Zal wel weer goed gecontroleerd worden op oudejaarsavond.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drinken/Rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenZal wel weer goed gecontroleerd worden op oudejaarsavond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennog geen 2% van ons gaat effectief gecontroleerd worden
Ik heb al een lijst gezien met de data wanneer er alcoholcontrole is in mijn gemeente. 24, 25, 31 december en 1 januari zijn daar niet bij. Tenzij ze op het allerlaatste moment nog een interventieploeg sturen natuurlijk. Maar het kan net zo goed dat ze geen extra vergoedingen willen betalen aan hun personeel, en daarom iedereen maar laten feesten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenNog nooit geen controle tegengekomen op oudejaar ...
Denk dat het dit jaar niet anders zal zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVanavond BOB.
Achja, ik moet thuisgeraken hé.. Mensen wakker maken of opbellen om 9h enzo
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAch, morgen lach je met iedereen die een kater heeft. Mensen wakker maken of opbellen om 9h enzo
Alhoewel, ik zal denk ik slapen van 5u30 (is het doel om er dan in te liggen), tot 12u. Dan opstaan, douchen en apperitief om 12u30. Dan eten enzo. En van 16u tot 17u30 proberen wat achterstand wegwerken bij het leren... Fingers crossed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVanavond BOB.
Achja, ik moet thuisgeraken hé.
Wij gaan der ook zijn met een hele bende. Maar vre veel zin heb ik er niet in dus kga wss snel in de overpoort belanden.
Over het drinken rijden gedoe, ik drink er vnv 2-3 voor het eten en daar ga ik het wss bij houden want kmoet ook nog naar huis rijden en de controles zijn lijk echt wel verscherpt. In de laatste 3 weken al 2 keer moeten blazen en al 4 controles zien staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenGa je ook naar de sound in gent??? Khebt gezien op facebook dat je op de lijst staat.
Wij gaan der ook zijn met een hele bende. Maar vre veel zin heb ik er niet in dus kga wss snel in de overpoort belanden.
Over het drinken rijden gedoe, ik drink er vnv 2-3 voor het eten en daar ga ik het wss bij houden want kmoet ook nog naar huis rijden en de controles zijn lijk echt wel verscherpt. In de laatste 3 weken al 2 keer moeten blazen en al 4 controles zien staan...
2jaar geleden de overpoort proberen doen, twas al 3-4u toen we daar toekwamen en enkel maar mensen die in hun eigen kots zaten buiten, en binnen geraakte je nergens binnen (zelfs niet in de irish pub, go figure!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenYep, eerst gaan eten bij Geert Van Hecke (broer van stephen) en dan naar the sound met een man of 5. Hopelijk valt het een beetje mee. Naar waar gaan jullie dan nog in de overpoort?
2jaar geleden de overpoort proberen doen, twas al 3-4u toen we daar toekwamen en enkel maar mensen die in hun eigen kots zaten buiten, en binnen geraakte je nergens binnen (zelfs niet in de irish pub, go figure!)
Is er op oudejaar dan zoveel volk in de overpoort??? Wistek niet.
Zal wss vagant worden, daar kunnen we altijd nog wel bij
Tot straks dan hé wss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenAhbon, wij eerst bij alexander en dan met een 10tal naar daar.
Is er op oudejaar dan zoveel volk in de overpoort??? Wistek niet.
Zal wss vagant worden, daar kunnen we altijd nog wel bij
Tot straks dan hé wss
2jaar geleden was het OVEROVERvol. Maar idd, tzou erg zijn moesten jullie niet meer in de Vagant binnen geraken.
Yep, wss wel é!
Comment
-
link: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...A-A29C156A6A07
02/01 Alcoholcontroles moeten wijken voor terreuralarm
De voorbije oudejaarsnacht hebben de Brusselse politiezones geen enkele gerichte alcoholcontrole gedaan, zo blijkt uit een rondvraag.
Sinds het terreuralarm van kracht is, hebben de zones nauwelijks nog manschappen ter beschikking hebben voor controles, terwijl er in de hoofdstad nochtans bijna drie keer zoveel dronken chauffeurs rondrijden als in de rest van het land.
De Brusselse politiezones voerden maandagavond geen enkele alcoholcontrole uit, leert een rondvraag. "We waren dat vast van plan", klinkt het op de verkeerssectie van de zone Brussel Hoofdstad-Elsene. "Maar het terreuralarm zorgt ervoor dat we gewoon geen manschappen hebben."
Sinds het terreuralarm van kracht werd op 21 december wordt er in de negentien Brusselse gemeenten nauwelijks nog geblazen. In Brussel Hoofdstad-Elsene, de grootste politiezone van het land, werd geen enkele gerichte controleactie meer opgezet sinds de afkondiging van het alarm.
Enkel de zones Zuid en Noord zagen kans om de voorbije twaalf dagen een actie te organiseren. De federale politie kon niet zeggen of haar ploegen controles in Brussel hadden uitgevoerd.
################################################## ####################
Dus: eerst zuipen zoveel je wilt, uurtje voor je naar huis rijdt een bommelding doen en je bent op je gemak...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenGeen enkel controle gehad tijdens de eindejaarsdaagjes. schande
We hebben wel op 1 nacht 2 zuiplappen uit een auto mogen knippen. Begrijpe wie begrijpen kan.
Dit jaar gelukkig geen controles gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk BerichtenHet is elk jaar zo dat er ferm gecontroleerd wordt begin december om de mensen bang te maken. En op oudejaar zelf vinden ze natuurlijk niemand die wil werken en dan zijn er geen controles meer.
Dit jaar gelukkig geen controles gehad.
Een paar weken geleden had ik via via de lijst van dagen dat er alcoholcontroles zouden worden gehouden gezien. 24/12, 25/12, 31/12 en 1/1 waen daar sowieso niet bij.
Comment
Comment