Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Het was te verwachten dat hier eens een dodelijk accident ging van komen.

Is een redelijk drukke straat in Schoten en de fietsers en voetgangers hebben haaientanden liggen. Alleen zijn er veeeel van die mensen die denken dat dat daar ligt voor de sier en steken gewoon zonder te kijken over.

Mijn ouders wonen daar en elke dag hoor je wel piepende banden of kleinere accidentjes. Ik heb ook al een paar mensen bekan opgeschept. En dan zijn ze nog kwaad dat de auto de zot is

Neemt niet weg dat dit heel erg is voor de fietser uiteraard.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Schoten.dhtml
    Staan daar geen verkeerslichten?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Is een redelijk drukke straat in Schoten en de fietsers en voetgangers hebben haaientanden liggen. Alleen zijn er veeeel van die mensen die denken dat dat daar ligt voor de sier en steken gewoon zonder te kijken over.

Mijn ouders wonen daar en elke dag hoor je wel piepende banden of kleinere accidentjes. Ik heb ook al een paar mensen bekan opgeschept. En dan zijn ze nog kwaad dat de auto de zot is

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Schoten.dhtml

Idem in Gent,bvb beetje verder Nieuwe wandeling richting Rabot

Leave a comment:

• kefkie
    replied

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Leave a comment:

• David67
    replied
    Levenslange rijontzegging klasse CE.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    e19 crash, trucker slaapt op rechterrijstrook met gedoofde lichten...idd hallucinant

Leave a comment:

• bobo
    replied
    op de ring van kallo doven ze - sinds kort - net als overal de lichten, ttz door een rare beslissing doven ze de lichten op de rotondes en laten ze ze branden op de rechte stukken (mss om vluchtelingen niet de kans de geven niet in deslapende vrachtwagens te laten klimmen, donow)...vanaf dag 1 wist ik dat het malheuren ging geven

maar de rotondes zijn dus pikdonker..maandje terug stond er een auto op het rondpunt, en nu een melkciterne...

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Net om 0550 een oude 3reeks touring met 1 licht achteraan en 1 licht vooraan voor me tegen 50 op een weg met VMAX 70. Ga er over (zit niet voor het mooie uitzicht op dat tijdstip op de baan...), geen probleem.

Even later op de E40 tegen 125 aan het bollen, komt die voorbij tegen 140+. No problem.

Lange afdaling van Haasrode naar Bertem plakt hij links tegen 115, voor hem niemand. Met andere woorden, moet van het gas af in een afdaling, zelfs bijremmen, lekker voor het verbruik. Iets verder gaat hij dan wél weer gas bijgeven.

Invoegen van 3 rijstroken naar 2: een ramp. Het overduidelijke correct geritst gat neemt hij niet, maar in de plaats daarvan vol op de rem en hij drukt zich er véél te vroeg tussen. Gevolg: iedereen staat stil.

Daarna het meest idiote toonbeeld van linksplakken gezien in lange tijd...4 rijstroken op de E40 Leuven => Brussel, 110 rijden, en hij bleef maar links...ondertussen een hoop volk dat langs rechts inhaalde. Uiteindelijk snapte hij het, zonder pinken en tergend langzaam naar rechts. Ik ga er voorbij, vent zit gewoon wat voor zich uit te staren. En vlak nadat ik voorbij ben, zonder reden HOP terug naar links.

Heb er dan een heel stuk voorgereden en wat in het oog gehouden, achter mij een enorm gat, en dan zag je 1 dimlicht en 1 standlicht, en links en rechts daarvan de hele tijd koplampen van auto's die kwamen zien waarom ze niet door konden rijden.

Pluspunt is wel dat we eens goed hebben kunnen lachen met die mens
    Last edited by TooTall; 03/11/2015, 07:09.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
    How how, ik begon ni af te remmen en pinkers op te zetten maar de links rijdert.
    Mijn excuses, ik dacht dat u begon af te remmen. Verkeerd begrepen dan, sorry

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    ben maar 2maand ofzo soldaat geweest.
    ik ben technieker en werk op een andere lokatie nu
    De benaming 'soldaat' wordt ook algemeen gebruikt voor iemand die militair is.
    En volgens mij ben je vier maanden een 'echte soldaat' geweest, niet?

Leave a comment:

• fcapri
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
    Gedaan met soldaat?
    ben maar 2maand ofzo soldaat geweest.
    ik ben technieker en werk op een andere lokatie nu

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
    En een "privé nummer" wordt niet opgenomen ?

Waarom ?
    Als ik met den auto aan het rijden ben neem ik niet, maakt niet uit wie het is dat er belt.

