Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
    Wat waren de nummerplaten nu weer 602-603-604 APJ of zoiets, 602 en 604 zijn geschrapt, en 603 een week later... Zeker weten...
    Heb één van deze auto's kunnen kopen, maar waren veel te duur voor wat ze al hebben meegemaakt...
    Dat is een feit , die testwagens moeten echt wel afzien
    Weet je al iets meer van de RS van van den eynde? deze heeft meer afgezien van de tuning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      ela wa bedoeld ge daar mee
      Zeg werner heb jij soms een bod gedaan op kapaza voor ne witte EVO X RS in ardooie.
      En hoe is het met de EVO IX ? Ben eens gaan kijken op de site van Rob van asbroeck , en ik moet zeggen hij is wel de goeroe voor het tune en afstellen van evo's en sub's , echt maf .
      Spijtig dat hij geen RS'jes ook doet .

Comment

ela wa bedoeld ge daar mee
        Hehe, dat je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is

Maar of je dat allemaal wilt weten als je een auto tweedehands koopt .. dat is een andere vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
          Tjah, die van wernercupra zal niet minder afgejakkerd zijn
          Toch wel hoor, ik denk dat Werner vlot rijdt en de wagen enkel afjakkert op circuit, en hoeveel van zijn km rijdt ie op circuit? Die testbakken worden 75 % van hun gebruik afgebeuld, want daar dienen ze voor...
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            Zeg werner heb jij soms een bod gedaan op kapaza voor ne witte EVO X RS in ardooie..
            Heb je daar een link van? Ik ben van Ardooie en heb hier nog gene zien staan...
            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Heb je daar een link van? Ik ben van Ardooie en heb hier nog gene zien staan...
              dit is hem hier http://www.kapaza.be/Autos/Mitsubish..._EVO_X_RS.html

Comment

• ja heb daar een bod op gedaan maar denk dat hij er tegen de 30 voor wil..maar voor dat geld heb ik een nieuwe...en idd op openbare weg rij ik meestal opt gemakske zenne..en ik vervang elke 5000 de olie,filter en bougies..op circuit rij ik door maar er zullen er niet veel zijn die hun materiaal verzorgen zoals ik dat doe...

ik wist niet dat de rob een website had man?

Comment

ja heb daar een bod op gedaan maar denk dat hij er tegen de 30 voor wil..maar voor dat geld heb ik een nieuwe...en idd op openbare weg rij ik meestal opt gemakske zenne..en ik vervang elke 5000 de olie,filter en bougies..op circuit rij ik door maar er zullen er niet veel zijn die hun materiaal verzorgen zoals ik dat doe...

Ne site is veel gezegd , het was eigenlijk via de forum voor subaru en opgezocht via google, gebruik je hetzelfde type bougies of veel betere van een beter merk ? Ik ben er op zoek maar blijkbaar zijn er nog geen bougies met iridium elektrode .Heb dat filmpje gezien toen ze die sub' aan het testen waren op de bank amaai da een geknal en geplof

Comment

• mijn evo knalt even hard ....ik steek er gewone oem bougies in..in de evo iridium ngk motorsport bougies....echt voor motorsport gebruik alleen..zijn zowat de duurste bougies die je kan krijgen

Comment

• Hey Werner, staat je RS ook ni te koop op kapaza?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                        Hey Werner, staat je RS ook ni te koop op kapaza?
                        heb dat daar idd vlug neergezet om te zien of er reactie kwam...het is immers geen
                        geheim dat ik in de plaats vd focus graag een evo 10 zou willen maar de focus aan ne dumpingprijs wegdoen no way!!!

Comment

heb dat daar idd vlug neergezet om te zien of er reactie kwam...het is immers geen
                          geheim dat ik in de plaats vd focus graag een evo 10 zou willen maar de focus aan ne dumpingprijs wegdoen no way!!!

Kan je RS en Mitsu ni verkopen en nieuwe Mitsu evo X FQ 400 bestellen? Rijdt precies bangelijk als ik op die youtube filmpjes kijk. Maar ge kunt die maar alleen bestellen in UK zeker?

Comment

• je kan toch bougies met iridium diode kopen bij hks dacht ik?

Voor de MPS bestaan die al een tijdje.
                            Alle 5000km je bougies vervangen, waarom dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              je kan toch bougies met iridium diode kopen bij hks dacht ik?

