door corona zijn er al ongeveer 15 miljoen minder... en dat is nog niet gedaan.
maar wat is teveel en wie beslist daarover?
en zelfs zou men de aangroei drastisch beperken, die er zijn zijn morgen niet weg hé. Dat duurt nog decennia eer er een grote verschuiving is gerealiseerd. Nu, als er catastrofale gebeurtenissen aankomen kan die shift heel snel zijn... maar de vraag is of dat wenselijk is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
wijze mens, enige die nu nog in de buurt komt zou rik torfs kunnen zijn, en mia doornaert
vermeersch was politiek nogal kleurloos, vandaag zou die ook een kleedje gepast krijgen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWe willen gewoon met té veel op te korte tijd op dezelfde plaatsen zijn hé?
Leave a comment:
-
We willen gewoon met té veel op te korte tijd op dezelfde plaatsen zijn hé?
Wederzijds respect is key inderdaad, maar zo ver te zoeken tegenwoordig vaak, jammer genoeg
Leave a comment:
-
Guest repliedWederzijds respect.
In wezen is het zo simpel.
In de praktijk aartsmoeilijk.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Overal zitten onnozelaars tussen. Wat mij vooral stoort is dat wandelaars alles ongestraft mogen, ook lekker wat gaan wandelen en lopen op de vast afgepijlde MTB-routes. Veel uitdagende en interessante tracks worden de laatste jaren één voor één 'afgepakt' van de MTB'er. Dat wordt dan ontoegankelijk natuurgebied (wat ik begrijp) of voorbehouden voor de wandelaar. Ik ken via het werk goed de boswachter van hier in de regio. Als je over die problematiek begint dan wordt hij altijd lastig, simpelweg door gebrek aan deftige argumenten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTof initiatief, graag nu ook eens de wandelaars die zich op MTB-routes begeven wat te gaan pesten.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...delpaden-is-s/
Hier vlakbij komt de 'fietsautostrade' voorbij. Daar mag je op wandelen, maar loop dan niet met 4 naast elkaar, en hou die hond aan een korte leiband.
Je ziet het zo dikwijls, mensen met een hond en dan zo'n 5 m lange leiband. Daar moet je dus stapvoets voorbij omdat je geen idee hebt of die hond zijn drol lnks of rechts gaat draaien.
Nu rij ik ook wel over wandelpaden, maar daar ken ik met mijn fiets mijn plaats: ik rij een stuk trager, en als ik iemand voorbij rijd, dan zeg ik iedere keer "Dank U".
Beetje logica is niet moeilijk, maar niet iedereen is het gegeven.
Leave a comment:
-
Tof initiatief, graag nu ook eens de wandelaars die zich op MTB-routes begeven wat te gaan pesten.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...delpaden-is-s/
Leave a comment:
-
Guest repliedIn het segment gravelbike heb je intussen steeds meer uiteenlopende modellen.
Eén subgenre is idd dit soort fietsen die eigenlijk gewoon oldskool stalen mtb's met een krom stuur zijn.
Leave a comment:
-
Lol, gravelbike.
Mtb met vaste voorvork en ander stuur op.
Leave a comment:
-
Guest repliedEen model dat ik niet kende eerlijk gezegd.
Mooie, cleane fiets!
Fotootje?
Leave a comment:
-
Gisteren mijn nieuwe gravel gaan ophalen. Felt breed 20, met stealth c36 gravel op. Moet zeggen ben aangenaam verrast. Rijdt super zacht maar toch vlot. Zo kunnen de vriendjes rusten tegen het mooie weer.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenWel leuk die configurator om wat te spelen.
Op mijn topstone stond Cannondale ook enkel klein op de bovenbuis. Was wel lekker clean.
8 weken las ik? Da's pal in de winter natuurlijk
Liever dat dan onbekende levertijden of levertijden van een half jaar en meer soms. Blijkbaar heeft Thompson een hoop van de nieuwe Di2 Ultegra en Dura Ace aangekocht.
Leave a comment:
-
Guest repliedWel leuk die configurator om wat te spelen.
Op mijn topstone stond Cannondale ook enkel klein op de bovenbuis. Was wel lekker clean.
8 weken las ik? Da's pal in de winter natuurlijk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMooie fiets! Al vin dik de Grammont puur visueel iets knapper.
maar de Falcon straalt snelheid uit. En daar is ook iets voor te zeggen!
Leave a comment:
-
Guest repliedMooie fiets! Al vin dik de Grammont puur visueel iets knapper.
maar de Falcon straalt snelheid uit. En daar is ook iets voor te zeggen!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk gok op een Thompson Falcon
Inderdaad dus...
Leave a comment:
-
Guest repliedIk gok op een Thompson Falcon
Leave a comment:
-
Guest repliedKomaan, één tip?
Belgisch of niet?
Leave a comment:
Leave a comment: