Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten

wat zouden ze juist bedoelen met "proberen te ontspannen aan een alcoholcontrole"?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      wat zouden ze juist bedoelen met "proberen te ontspannen aan een alcoholcontrole"?
      Weet jij dat niet ?

Comment

• Sommigen kruipen op hun fiets om te ontspannen, diene gast kroop in zijne kofferbak, is dat nu zo vreemd ??? (Om te ontsnappen aan al dat jachtig gedoe wou hij zich dus ontspannen).

Comment

• Dronken spookrijdster van A17 geplukt

Een 44-jarige spookrijdster uit Moeskroen is vanmorgen in Lichtervelde van de A17 geplukt door de provinciale verkeerseenheid. De vrouw was zwaar dronken.

De vrouw moest haar voertuig achterlaten. Haar rijbewijs is voor 15 dagen ingetrokken door het parket van Kortrijk.

De vrouw reed richting Brugge op het verkeerde rijvak en zou al zeker van in Wevelgem aan het spookrijden zijn. (belga/svm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
            Dronken spookrijdster van A17 geplukt

Een 44-jarige spookrijdster uit Moeskroen is vanmorgen in Lichtervelde van de A17 geplukt door de provinciale verkeerseenheid. De vrouw was zwaar dronken.

De vrouw moest haar voertuig achterlaten. Haar rijbewijs is voor 15 dagen ingetrokken door het parket van Kortrijk.

De vrouw reed richting Brugge op het verkeerde rijvak en zou al zeker van in Wevelgem aan het spookrijden zijn. (belga/svm)

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-geplukt.dhtml
            Wtf. Dat is verdomme maar een tweevaksbaan vanaf Roeselare tot Lichtervelde Veel sjange gehad!!!

Comment

• Gisteren een kerel achter het stuur een blikje jupiler zien drinken ===>>>> marginaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                Gisteren een kerel achter het stuur een blikje jupiler zien drinken ===>>>> marginaal.
                sorry.

Comment

Gisteren een kerel achter het stuur een blikje jupiler zien drinken ===>>>> marginaal.

Was't Jupiler N/A misschien? Als hij er niet te veel drinkt heb ik er eigenlijk geen probleem mee

Comment

• net moeten blazen, na het werk

heb me 4de bob-sleutelhanger

Comment

• daarnet een kerel gezien die zich blijkbaar van niks iets aantrok of die zijn dag niet had
                      ik reed achter zijn wagen op een baan waar 90 was en even verderop 70, die kerel bleef gewoon 90 doorkarren met als gevolg geflitst
                      ik bleef achter hem rijden en we draaide allebij de autostrade op waar op het einde alcoholcontrole was.
                      meneer kon te voet verder

Comment

Vertoef eens een half uurtje 's morgens bij een tankstation op de snelweg op weg naar Brussel... Nu weet ik waarom die witte camionetjes met bouwvakkers altijd in Rotselaar en Haasrode nog even stoppen bij de Esso/Texaco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Vertoef eens een half uurtje 's morgens bij een tankstation op de snelweg op weg naar Brussel... Nu weet ik waarom die witte camionetjes met bouwvakkers altijd in Rotselaar en Haasrode nog even stoppen bij de Esso/Texaco
                          Da's alleen de vrijdag, als de bakken die in de camionette staan al op zijn.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• je hebt die wijven in die tankstations nog niet goed bezien zeker
                            daar komt volk voor over de vloer, en de diesel staat er nochthans 5 frank duurder

en excuise me mon french met die wijven

Comment

• Als die wijven het hoogtepunt van je dag zijn....

Comment

• jep, en het ergtse van al is dat ik bijna +1000 km met een tank doe, en het nog geeeneens dagelijks is dan, dat bezoekje

Comment

• wanneer leert de mens 1(en sorry, vooral de belg) toch eens dat alcohol en verkeer niet samen gaan? Er wordt werkelijk veel te weinig op gecontroleerd. Ik rij nu bijna 14 jaar met de wagen en ben nog nooit gecontroleerd. En dan doe ik toch zo'n 30.000 km per jaar. Waarvan zo'n 7.500 in het weekend.

Als ik zondag middag om 17u van kortrijk naar gent rij krijg ik soms echt kromme tenen van die ouwe zatte gasten in hun vette wagens aan 90 te slingeren op het tweede vak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    pff, wie zet er nu iemand met dyslexie zomaar aan het werk bij een krant.

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    2 vrienden die aan't liften waren in scoutsuniform werden zo eens meegenomen door een paar fransen. beide hadden in de ene hand een halve liter bier, en de andere hand een joint :/
                                    Last edited by Teus; 01/04/2009, 22:47.
                                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Onvoorstelbaar !

Comment

• heb ik voor de gein eens gedaan, leeg blikje bier gevuld met cola. (heineken blikje)
                                        ondertussen de auto in gekropen ( zo nuchter als het maar kon) en politie gezocht. terwijl ik langs ze reed. heel traag. keken hun eerst in mijn raam, ik vrolijk de blikje laten zien ( proost)
                                        en beetje gas gegeven....
                                        niet veel later stop politie teken, en de vraag waarom ik alcohol drink achter het stuur.

ze wouden niet geloven dat het cola was. maar heb het ze laten ruiken

kreeg wel een boete voor hinderen van agent in functie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
                                          heb ik voor de gein eens gedaan, leeg blikje bier gevuld met cola. (heineken blikje)
                                          ondertussen de auto in gekropen ( zo nuchter als het maar kon) en politie gezocht. terwijl ik langs ze reed. heel traag. keken hun eerst in mijn raam, ik vrolijk de blikje laten zien ( proost)
                                          en beetje gas gegeven....
                                          niet veel later stop politie teken, en de vraag waarom ik alcohol drink achter het stuur.

ze wouden niet geloven dat het cola was. maar heb het ze laten ruiken

kreeg wel een boete voor hinderen van agent in functie
                                          zelfs al was het heineken, dan was het nog geen bier he

Comment

Working...
                                          X