Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zal wel nog niet direct vuurwerk geven. Zou me verbazen moest Rossi de Duc direct aan de top krijgen. Hij zal daar wel een jaartje voor nodig hebben.
Denk dat dit voor rossi ook wel heerlijk moet zijn, eindelijk weer een beetje thuis zijn. (Duc traint nogal vaak op Misano, het thuis stadje van Rossi)
Ik denk idd ook dat het eerste jaar geen vuurwerk gaat geven. Die Duc's hebben zeer veel power en qua topsnelheid zijn ze vaak onklopbaar in de races. Maar de rest klopt blijkbaar nog niet, in vergelijking met Yamaha en Honda.
Ik vind het persoonlijk wel fantastisch dat Rossi naar Ducati gaat, er zal alvast een fan meer aan het scherm gekluisterd zijn
Rossi gaat naar Ducati volgend jaar, gaat wss wel vuurwerk geven denk ik!
Zal wel nog niet direct vuurwerk geven. Zou me verbazen moest Rossi de Duc direct aan de top krijgen. Hij zal daar wel een jaartje voor nodig hebben.
Denk dat dit voor rossi ook wel heerlijk moet zijn, eindelijk weer een beetje thuis zijn. (Duc traint nogal vaak op Misano, het thuis stadje van Rossi)
Op zich al gek dat ie daar na 6 weken al weer bij is, maar dan nog vierde en bijna derde worden... Straf. Stoner z'n move in de laatste bocht was op/over het randje.
Jammer van De Puniet. Altijd leuk om die te zien rondrijden/sliden...
Oei das minder. Lees nu dat het een open beenbreuk was. Dat zal idd wel wat langer duren. Oei, Ik lees nu al 6 maanden zelfs...
Vraag is nu wie Rossi zal vervangen...
6 maanden al, das idd over.
Hopelijk wordt het dan een spannende strijd ts Lorenzo, de Honda's, en hopelijk de Ducati's.
Edwards terug naar het fabrieksteam?
Of Spies misschien...
Leave a comment:
Guest replied
Oei das minder. Lees nu dat het een open beenbreuk was. Dat zal idd wel wat langer duren. Oei, Ik lees nu al 6 maanden zelfs...
Kan beslissend zijn. De volgende GP is binnen twee weken. Het is niet onmogelijk dat hij dan rijdt. De week daarna is er al Assen. Dus hij zal d epijn verbijten en er dan weer staan denk ik.
Op eurosport fr zeiden ze dat hij mindstens 2 tot 3 maanden buiten strijd zal zijn...
m.a.w. : kampioenschap verloren...
Dat hij dat nu juist in Mugello moet voorhebben....
Leave a comment:
Guest replied
Kan beslissend zijn. De volgende GP is binnen twee weken. Het is niet onmogelijk dat hij dan rijdt. De week daarna is er al Assen. Dus hij zal d epijn verbijten en er dan weer staan denk ik.
Als Lorenzo z'n crashes van vorig jaar achterwege kan laten is hij waarschijnlijk WK....
Schitterend was idd de nieuwe GP2. Eerst de collectieve val en na de restart constant 6 man die aanspraak maken op de overwinning. Ik kijk normaalgezien zelden naar MotoGP etc maar in Spanje is dit nu eenmaal big. Anyhow: dit was prachtige sport!
Leave a comment:
Guest replied
Schitterende laatste ronden. Meer van dat.
En ik heb het wel voor die arrrogante Spanjool. Hij kan rijden als de besten. Toekomstig wereldkampioen en als hij z'n koppie erbij houdt, misschien al dit seizoen.
Leave a comment: