@W.B.
die Britten steken inderdaad wat uit op de E40, heb daar ook al verschillende stoten mee meegemaakt.
Ik geef het telkens door via 101 inclusief nummerplaat maar nog nooit ene aan de kant zien staan.
Veel volk dat van/naar Nürburgring rijdt vermoed ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kerel die in een bestelauto bijna uit de bocht gaat op de aansluiting van de E40 met de E314, om dan links te blijven plakken, en daarna...
...zijn ASBAK LEEGKAPT UIT HET RAAM, recht op de achterliggende recente A6...
Leave a comment:
-
Het klopt inderdaad wel wat van die BMW rijders denk ik. Maar van 't weekend op de E313 reed er wel een Merc C AMG tegen hoge snelheid haast in op m'n achterkant, omdat ie langs rechts een Cayenne waar ie koerske tegen aan 't rijden was, aan het inhalen was. Geluid was wel zalig!
Leave a comment:
-
je moet dat niet omflourzen, dingen bij naam benoemen is al genoeg
niet elke bmw driver is een halve gare, dat stond er ook niet
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgens politierechter geert vandaele in humo deze week is dat geen cliche, maar realiteit
Leave a comment:
-
Guest repliedDat kan je wel zeggen, ja.
Op het moment dat die M5 naast mij komt zeg ik nog tegen mijn passagiers (zaten met 4 in de auto) 'wow kijk, een M5'. De bestuurder van de M5 zelf had blijkbaar minder respect voor z'n kar dan ik.
Leave a comment:
-
volgens politierechter geert vandaele in humo deze week is dat geen cliche, maar realiteit
Leave a comment:
-
Idd jammer dat ze niet samen in de vangrail hingen. Andere bestuurders op die manier in gevaar brengen = poging tot moord imo. Ze hebben in ieder geval goed bijgedragen aan het cliché rond BMW rijders.
Leave a comment:
-
Guest repliedZaterdagavond vanuit Aalst richting Gent aan het bollen.
Druk op de E40, dus ook het derde zit vol.
Ik haal een tragere voorligger in via het tweede rijvak, op dat moment haalt er op het derde een Engelse BMW M5 mij in tegen ongeveer 130, denk ik.
Sneller kan hij niet, want voor hem zit de rijstrook vol en die rijden allemaal 130. Achter hem hangt nog een Engelse BMW.
Vlak nadat hij mij voorbij is, schiet die M5 hem vlak voor mijn neus van het derde naar het eerste. De BMW achter hem doet hetzelfde.
Ze halen mijn voorligger rechts in via het eerste rijvak, gaan weer naar het tweede, halen een vrachtwagen in over de pechstrook, schieten dan van de pechstrook naar het derde rijvak... Voor mij één groot spektakel van aanspringende remlichten en bijna kop-staart-aanrijdingen...
Echt levensgevaarlijk rijgedrag, en wat mij dan stoort is dat het meestal nietsvermoedende chauffeurs zijn die schrikken en daardoor een ongeluk veroorzaken, terwijl die twee klojo's er zonder brokken vanaf komen.
De hele verdere rit gehoopt om één van die twee gecrasht in de kant te zien staan, maar het mocht niet zijn.
Leave a comment:
-
Guest repliedJe hebt de Herentalsebaan tussen Wommelgem en Borsbeek. Dat is een 3 vaks baan waarvan de middelste rijstrook is voorbehouden aan verkeer dat wenst af te slaan naar de diverse winkels etc.
Ik word dan ook woest van dat volk dat bij het afslaan gewoon haaks gaat staan en dus nog met hun halve auto op je rijstrook blijven stilstaan. In plaats van hun auto mooi op dat rijvak te zetten. NEE. Muttens.
Leave a comment:
-
Mensen die eeuwen lang achter een vrachtwagen hangen op de autostrade, jij komt af tegen 125 rechts, je gaat goed op tijd inclusief richtingaanwijzer naar links, en dan schuiven die vlak voor je in...zonder richtingaanwijzer...tegen 95...en dan kijk je in de achteruitkijkspiegel en dan is er in de verste verte niemand te bespeuren.
Wacht dan 10 seconden, jij stuk rond groen fruit...Last edited by TooTall; 09/11/2015, 06:49.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk BerichtenEn dan moeten ze nog weten op welke rijstrook je gereden hebt, en op welk tijdstip. Want vaak mag je op de 3 linkse stroken bvb 90, rechts 70, en op de uitvoeg/invoegstroken 50.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDan zouden ze wel wat correcter moeten omspringen met de snelheidsindicatie op de ring. Vaak staat er 50 waar het niet nodig is, wat verder 70, dan weer 50. Het zal boetes regenen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDan zouden ze wel wat correcter moeten omspringen met de snelheidsindicatie op de ring. Vaak staat er 50 waar het niet nodig is, wat verder 70, dan weer 50. Het zal boetes regenen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVoila, dat bedoel ik precies.
Heb ik hier jaren geleden al geschreven met onze vriend Wooter nog, maak dynamische trajectcontrole van UZ Wilrijk tot Schoten, Ekeren, Kruibeke en Wommelgem en we gaan met zen alle minder lang in de file staan.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenMocht er nu nog iemand zijn die zich eraan houdt, in de Craeybeckx, dan zou het beter zijn. Maar nu heb je een viervaksbaan met drie keuzemogelijkheden, en als je op één ervan 100 rijdt, vlammen ze je langs de andere voorbij. Om dan na de bocht te merken dat die 100-beperking niet was voor de flitspaal net voor de tunnel, maar wel omdat het verderop werkelijk vertraagd verkeer is. En dan krijg je van die kop-staart-aanrijdingen zoals gisterenochtend.
Heb ik hier jaren geleden al geschreven met onze vriend Wooter nog, maak dynamische trajectcontrole van UZ Wilrijk tot Schoten, Ekeren, Kruibeke en Wommelgem en we gaan met zen alle minder lang in de file staan.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenZelfs bij max. 100 in de Craeybeckx blijven ze botsen (gisterenochtend). Benieuwd wanneer ze gaan verminderen naar 70 zoals in de Kennedytunnel.
Leave a comment:
-
die citern die zijn darm verloor, vinden ze hopelijk
en die hoeft niet zwaar gestraft te worden, tenzij hij laks was
Leave a comment:
Leave a comment: