Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je van Hamme Mille naar Wavre rijdt kom je voorbij garage Van Springel. Ik heb daar ooit een Focus ST kunnen testen.
    Ik zou eens rondbellen als je echt interesse hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
      Heb er al eens ingezeten maar een testrit is toch noodzakelijk vooraleer je beslist om te kopen. Ik dacht dat er hier mensen waren die wel een testrit gekregen hebben.
      gij bent ne echte testpiloot..het laatste jaar heb ik u al ik weet ni hoeveel autos weten willen kopen..

Comment

• Ik denk Gizmo met zijn RS ?

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Yep Gizmo2 , en hij is zelfs proper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Yep Gizmo2 , en hij is zelfs proper
            Nu toch niet zo met al dat strooizout op de weg , en al diene sneeuwpap.
            Het filmpje was van de voorbije zomer

Comment

• Bedankt voor de tips, inderdaad geen weer om deftig te kunnen rijden. Heb GTI verkocht en ben razend benieuwd als die zodanig veel beter stuurgevoel heeft zoals ze overal neerpennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                Ik denk Gizmo met zijn RS ?

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Dan heb ik deze gisteren (zaterdag) aan de KBC aan de Kouter in Gent gezien ;-)

Comment

• Kheb hem gisteren ook gezien, naast mij aan de lichten ... Geestig, twee onnozelaars die efkes wat rubber en benzine hebben verspild! Die kerel achter ons moet ook wat gedacht hebben ...

Comment

• Ga gewoon naar Ford importeur in Brussel, daar hebben ze er nog 3 staan...
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                      Kheb hem gisteren ook gezien, naast mij aan de lichten ... Geestig, twee onnozelaars die efkes wat rubber en benzine hebben verspild! Die kerel achter ons moet ook wat gedacht hebben ...
                      Zeg dat wel

Comment

• rs

ik heb hier nog bitter weinig gepost maar bij deze , ben ik ook trotse eigenaar van een RS.

de ondervindingen van een RS zijn zeer goed , een goed stuurgevoel goede acceleratie , deftige standaard remmen , ideale zitpositie , veel plaats achterin voor een hot hatch, toelaatbaar verbruik ,stuurt goed en zet zijn vermogen goed op de weg

mijn conclusie : een betere daily sportwagen qua prestaties en PRIJS is niet te vinden

voor diegenen die mindere ervaringen hebben op track ; elke auto die je op track gaat rijden

heeft aanpassingen nodig ook de RS maar als daily zoals ik die gebruik is ie TOP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                          Ga gewoon naar Ford importeur in Brussel, daar hebben ze er nog 3 staan...
                          Ben je zeker dat die er nog zijn...?

2 ervan zijn al zeker verkocht... 1 ervan staat hier te koop in provincie antwerpen... (voor veel te veel geld)
                          En de derde is waarschijnlijk al verkast aan een insider bij ford zelf...

Ze zijn al in ieder geval niet meer ingeschreven sinds begin oktober...

Comment

• Ferm machine !!

Comment

• Een rondje Nurburgring met de Radical SR8LM...echt de moeite om is te zien

http://www.youtube.com/watch?v=0h3I_...layer_embedded#

Comment

Ga gewoon naar Ford importeur in Brussel, daar hebben ze er nog 3 staan...
                                In Oostende bij Durie (Unicars - Ford) , staan er nog 2 tekoop. Een witte & een blauwe
                                Last edited by ; 28/12/2009, 19:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                                  Ze zijn al in ieder geval niet meer ingeschreven sinds begin oktober...
                                  Dat kan niet hoor, ik heb nog een dagje ene mogen lenen voor een fotoshoot begin november...
                                  sigpic

Comment

Dat kan niet hoor, ik heb nog een dagje ene mogen lenen voor een fotoshoot begin november...
                                    Wat waren de nummerplaten nu weer 602-603-604 APJ of zoiets, 602 en 604 zijn geschrapt, en 603 een week later... Zeker weten...
                                    Heb één van deze auto's kunnen kopen, maar waren veel te duur voor wat ze al hebben meegemaakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                                      Wat waren de nummerplaten nu weer 602-603-604 APJ of zoiets, 602 en 604 zijn geschrapt, en 603 een week later... Zeker weten...
                                      Heb één van deze auto's kunnen kopen, maar waren veel te duur voor wat ze al hebben meegemaakt...
                                      Die die ik eerst had in juli was idd een AJP 60..., die in november 900-ATP.

En ik zou idd ook gene gekocht hebben, niet veel km akkoord, maar serieus afgejakkerd en afgezien...
                                      sigpic

Comment

Die die ik eerst had in juli was idd een AJP 60..., die in november 900-ATP.

En ik zou idd ook gene gekocht hebben, niet veel km akkoord, maar serieus afgejakkerd en afgezien...
                                        Tjah, die van wernercupra zal niet minder afgejakkerd zijn

Comment

• ela wa bedoeld ge daar mee

Comment

Working...
                                          X