Voor de MPS bestaan die al een tijdje.
                              Alle 5000km je bougies vervangen, waarom dan?
                              omdat ik met de evo echt wel doorvlam..rijd ook met 1000 cc injectors en die bougies zien wel iets meer af in de evo als in de mps denk ik ik neem geen risicos..met mijn setup kan een slechte bougie de motor stuk doen lopen ...

@rs driver; de 9 gaat nooit weg en idd de fq is enkel in uk te bestellen en stuur rechts en de aankoopprijs zijn voor mij redenen om deze niet te kopen...mijn 9 heeft ook fq prestaties ....op launch ga ik onder de 4 sec naar 100 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                Die die ik eerst had in juli was idd een AJP 60..., die in november 900-ATP.

En ik zou idd ook gene gekocht hebben, niet veel km akkoord, maar serieus afgejakkerd en afgezien...

Die 900 ATP is inderdaad nog in dienst, maar dat is dan ook nog de enigste...

Die andere hadden toch al 25000 KM's, toch wel deftig voor een auto van een half jaar oud...
                                Die auto's zijn uitgeleend aan iedereen en als je dan zo'n test van bv Fleet TV ziet, hoe die gasten ermee jakkeren, das toch weinig respectloos voor zo'n auto...

Comment

ja heb daar een bod op gedaan maar denk dat hij er tegen de 30 voor wil..maar voor dat geld heb ik een nieuwe...en idd op openbare weg rij ik meestal opt gemakske zenne..en ik vervang elke 5000 de olie,filter en bougies..op circuit rij ik door maar er zullen er niet veel zijn die hun materiaal verzorgen zoals ik dat doe...

Je kan inderdaad met je auto sportief rijden en dat ietsje meer zoals op circuit en toch nog zorg dragen voor je auto, zo'n mannen daar heb ik respect voor!
                                  Het materiaal kan het aan, als je het maar goed verzorgt...

Comment

Dat is een feit , die testwagens moeten echt wel afzien
                                    Weet je al iets meer van de RS van van den eynde? deze heeft meer afgezien van de tuning.
                                    Heeft alles verwijderd van tuning en dan de mannen van Ford erbij gehaald, nu zijn ze bezig of het een nieuwe motor wordt of deze motor terug reviseren, zal binnenkort wel terug rijden, weet alleen nog niet of hij die tuning nog terug gaat placeren...

Comment

• @Gizmo, wernercupra, rsdriver:

In het begin, toen jullie RS nog nieuw was, hadden jullie dan ook zo van die knallen uit jullie uitlaat...? Als je stilstaat en je geeft gas, niet elke keer, maar soms komt er een deftige knal uit de uitlaat, geen plofjes, een echte knal! Heb een RS gezien met 2000Km en die heeft ook een paar keer gas gegeven, maar er kwam geen knal...
                                      Maar had jullie auto dat, bv de eerste 500km...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                                        @Gizmo, wernercupra, rsdriver:

In het begin, toen jullie RS nog nieuw was, hadden jullie dan ook zo van die knallen uit jullie uitlaat...? Als je stilstaat en je geeft gas, niet elke keer, maar soms komt er een deftige knal uit de uitlaat, geen plofjes, een echte knal! Heb een RS gezien met 2000Km en die heeft ook een paar keer gas gegeven, maar er kwam geen knal...
                                        Maar had jullie auto dat, bv de eerste 500km...?
                                        eerst en vooral aan iedereen een gelukkig en veilig en gezond 2010 , en nog veel leute met jullie machientjes

Mijn RS maakte al van het begin lawaai , maar het hangt er van af of je de koppeling indrukt dan maakt hij geen subliem geluid , de koppeling los en dan eens wat gas geven tss 3000 à 6000 toeren en er dan zowat met spelen , dan kan het wel eens gebeuren dat er wel mega knallen tss zitten. Zeker nu met mijn andere downpipe gebeurd het nog meer

Comment

Ah ok dat zegt veel, de wagen staat idd in de showroom van JB Motorsport. De eigenaar is serieus geladen met euro's die wagen staat hem daar niet in de weg... Staat daar trouwens al meer of een half jaar, maar ik dacht dat dat grondgebied Roeselare was...
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X