Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je van Hamme Mille naar Wavre rijdt kom je voorbij garage Van Springel. Ik heb daar ooit een Focus ST kunnen testen.
Ik zou eens rondbellen als je echt interesse hebt.
Heb er al eens ingezeten maar een testrit is toch noodzakelijk vooraleer je beslist om te kopen. Ik dacht dat er hier mensen waren die wel een testrit gekregen hebben.
gij bent ne echte testpiloot..het laatste jaar heb ik u al ik weet ni hoeveel autos weten willen kopen..
Bedankt voor de tips, inderdaad geen weer om deftig te kunnen rijden. Heb GTI verkocht en ben razend benieuwd als die zodanig veel beter stuurgevoel heeft zoals ze overal neerpennen.
Kheb hem gisteren ook gezien, naast mij aan de lichten ... Geestig, twee onnozelaars die efkes wat rubber en benzine hebben verspild! Die kerel achter ons moet ook wat gedacht hebben ...
Kheb hem gisteren ook gezien, naast mij aan de lichten ... Geestig, twee onnozelaars die efkes wat rubber en benzine hebben verspild! Die kerel achter ons moet ook wat gedacht hebben ...
ik heb hier nog bitter weinig gepost maar bij deze , ben ik ook trotse eigenaar van een RS.
de ondervindingen van een RS zijn zeer goed , een goed stuurgevoel goede acceleratie , deftige standaard remmen , ideale zitpositie , veel plaats achterin voor een hot hatch, toelaatbaar verbruik ,stuurt goed en zet zijn vermogen goed op de weg
mijn conclusie : een betere daily sportwagen qua prestaties en PRIJS is niet te vinden
voor diegenen die mindere ervaringen hebben op track ; elke auto die je op track gaat rijden
heeft aanpassingen nodig ook de RS maar als daily zoals ik die gebruik is ie TOP
Ga gewoon naar Ford importeur in Brussel, daar hebben ze er nog 3 staan...
Ben je zeker dat die er nog zijn...?
2 ervan zijn al zeker verkocht... 1 ervan staat hier te koop in provincie antwerpen... (voor veel te veel geld)
En de derde is waarschijnlijk al verkast aan een insider bij ford zelf...
Ze zijn al in ieder geval niet meer ingeschreven sinds begin oktober...
Dat kan niet hoor, ik heb nog een dagje ene mogen lenen voor een fotoshoot begin november...
Wat waren de nummerplaten nu weer 602-603-604 APJ of zoiets, 602 en 604 zijn geschrapt, en 603 een week later... Zeker weten...
Heb één van deze auto's kunnen kopen, maar waren veel te duur voor wat ze al hebben meegemaakt...
Wat waren de nummerplaten nu weer 602-603-604 APJ of zoiets, 602 en 604 zijn geschrapt, en 603 een week later... Zeker weten...
Heb één van deze auto's kunnen kopen, maar waren veel te duur voor wat ze al hebben meegemaakt...
Die die ik eerst had in juli was idd een AJP 60..., die in november 900-ATP.
En ik zou idd ook gene gekocht hebben, niet veel km akkoord, maar serieus afgejakkerd en afgezien...
Comment