Leave a comment:

• Charlie07
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    proximus mensen kunnen niet lezen.
    ik wou overstappen naar fix IP en heb proximus via de website gecontacteerd dat ik info wou hierover (ofwel nu al fix IP aanvragen op mijn eigen lijn ofwel wachten tot het zelfstandig bijberoep gestart is en dan via de zaak eentje aanvragen).
    ik schrijf daar duidelijk in dat ze mij enkel mogen bellen NA 16H en anders moeten ze via mail sturen als het absoluut voor 16h moet zijn.

de volgend dag om 13h telefoon (kon al raden wie het was). ik werk in de luchtvaarcommunicatie en kan dus NIET opnemen op dat moment.
    iets later na 15h bellen ze weer en wist ik al dat het proximus was (afgewimpeld dat ik geen tijd had en ik ging eens passeren in hun winkeltje op zaterdag).
    dag erna een andere rond 14h die voor hetzelfde probeerde te bellen.
    k werd het stilaan beu zo en hem gezegd dat ik al een afspraak had.

ge kunt al raden dat ik GEEN fix ip optie meer heb genomen. vind wel een andere oplossing
    Gedaan met soldaat?

Leave a comment:

• Stef69
    replied
    maar bij Telenet, gelijkaardige dingen meegemaakt ... ;-)

Leave a comment:

• fcapri
    Guest replied
    proximus mensen kunnen niet lezen.
    ik wou overstappen naar fix IP en heb proximus via de website gecontacteerd dat ik info wou hierover (ofwel nu al fix IP aanvragen op mijn eigen lijn ofwel wachten tot het zelfstandig bijberoep gestart is en dan via de zaak eentje aanvragen).
    ik schrijf daar duidelijk in dat ze mij enkel mogen bellen NA 16H en anders moeten ze via mail sturen als het absoluut voor 16h moet zijn.

de volgend dag om 13h telefoon (kon al raden wie het was). ik werk in de luchtvaarcommunicatie en kan dus NIET opnemen op dat moment.
    iets later na 15h bellen ze weer en wist ik al dat het proximus was (afgewimpeld dat ik geen tijd had en ik ging eens passeren in hun winkeltje op zaterdag).
    dag erna een andere rond 14h die voor hetzelfde probeerde te bellen.
    k werd het stilaan beu zo en hem gezegd dat ik al een afspraak had.

ge kunt al raden dat ik GEEN fix ip optie meer heb genomen. vind wel een andere oplossing

Leave a comment:

• Haddock
    replied
    Ik neem ook nooit geen anonieme oproepen aan.
    Als het dan toch voor iets belangrijk is moeten ze maar inspreken.

Leave a comment:

• arbe
    replied
    Bij mij ook de laatste weken proximus. Zijn toevallig in de buurt altijd. Weken aan een stuk.

@Buck Omdat dat garantie outsourcingkantoren of verkopers zijn waar ge nauwelijks vanaf geraakt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    En een "privé nummer" wordt niet opgenomen ?

Waarom ?

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Kan inderdaad van Proximus zijn, die mannen kunnen den boom in, word tijd om die gsm ook over te zetten naar Mobilevikings.
    De RVA belde mij in het verleden ook met privé nummer zonder bericht achter te laten.

Leave a comment:

• Doa
    replied
    zeker proximus ofzo om een afspraak te maken. mij hebben ze ook verschillende keren met onbekend nr gebeld tot ik uiteindelijk opnam...

Leave a comment:

• Skyrider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Nog een ergernis die niet met ander verkeer heeft te maken, maar wel met telefoon.
    Krijg nu al twee weken telkens als ik aan het rijden ben (ofwel met eigen auto ofwel met de camionet van het werk) telefoon van een privé nummer, en natuurlijk niks van bericht achterlaten dus weet totaal niet van waar het komt.
    Is ook altijd op andere moment van de dag.

En ik ga niet opnemen als ik aan et rijden ben.
    Kan je 2 dingen tegen doen ... 1ste: al je telefoongesprekken noteren met datum en tijdstip, als je er een stuk of 5 hebt dan ga je naar deze website: http://www.ombudsmantelecom.be/nl/ho...en.html?IDC=41 en daar druk je op de link "klacht met betrekking tot kwaadwillige oproepen". Dit formulier invullen en per post of mail terugsturen aan de ombudsdienst, die dan gaan onderzoeken vanwaar die telefoons komen en met dit resultaat kan je dan naar de politie stappen.

2de is je inschrijven op deze website: https://www.bel-me-niet-meer.be/ want nogal dikwijls word je opgebeld door een computer systeem dat call-centers gebruiken: die bellen 10 nummers per keer op en de eerste die opneemt hebben ze de andere 9 krijgen dan niks te horen of een bandje dat afspeelt, door je op deze website in te schrijven wordt je op een verboden lijst gezet voor bedrijven die rond bellen voor reclame...

Leave a comment:

Working...
X