Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog een ergernis die niet met ander verkeer heeft te maken, maar wel met telefoon.
Krijg nu al twee weken telkens als ik aan het rijden ben (ofwel met eigen auto ofwel met de camionet van het werk) telefoon van een privé nummer, en natuurlijk niks van bericht achterlaten dus weet totaal niet van waar het komt.
Is ook altijd op andere moment van de dag.
Nog een ergernis die niet met ander verkeer heeft te maken, maar wel met telefoon.
Krijg nu al twee weken telkens als ik aan het rijden ben (ofwel met eigen auto ofwel met de camionet van het werk) telefoon van een privé nummer, en natuurlijk niks van bericht achterlaten dus weet totaal niet van waar het komt.
Is ook altijd op andere moment van de dag.
Ergernis over media-berichtgeving waar auto's bij te pas komen.
En blijkbaar niemand die dat dus opmerkt vooraleer dit gepubliceerd wordt en iedereen neemt het over van elkaar...
Is niet alleen zo bij auto's. Als je begint met mediabronnen te vergelijken merk je vaak dat artikels gewoon klakkeloos overgenomen werden, inclusief tiepvautten.
dhl, ik ben blij dat ze de laatste nacht nog mee op bed heeft gelegen, verbazingwekkend hoe snel het is gegaan
Kan me voorstellen dat je het triestig vindt...
Leave a comment:
Guest replied
Ik heb hier ook 2 katten rondlopen. Heel lieve beesten die me in die 3 jaar nog geen enkele keer gekrabd of gebeten hebben. Ze zijn ook zacht naar de kleine toe en lopen eerder weg ipv hem aan te vallen. M'n ma had vroeger een hond en toen die enkele jaren terug stief (ik woonde toen al 6 jaar niet meer thuis) was ik er een tijd lang niet goed van.
2x ergernis vandaag:
2x met iemand die een parking in verboden richting wou verlaten
1e keer parking OZ in Brugge, bijna frontaal op een Range Rover die vanachter de struiken kwam en ni eens achteruit wou (is er daadwerkelijk ook afgereden... langs daar)
2e keer in de parkeergarage van St Lucas Gent, madam kwam aan volle snelheid af in verboden richting en toeterde omdat i niet uit de weg ging.... kon ook niet, er kwamen nog 3 auto's achter mij(en de eerste zat bijna in mijn koffer omdat hij te laat zag dat ik alles moest toegooien)madam reed wel achteruit toen ik uitstapte (wou juist gaan vragen wat haar bedoeling was)
Of dat ok is laat ik in't midden maar ik zie wel een verschil tussen iemand die mensenlevens in gevaar brengt door zijn rijgedrag of iemand die ne voeger in't zwart laat komen...
Die zwartwerker kan lagere offertes aanbieden dan zijn bonafide collega die alles netjes aangeeft. Hierdoor verliest deze laatste inkomen en heerst er honger in z'n gezin. Tot overmaat van ramp is er geen geld meer voor de katjes van de dochter. De katjes sterven!
Of dat ok is laat ik in't midden maar ik zie wel een verschil tussen iemand die mensenlevens in gevaar brengt door zijn rijgedrag of iemand die ne voeger in't zwart laat komen...
Sinds ik een dahscam heb ik al massa's overtredingen gefilmd. Niet dat ik daar iets mee doe. De dashcam is enkel voor extra bewijslast bij een aanrijding. Maar vrijdagavond rond 20.15 uur heb ik in Putte centrum richting Mechelen een zwarte BMW M3 met een gepersonaliseerde nummerplaat (82....) gefilmd waar dat ander sensatieverhaal met zijn BMW M3 op de E313 niet voor moet onder doen. Ongelofelijk wat voor toeren die in het centrum en op de Putsesteenweg uithaalde. Ik erger mij er niet aan maar moest ik deze beelden op sociale media smijten of naar de politie sturen dat was garantie politierechtbank en een verkettering door de massa. Dan was die op de E313 nog een brave burger (BMW M3 die pal voor een camionette op de rem duwde). Die in Putte was echt een asociale klootzak die iets veel te klein moest compenseren door zijn levensgevaarlijk en onverantwoord rijgedrag!!!!!!!!! Toppunt : in Mechelen stond ik terug naast hem aan de rode lichten en hij had precies azijn gedronken. Lachen of goedgezind in een wagen zitten is duidelijk niet meer cool.
Heel veel mensen reageerden woedend op de kliklijn sociale fraude van de regering, maar dit is dan wel ok?
Leave a comment: