Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Guest replied50 is inderdaad zowat de standaard.
Persoonlijk vind ik 40 mm misschien het allermooist.
Heb zelf 45 en 50 liggen ook.
En 105 is idd gewoon een zalig groepje.
Op de Orbea ook 105 en die is net overgezet op het nieuw frame. Wat schakelt dat heerlijk soepel als het echt juist afgeregeld is.
De enige reden om Ultegra of hoger te gaan is eigenlijk gewicht.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNet zoals heel grote velgen bij auto's vind ik het vaak eerder kitscherig dan mooi
Zeker met mijn toeristische rijstijl ook niet echt done trouwens.
Leave a comment:
-
Ik vind het grijs wel knap.
Een iets hogere velg zou idd knap zijn.
Niet heel hoog maar een klein opstandje misschien.
Leave a comment:
-
Net zoals heel grote velgen bij auto's vind ik het vaak eerder kitscherig dan mooi
Zeker met mijn toeristische rijstijl ook niet echt done trouwens.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Allergisch voor hoge velgen hier.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Knappe fiets met een zalig 105 groepje, meer moet dat niet zijn.
Kleur is persoonlijk niet zo m'n ding, zie al genoeg grijs aan de hemel.
50 mm hoge ali carbons erin en die fiets is af. Weegt wat minder en smoelt een pak beter.
Voor mij is dit zeker meer dan genoeg verder.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDe nieuwe lease bolide. Beetje voor less is more gegaan. Echt happy van de kleur
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Kleur is persoonlijk niet zo m'n ding, zie al genoeg grijs aan de hemel.
50 mm hoge ali carbons erin en die fiets is af. Weegt wat minder en smoelt een pak beter.
Leave a comment:
-
Deze staat dus te koop. Al is het seizoen er niet naar natuurlijk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenScott maakt écht mooie fietsen.
Destijds voor de lease ook dicht bij Scott gestaan maar in 2021 was quasi niets deftig verkrijgbaar, belachelijk lange wachttijden en op dat moment ook gewoon lelijke kleuren.
Anders stond er nu ook een Addict gravel in de garage.
Ik vind 'less is more' bij veel fietsen gewoon het mooist.
Leave a comment:
-
Ik ben een salon rijder dus die komt niet buiten bij slecht weer. En als ik nu in de winter eens zou rijden heb ik mijn Merida nog altijd ook.
Leave a comment:
-
Zit ge dan niet onder de rotzooi bij slecht weer zo zonder spatborden ?
Leave a comment:
-
Guest repliedScott maakt écht mooie fietsen.
Destijds voor de lease ook dicht bij Scott gestaan maar in 2021 was quasi niets deftig verkrijgbaar, belachelijk lange wachttijden en op dat moment ook gewoon lelijke kleuren.
Anders stond er nu ook een Addict gravel in de garage.
Ik vind 'less is more' bij veel fietsen gewoon het mooist.
- Likes 1
Leave a comment:
-
De nieuwe lease bolide. Beetje voor less is more gegaan. Echt happy van de kleur
Leave a comment:
-
Guest repliedHet witte frame verkleurde naar geel/beige. Onder garantie vervangen door dit frame. Keuze was ivoor, zwart of blauw.
Vanmorgen toch maar de stickers geprobeerd.
Het ziet er in real life op de een of andere manier iets beter uit dan op foto.
Ik vind het ok, maar zou misschien meer naar brons gaan indien ik opnieuw zou bestellen. Kostte 25 euro dacht ik, dus ik kan af en toe wel eens veranderen
Optie is ook om weer zwarte bandjes te leggen.
Dit is een een heel ander frame dan het vorige. De fiets is véél lichtvoetiger.
Leave a comment:
-
Wat was er met het witte gebeurd?
dit ook knap hoor. Gouden stickers kan indien subtiel genoeg.
Ben zelf in afwachting van mijn lease scott addict in donkergrijs. Model 2025 met verkleind logo. Ik ben sowieso nogal fan van less is more.
Merida reacto 4000 gaat daarmee in de verkoop maar tweedehands markt voor fietsen gaat momenteel erg slecht blijkbaar.
Leave a comment:
-
Guest repliedHet witte Orbea frame is onder garantie vervangen door een nieuwe 2024 zwart frame.
Het idee speelt om een gouden logo te plakken. De stickers ligt klaar, maar ik zie het nog even aan.
De nieuwe 2024 Orca is een stuk levendiger dan het vorige (endurance--)model.
'k Kan niet wachten om er de bergen mee in te trekken...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenGisteren mijn nieuwe fiets opgehaald, ik ben eens niet voor zwart of grijs gegaan:
IMG_2024-02-25-113753.jpg
Ik ben echt super tevreden van mijn keuze. Het is ook een kleinere framemaat dan mijn vorige fiets.
Veel fietsmerken gaan de laatste jaren naar fletse kleuren. Ik vin dbij weinig merken nog een fiets waar ik op verliefd zou kunnen worden...
Met de SUP (hierboven) had ik dat bv meteen. Nog een jaar gewacht maar toch overstag gegaan.
Leave a comment:
Leave a comment: