Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Een collega van me heeft een Super73. Ik heb ermee gereden, dat is echt m'n ding niet die zithouding en naar bochtenwerk toe geeft het een heel raar gevoel. Veel te laag en met je benen naar voren gericht.
-
Hier in Gent heb je een winkel met enkel zo een fietsen.
En er rijden er ook veel rond.
Vorige week nog een gepensioneerd koppel gezien met zo chopper fietsen met een heel dik frame en dikke banden. Haar banden waren van een smaller formaat.
Leave a comment:
-
Guest repliedZalig ding, al vraag ik me af hoe dat rijdt.
Leave a comment:
-
Die duvel hendel is niet aftermarket
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenShame on me, maar door omstandigheden op paasmaandag pas mijn eerste koersfiets km's gedaan. 65km, en het viel al bij al nog mee. Maar toch proberen van eens wat meer km's te malen de volgende weken.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHeerlijk fietsweer dezer dagen.
Ik moet wat opletten met liespijn door overbelasting. Ik probeer wel te fietsen maar veel meer op souplesse dan op kracht.
Leave a comment:
-
Shame on me, maar door omstandigheden op paasmaandag pas mijn eerste koersfiets km's gedaan. 65km, en het viel al bij al nog mee. Maar toch proberen van eens wat meer km's te malen de volgende weken.
Leave a comment:
-
Guest repliedHeerlijk fietsweer dezer dagen.
Ik moet wat opletten met liespijn door overbelasting. Ik probeer wel te fietsen maar veel meer op souplesse dan op kracht.
Leave a comment:
-
Afgelopen zaterdag met de toeristen via de Oesterdam tot in Sint Philipsland gereden en terug, goed voor 180 km, goede duurtraining.
Leave a comment:
-
Guest repliedEarly summer...
Leave a comment:
-
Er werd terecht gevraagd om velo te verzetten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Ja, Defensie. Nu, als ik m'n huidige functie/job kan behouden wil ik eventueel wel enkele jaren extra doen, maar toch. De beloofde extra investeringen in zowel personeel, materieel, infrastructuren,... komen voor mij net iets te laat, ook al geniet ik nu mee van de redelijke loonsopslag sinds deze maand. 32 jaar anciënniteit en al zo'n 30 jaar besparingen, het heeft de motivatie een flinke knauw gegeven. Bovendien ben ik van een lichting met weinig aanwervingen en ben ik dus één van de weinige 'ouwe zakken'. Fysiek allemaal geen probleem, maar de mentaliteit soms van de jongere generatie, ook al ben ik vrij ruimdenkend en jong van geest, ik heb het er van tijd wel wat moeilijk mee.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Iets minder. Nog 5 jaar en 3 maanden.
...Als de leeftijd niet verhoogd wordt.
Ik ben nu 54, en volgens de regels zou ik tot mijn 64e moeten blijven werken... maar dat gaat ook niet gebeuren...
Nog een jaar of 6, en dan mag het stilaan stoppen.
Als ik niet te gek doe is er dan genoeg geld om de rest te overbruggen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Iets minder. Nog 5 jaar en 3 maanden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenBinnen 6 jaar op pensioen en dan kan je uw jaarlijkse kilometers verdubbelen.
Leave a comment:
-
Binnen 6 jaar op pensioen en dan kan je uw jaarlijkse kilometers verdubbelen.
Leave a comment:
-
Afgelopen vier weken een gemiddelde van bijna 500 km/week gereden. En dat werpt stilaan z'n vruchten af. Gisteren nog eens een conditietest gedaan, solo 92 km tegen 34,8 km/h gemiddeld met een gewogen gemiddeld vermogen van 238W. Het gaat nog op m'n 50ste.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Guest repliedDe Superior krijgt een nieuw frame, dus weer even aangewezen op de Sensa.
Het is toch iedere keer even wennen. velgremmen tov schijfremmen. Al blijft de Sensa de meest kwieke van m'n fietsen. De fiets laat zich met minder inspanning besturen. Al houdt dat in dat hij soms wat nerveus reageert en daar moet ik altijd even weer aanpassen.
Maar wat ben ik blij dat ik 's morgens niet meer in het donker moet vertrekken.
Leave a comment:
Leave a comment: