Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Praktisch rijexamen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vrees toch ook dat je opnieuw een begeleider nodig zal hebben...

Officieel gezien en zo

Comment

• Heb jij al iets gekregen, zwoemba?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Ik ga mijn rijbewijs moeten opnieuw doen door een snelheidsovertreding van 87, gecorrigeerde naar 81 in de bebouwde kom.

Moet ik dan ook terug 3 maand met een begeleider rijden?

Alvast bedankt.

Ps: het zijn allemaal vuile uitzuigers...

Mja, das wel balen da ge da opnieuw moet doen
        87 in een bebouwde kom is wel veel. Ik ken natuurlijk niet de situatie enzo dus ik veroordeel je hiervoor niet want cijfers zeggen natuurlijk niet alles, maar...

Moet je ook voor de rechtbank komen dan?

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 50
        Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 81

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
        • Onmiddellijke inning
          In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
          ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
        • Minnelijke schikking
          In principe wordt u gedagvaard
          zo niet bedraagt de minnelijke schikking 270€
        • Rechtbank
          55-2750€
          Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
          Heb jij al iets gekregen, zwoemba?
          Enkel een brief met de melding dat ik geflitst ben... Ik denk na de zomer voor de rechter te moeten komen

Comment

• De plaats waar olivier geflitst is, daar is 50 echt belachelijk laag. Zone 70 is daar beter op z'n plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              Mja, das wel balen da ge da opnieuw moet doen
              87 in een bebouwde kom is wel veel. Ik ken natuurlijk niet de situatie enzo dus ik veroordeel je hiervoor niet want cijfers zeggen natuurlijk niet alles, maar...

Moet je ook voor de rechtbank komen dan?

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 50
              Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 81

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
              • Onmiddellijke inning
                In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
              • Minnelijke schikking
                In principe wordt u gedagvaard
                zo niet bedraagt de minnelijke schikking 270€
              • Rechtbank
                55-2750€
                Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)
              Het was een viervaksbaan. Nuja, eigen schuld.

Comment

• Hier de wetgeving voor beginnende bestuurders: http://www.wegcode.be/actueel.php?nr=202&lang=nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                  Kopelling in de bocht daar pas ik voor maar, dan nog kunnen de examinators dat zien?

Toch zei ze dat 70 maar maximum is Wanneer het de hele examen voorkomt dat ze constant zo traag rijdt dan kan ze idd wel gebuisd geraken daarvoor.
                  Ik heb toch een opmerking gehad omdat ik niet versnelde van 70 naar 90 op een plaats waar er een oprit bijkwam en er geen nieuw snelheidsbord stond.

Geen idee hoe zwaar ze daaraan tillen, ik was er idd ook door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    De plaats waar olivier geflitst is, daar is 50 echt belachelijk laag. Zone 70 is daar beter op z'n plaats.
                    Rijbewijs opnieuw = +/- 4 maand zonder echt rijbewijs zitten...

Comment

• *slik*

En reken maar dat ze zullen weten waarom je je rijbewijs komt opnieuw doen. Volgens mij zullen ze je superhard op de rooster leggen en kijken of je niet te wild rijdt of te rap optrekt ed.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Kortrijksesteenweg.
                        kut, staan ze daar nu ook al

Comment

• Echt hé, geen kat rijdt daar 50.
                          't Gaat dus over het stuk tussen de sterre en st-martens-latem, niet tussen de sterre en het centrum. Maar daar durf ik zowiezo nog minder aan mijn gas komen.

Comment

Echt hé, geen kat rijdt daar 50.
                            't Gaat dus over het stuk tussen de sterre en st-martens-latem, niet tussen de sterre en het centrum. Maar daar durf ik zowiezo nog minder aan mijn gas komen.
                            op mijn rijexamen heb ik daar 70 gereden, de instructeur zei niks

volgens mij mag je daar echt 70 fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              op mijn rijexamen heb ik daar 70 gereden, de instructeur zei niks

volgens mij mag je daar echt 70 fak
                              Tot aan Don Bosco mag je maar 50. Ik vermoed dat het daar is. En misschien aan dat rondpunt ook, maar dat weet ik niet zeker.

Comment

• Volgens mij is er daar ook wel een stuk dat je 70 mag denk ik?

*edit: een stuk, zoals TomT me voor was

Comment

Echt hé, geen kat rijdt daar 50.
                                  oh!!!das een rotstuk qua flitsen!!

Comment

• Het zijn vuile rukkers!!!

Comment

• Inderdaad, quasi iedereen rijdt daar 60-70 en remt dan voor de flitsers aan de tweede lichten aan Don Bosco, en daarna begint de zone 70.

Comment

• das net zoals je vanuit zelzate via meubelen WEBA gent binnen wil rijden...

op 500 meter gaat het daar van 90 naar 70 naar 50

en waar 50 begint staan de flitsbakken

Comment

• Bij mij was het een auto die me flitste...

Comment

Working...
                                          X