleem bij de 900 is dat je ze kan vinden in verschillende prijsklasses - van heel goedkoop tot duur... Is inderdaad wel een model dat niet veel meer gaat verliezen in waarde.
Wat Masterc zegt is ook juist. De 9000 kan je over het algemeen goedkoper vinden dan een 900 classic.
Knappe karren, hoeveel fisc pk heeft zo'n 3.2? Enige wat mij een beetje stoort is de automaat. De Passat is dsg en heb dan graag als 2de wagen een manuele.
16 fPK
Er zijn er ook te vinden met een manuele versnellingsbak, die zijn een pak goedkoper, maar de meeste zijn wel 'maar' 2.9 dinges.
Ohja, die dingen moet je natuurlijk niet laten onderhouden door Jaguar zelf, want die sjarels zijn peperduur, en 't is ook geen hypermoderne techniek waar je zelf niets aan kan doen...
De gemiddelde prijs voor een 3.2 automaat met +- 200.000 km is een 3000 euro, de mensen die hun wagen te koop stellen voor, pakweg, 4 à 5.000 euro zijn zotten. Grappig om te zien hoe die elke week 250 euro van hun prijs afdoen .
Deze ziet er echt wel goed uit en is van 1ste eigenaar.
Ja, probleem bij de 900 is dat je ze kan vinden in verschillende prijsklasses - van heel goedkoop tot duur... Is inderdaad wel een model dat niet veel meer gaat verliezen in waarde.
Wat Masterc zegt is ook juist. De 9000 kan je over het algemeen goedkoper vinden dan een 900 classic.
ik zou ongetijfeld gaan voor een 900, en liefst lpt of hpt.....deze zijn mss wel iets duurder, maar waardevast. Ook de bouwkwaliteit is uitstekend.....€ 4000 voor deze lijkt naar Belgische normen voorlopig nog veel, maar in het buitenland (duitsland -nederland en frankrijk kennnen deze types een enorme toename in prijs, wat ongetwijfeld ook invloed zal hebben op de Belgische prijzen...)
de laatste versies, GT met speciaal interieur, gaan in slechtere staat al boven de € 7500,00
ik zou ongetijfeld gaan voor een 900, en liefst lpt of hpt.....deze zijn mss wel iets duurder, maar waardevast. Ook de bouwkwaliteit is uitstekend.....€ 4000 voor deze lijkt naar Belgische normen voorlopig nog veel, maar in het buitenland (duitsland -nederland en frankrijk kennnen deze types een enorme toename in prijs, wat ongetwijfeld ook invloed zal hebben op de Belgische prijzen...)
de laatste versies, GT met speciaal interieur, gaan in slechtere staat al boven de € 7500,00
ik zou ongetijfeld gaan voor een 900, en liefst lpt of hpt.....deze zijn mss wel iets duurder, maar waardevast. Ook de bouwkwaliteit is uitstekend.....€ 4000 voor deze lijkt naar Belgische normen voorlopig nog veel, maar in het buitenland (duitsland -nederland en frankrijk kennnen deze types een enorme toename in prijs, wat ongetwijfeld ook invloed zal hebben op de Belgische prijzen...)
Bij die particuliere wagen is die 4000€ natuurlijk een vraagprijs. Er kan misschien nog een paar honderd € af...
Hmm, heel mooi. Die laatste is en met garantie. Wel met oranje voorpinkers dan...
2de heeft een weinig voorkomend kleurtje, wel een deuk precies aan de chauffeurskant.
als ik me niet vergis is deze laatste te koop bij A & P cars, een saabspecialist en invoerder van speedparts....en inderdaad oranje pinkers zijn een must
als ik me niet vergis is deze laatste te koop bij A & P cars, een saabspecialist en invoerder van speedparts....en inderdaad oranje pinkers zijn een must
Na een tijdje ken je de adressen en dan vind je gemakkellijk stukken...in Engeland en Nederland rijden er veel meer saabs rond dan hier, en daar vind je alle stukken. Trouwens, zo vaak gaat er niet iets stuk aan een saab
Het wordt misschien een heel lastige keuze, maar zijn Saab-stukken misschien niet moeilijker te vinden dan Audi-stukken?
Van de 900 zijn er nog veel onderweg, dus ik denk niet dat dit al veel problemen kan opleveren. Met Audi-stukken moet je tegenwoordig soms al geluk hebben, kijk maar naar het verhaal van Octa+.
Heb deze wagen al gezien in de rapte en de garagist was er over aan het stoefen. Echt 100% in orde volgens hem, zag er ook heel goed uit moet is zeggen. Hij had enkel wat roest onderaan de deur maar dat ging hij bijwerken. Zeer mooie auto, alleen wat basic maar de velgen + aero-kit maken hem speciaal.
Comment