Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    'k Weet niet wat ik ervan moet vinden... Op veel foto's neigt het rood meer naar oranje...

Leave a comment:

• wisali
    replied
    tegenwoordig kijk ik vaak naar de redbull rookies cup. (12tot 18j)
    allemaal gelijke wapens dus ferm interessant om te zien. het zicht is ook knap met allemaal diezelfde kleurstelling.

een aanrader

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    en nu mliljaarde weer meer dan 4 maand wachten...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    't Wordt inderdaad een leuk seizoen in 2011 :-)
    Lorenzo is op dit moment misschien wel de beste van het veld, maar z'n arrogantie is even groot als z'n talent.

En Simoncelli, what a guy

Leave a comment:

• lele
    replied
    Nu is het officieel:
    Volgend jaar 3 fabrieks Honda's!!!

Leave a comment:

• Individualizer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Simoncelli
    Persoonlijk vond ik het echt ook wel Lorenzo zijn fout. Er was daar geen plaats en Simencelli kon die noooooit zien komen hebben. Ook de wijze waarop Lorenzo voorbij Rossi ging of Spies Dovi pakte was ni echt zuiver te noemen. Gewoon der tussen gooien en de andere compleet naar buiten duwen...

Nu, het resulteerde wel in een spetterende race! Kpeis dat ze daar in Valencia iets in het water gedaan hebben, wat een tempramenten op de baan! Er was ver geen enen die rustig reed, ondanks dat ze bijna allemaal al hun nieuwe zitje hebben. Thield ni veel steek, maar twas gewoon beestig om te zien. Jammer dat de gevechten van achteraan in het veld niet meer in beeld kwamen (met ondermeer Melandri).
    Ook spijtig dat Pedrosa in het begin van de race zo de kemphaan uit hing om toch maar te tonen dat hij het wel zou kunnen, maar zich daardoor over deed en snel naar achteren zakte. Anders had die zeker de 4de plaats kunnen houden me dunkt.

Anyhow, vree genoten!
    Ja 't was echt beestig...
    Simoncelli was de max, eerst Lorenzo en nadien nog eens Rossi willen terugpakken... Steek die gast eens op een fabrieksmoto!
    'k Ben echt benieuwd naar 2011, Lorenzo - Rossi - Stoner - Pedrosa en dan de nieuwe opkomers à la Spies & Simoncelli.. Hayden kwam laat op het seizoen ook geregeld opzetten, maar die heeft wa pech gekend..

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    't Was een énorm leuke race, man man! De wijze waarop Stoner ook maar bleef vechten was héérlijk om zien, op en over de limiet!

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wtf Lorenzo vs Cimoncelli ronde 4 al zo'n bagarre

Mmmm, schitterende GP!! Spies 4
    Simoncelli
    Persoonlijk vond ik het echt ook wel Lorenzo zijn fout. Er was daar geen plaats en Simencelli kon die noooooit zien komen hebben. Ook de wijze waarop Lorenzo voorbij Rossi ging of Spies Dovi pakte was ni echt zuiver te noemen. Gewoon der tussen gooien en de andere compleet naar buiten duwen...

Nu, het resulteerde wel in een spetterende race! Kpeis dat ze daar in Valencia iets in het water gedaan hebben, wat een tempramenten op de baan! Er was ver geen enen die rustig reed, ondanks dat ze bijna allemaal al hun nieuwe zitje hebben. Thield ni veel steek, maar twas gewoon beestig om te zien. Jammer dat de gevechten van achteraan in het veld niet meer in beeld kwamen (met ondermeer Melandri).
    Ook spijtig dat Pedrosa in het begin van de race zo de kemphaan uit hing om toch maar te tonen dat hij het wel zou kunnen, maar zich daardoor over deed en snel naar achteren zakte. Anders had die zeker de 4de plaats kunnen houden me dunkt.

Anyhow, vree genoten!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wtf Lorenzo vs Cimoncelli ronde 4 al zo'n bagarre

Mmmm, schitterende GP!! Spies 4
    Last edited by ; 07/11/2010, 14:40.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ging Rossi Lorenzo niet helpen om de titel te veroveren?
    Damn, meer van dat please

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Ik passeerde ooit es met de motor een ongeval waar de motard al onder een deken lag. Zijn voeten staken nog uit. Ik verzeker u dat ik onmiddellijk héél rustig naar huis ben gereden & de eerste dagen niet buitenkroop met de bike....

idd, op de ring ook al een paar zien "liggen", toch is het wreed om te zeggen dat je 2 draaien later er niet meer aan denkt totdat je van de baan af bent

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    fack Pedrosa

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Geeft toch een vies gevoel om te weten dat ik op dat moment dat het gebeurde ook op de motor zat
    Ik passeerde ooit es met de motor een ongeval waar de motard al onder een deken lag. Zijn voeten staken nog uit. Ik verzeker u dat ik onmiddellijk héél rustig naar huis ben gereden & de eerste dagen niet buitenkroop met de bike....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    I.v.m. Rossi.

hij mag dan wel de beste zijn (geweest) en respect voor alles maar ik vind dat het tijd wordt om de nieuwe jongens wat meer aandacht te schenken...

ik zie het liefste een repsol winnen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    heb het net gezien/gehoord. Geeft toch een vies gevoel om te weten dat ik op dat moment dat het gebeurde ook op de motor zat

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    RIP Tomizawa...

Het blijft toch een gevaarlijke sport

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Op het ogenblik dat Rossi overstapte van Honda naar Yamaha was deze motor nu ook iet precies de beste & rapste maar blijkbaar kon hij er toch goed mee overweg.

Power moet em niet zoeken bij de duc alleen da spel goed afgesteld krijgen voor hem. Kan dan inderdaad voor serieus vuurwerk zorgen.

Hopelijk speel zijn blessure geen al te grote rol.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Duel Dovizioso - Lorenzo

En in die ene bocht, allemaal power oversteer, maar jongens toch

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
    Ik denk idd ook dat het eerste jaar geen vuurwerk gaat geven. Die Duc's hebben zeer veel power en qua topsnelheid zijn ze vaak onklopbaar in de races. Maar de rest klopt blijkbaar nog niet, in vergelijking met Yamaha en Honda.

Ik vind het persoonlijk wel fantastisch dat Rossi naar Ducati gaat, er zal alvast een fan meer aan het scherm gekluisterd zijn
    De topsnelheid hebben ze ook al niet meer, die is voor Honda atm.

Ik geloof wel in een sterk eerste seizoen van Rossi bij Duc... because it's Rossi!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Burgess zal alvast de eerste zijn die meegaat zeker?

Rossi op een Ducati. Ik weet het niet... 't Zal wennen worden. Al is het eigenlijk idd wel een beetje thuiskomen. De beste Italiaan ooit op een Italiaanse moto.

En Randy De Puniet doet het nog beter dan Rossi, die had amper 4 weken nog om van een dubbele beenbreuk te herstellen Ik was al fan, maar nu nog meer. De man die nooit 2x dezelfde lijn rijdt

Leave a comment:

Working...
X