Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Praktisch rijexamen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Praktisch rijexamen

Ik heb net naar de rijschool gebeld, die vragen 98€ om met begeleider en auto van de rijschool eerst een uur of 2 in Leuven te gaan rondrijden, het examen af te leggen (nog eens 35€) en terug naar de rijschool te rijden.

Ik kan ook gewoon een afspraak maken met het examencentrum en met de auto van mijn ouders en met pa of ma als begeleider het examen afleggen. Dat kost me dan gewoon 35€.

Nu vraag ik mij af, is dat met de rijschool zijn geld waard?
    Let wel, tijdens mijn lessen werd ik nerveus van die instructeur en die Mercedes A-klasse van de rijschool is een ongelofelijke kütbak.

Die mensen weten natuurlijk wel de wegen langs waar de examens ook gaan.

En is het zeker dat je diezelfde persoon terughebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
      Die mensen weten natuurlijk wel de wegen langs waar de examens ook gaan.

En is het zeker dat je diezelfde persoon terughebt?
      Geen idee.

Comment

Ik heb alles met rijschool gedaan dus kan er moeilijk iets over zeggen maar geloof 1 ding van mij

Nissan Almera's zijn ongetwijfeld nog erger dan die A klasses

*Shiver* als ik er aan terug denk

Comment

Met de moto is het zelfs 238 euro voor nog 2u les + examen!
          Dus 98 is nog zooo veel niet

Comment

Ik vind het duur voor iets dat je nog eens kan dokken als je er niet door bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Met de moto is het zelfs 238 euro voor nog 2u les + examen!
              Dus 98 is nog zooo veel niet
              Ik moet alles terugbetalen aan mijn vader. ik zou binnen een maand of 4 graag zelf nog iets aan mijn eerste maandloon overhouden.

Comment

Ik vind die 2u rijles niet echt nodig ...

da's geld da je aan iets anders kan besteden ...

Comment

Mijn pa heeft net weer eens bewezen wat voor een meedogenloze rotzak 'ie wel niet is. Nu mag ik mijn arcopar aandelen gaan verkopen om mijn examen te bekostigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Ik vind die 2u rijles niet echt nodig ...

da's geld da je aan iets anders kan besteden ...

Als je je examen met de rijschool wil afleggen, ben je verplicht volgens mij
                    Ik zie toch bij alle rijscholen die formule

Comment

Hayes ,

je bent niet verplicht om met een rijschool te werken om
                      je examen af te leggen hé.

Maar als je dit wil doen dan is inderdaad die 2u rijles verplicht.
                      ( denk ik toch )

Maar ik denk da sepultura ondertussen z'n aandelen aan het verkopen
                      is en geen tijd meer heeft voor dit

Comment

Jawel hoor, ik ga pas maandag naar de bank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                          Hayes ,

je bent niet verplicht om met een rijschool te werken om
                          je examen af te leggen hé.

Maar als je dit wil doen dan is inderdaad die 2u rijles verplicht.
                          ( denk ik toch )

Maar ik denk da sepultura ondertussen z'n aandelen aan het verkopen
                          is en geen tijd meer heeft voor dit
                          Kweetet, maar ik ben in november gecrasht en dus sindsdien zonder moto. Heb jammer genoeg niet veel keus. Wil m'n examen binnen hier en twee maanden toch doen.

Comment

Ik vind die 2u verre van slecht.

In mijn tijd heb ik die net voor het rijexamen genomen.
                            Gedurende die tijd heeft mijn instructeur enorm veel tips gegeven en hebben we types examensparcours afgelegd. Ik vond dat een zeer goede voorbereiding.
                            Ook wende ik zo weer aan het voertuig.

Normaal leg je je examen af met je eigen instructeur. Die zit achterin en is enkel toeschouwer. Maar als de jouwe je zo enerveert, seputura, zou ik dit melden aan de rijschool. Vraag gewoon om een andere voor die laatste uren en je examen. Ze zullen je wel verstaan, denk ik.

Comment

Denk dat sepultura zonder rijschool leren rijden heeft.
                              en hij nu gewoon twijfelt of hij best voor zijn examen af te leggen, de rijschool inschakeld voor 2u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                en hij nu gewoon twijfelt of hij best voor zijn examen af te leggen, de rijschool inschakeld voor 2u.
                                Dat is ook ok.
                                Mijn mening mbt die 2u verandert ook dan niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

Ik heb wel leren rijden met de rijschool, tegenwoordig kan je niet anders.
                                  995€ voor 20 uren les. Ik ben nog aan het afbetalen.

Comment

Als je 20u les hebt gehad via de rijschool, denk ik wel dat je de nodige tips & tricks hebt meegekregen om het examen met succes door te komen. Ik heb in den tijd ook 20u les gehad, en op 't laatst wist die instructeur niet meer wat hij nog allemaal kon uitleggen, alles was al een paar keer gezegd. Maar 2 van die 20u waren wel ingepland vlak voor het examen, ik weet niet of dat bij u ook het geval is?
                                    Mocht je nu volledig vrije begeleiding hebben gehad, dan zou ik zeggen "doen" (je neemt altijd fouten over van je begeleider, zeker als dat iemand is die in de jaren stillekes zijn rijbewijs heeft "behaald"), maar in dit geval zou ik het durven riskeren zonder.
                                    Succes alleszins!
                                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                      Ik heb wel leren rijden met de rijschool, tegenwoordig kan je niet anders.
                                      995€ voor 20 uren les. Ik ben nog aan het afbetalen.

Ahja?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                        Ahja?
                                        Ben ik mis?

Comment

Working...
                                        X