Gefeliciteerd!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Praktisch rijexamen
Collapse
X
-
-
-
Gistere geweest en er door van den eerste keer, keren op de weg in 7 keerOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenGistere geweest en er door van den eerste keer, keren op de weg in 7 keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenGistere geweest en er door van den eerste keer, keren op de weg in 7 keer
Comment
-
Ik ga binnenkort ook m'n praktisch examen gaan afleggen en ik stel me daar toch wel ernstige vragen bij
Iemand van m'n klas moest naar hetzelfde examencentrum gaan waar ik naar toe zal gaan (Roeselare). Bon, eerste keer dat 'ie ging had 'ie nog geen 10 meter gereden of het zat er al op. Te lang zijn koppeling induwen... Dan ben je al gebukt voor je nog maar vertrokken bent. Bij zijn tweede poging ging alles perfect, geen enkele fout gemaakt, gewoon zoals het moet dus. Kreeg 'ie de opmerking dat hij te traag reed en dus ook gebuisd was. Hij reed een dikke 80 per uur op een baan waar je 90 mag. Komaan zeg
Vooraf werd ook gevraagd of je zelfstandig leerde rijden of met een rijschool. Werd ook opgeschreven en in de pc gecontroleerd.
Bon, ik ga me nog vlug inschrijven voor 4 uur rijles (daar gaat mijn €325...) en een wagen regelen van de rijschool voor het examen.
Ik hoop maar dat het zal lukken... Het is nu ook een drukke periode voor de rijscholen en ik kan maar vanaf midden Juli gaan. Begin Augustus heb ik echter wel m'n auto nodig om te gaan werken, dus veel marge heb ik niet echt
Comment
-
Maak je maar geen zorgen zwoemba, via de rijschool is de kans 99% dat je door bent. Zelfs al rijdt je zo slecht als het maar kan...
Hopelijk waren het de zenuwen, maar als je 7 keer moet doen om te draaien kan je niet rijden! Zo simpel is het...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, ik ga gewoon met de rijschool om die mannen wat gunstig te stemmen... Jammer dat je er dan zoveel geld moet aan hangen
En dan moet je nog via de rijschool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMet de rijschool gegaan zeker?
Hopelijk waren het de zenuwen, maar als je 7 keer moet doen om te draaien kan je niet rijden! Zo simpel is het...Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichtenneeje zonder rijschool. wat heeft dat er nu mee maken dat je goed kan rijde of niet als je in 7 keer moet keren of nie, dat hangt af van de draaicirkel van de auto en de rijbaan.
Ik weet ook dat ze 's morgens namen trekken en zo bepalen wie slaagt of niet.
Maar toch proficiat, nu begint het rijden pas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk weet dat ze je niet in een smalle straat laten draaien!
Ik weet ook dat ze 's morgens namen trekken en zo bepalen wie slaagt of niet.
Maar toch proficiat, nu begint het rijden pas. Zeven keren draaien en keren in een straat kan zeker maar dan denk dat er iets scheelt aan uw auto
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIemand van m'n klas moest naar hetzelfde examencentrum gaan waar ik naar toe zal gaan (Roeselare). Bon, eerste keer dat 'ie ging had 'ie nog geen 10 meter gereden of het zat er al op. Te lang zijn koppeling induwen... Dan ben je al gebukt voor je nog maar vertrokken bent. Bij zijn tweede poging ging alles perfect, geen enkele fout gemaakt, gewoon zoals het moet dus. Kreeg 'ie de opmerking dat hij te traag reed en dus ook gebuisd was. Hij reed een dikke 80 per uur op een baan waar je 90 mag. Komaan zeg|Daar kunne ze u eker niet voor buizen!
Te trage snelheid ook niet. Heb ik Duidelijk gevraagd aan mijn instructeur.
Roeselare is zo moeilijk niet hoor. oftewel zit je in Beveren of in Ardooie en dan op laatste in het centrum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenTe trage snelheid ook niet. Heb ik Duidelijk gevraagd aan mijn instructeur.
Te lage snelheid kunnen ze je maar al te goed op buizenToen ik m'n examen heb afgelegd was er iemand en die deed al voor 3'e keer z'n examen... gebuisd wegens te traag rijden. Iets van een 50 waar je 70 mag.
Comment
-
Ik zou normaal gezien op 7 augustus moeten slagen voor mijn praktisch examen. Ik neem wel eerst nog 6 uur les met de rijschool zodat zij mij nog wat kunnen bijschaven en ik doe ook met de rijschool mijn examen. Het verontrust mij wel een beetje, iedereen die ik ken, is 2 keer moeten gaan...
Comment
Comment