Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    begin van de donkere periode en het is weer volop prijs met defecte verlichting. lampen die niet branden; koplampen die liever de vogels in de bomen licht geven ipv van de rijbaan, ...

Gisteren alweer enen gehad voor mij zonder remlichten, gelukkig waren zijn dempers zodanig versleten dat de kont van zijnen auto halve meter de lucht inging en ik zo zag dat em aan het remmen was. steek je die erna voorbij en straalt de marginaliteit uit den auto. Bij deze "pipo´s als je geen geld hebt om een auto te onderhouden rij dan met de fiets of koopt wat minder klakskes om verkeerd op uwen kop te zetten."

en laatste ergernis van de dag; al die chaufferus (zelfs vrachtwagens) die file aan de kennedytunnel voorbij steken en terug invoegen via de voorsorteringstrook om naar linkeroever te gaan. Moesten ze daar eens dagje een agent zetten zouden ze ook goed verdiene
    Last edited by ; 06/10/2011, 10:06.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    Toch een goede zaak? Van oorsprong een landbouwvoertuig...

Nah, ze zouden beter de brommerkes meepakken, vooral die hun helm dragen zoals hun klaske...

Mijn ergernis : mensen die met hun auto hun ruitewissers volgen. Je ziet ze van links naar rechts gaan synchroon met hun ruitewisser.
    xD dan ligde toch wel strike als ge zo'n hoofdje ziet weg en weer gaan

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
    Quads binnenkort verboden in Brussel

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml
    Toch een goede zaak? Van oorsprong een landbouwvoertuig...

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Onverdraagzaamheid, bis.

Wanneer gaan we de fietsers en voetgangers verbieden?
    Nah, ze zouden beter de brommerkes meepakken, vooral die hun helm dragen zoals hun klaske...

Mijn ergernis : mensen die met hun auto hun ruitewissers volgen. Je ziet ze van links naar rechts gaan synchroon met hun ruitewisser.

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Onverdraagzaamheid, bis.

Wanneer gaan we de fietsers en voetgangers verbieden?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Quads binnenkort verboden in Brussel

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Leave a comment:

• Bompa
    replied
    laat je maar ne keer volledig gaan

er is een beetje plaats nu.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik erger mij aan mensen met een overvolle PM-box (bompa : leeggieten die handel )

Leave a comment:

• Bompa
    replied
    da's geen belediging.
    Dorpjes zoals alle Vlaamse dorpjes in de jaren 1900 waren
    W-Vl kent er zo nog vele....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    wooom'n, daar is idd niks te doen.
    Behalve een klein werfje van ons op de drukste baan van wooom'n.
    De enige baan de naam baan waardig trouwens.

Woumen niet beledigen hé mijn beste, mijn moeder is afkomstig van Woumen

Leave a comment:

• Bompa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    'k snap echt niet waarom ze allemaal via woumen passeren en dan richting A19 :/
    wooom'n, daar is idd niks te doen.
    Behalve een klein werfje van ons op de drukste baan van wooom'n.
    De enige baan de naam baan waardig trouwens.

Leave a comment:

• |) ][ |V| ][
    replied
    Klakskes en bruine medemensen die de pechstrook gebruiken om tegen hoge snelheid de file voorbij te gaan, om na de file gewoon terug de snelweg op te rijden.

Zeker door 15 zo'n types voorbij gestoken langs de pechstrook, allen aan onverantwoorde snelheid. Was erg opvallend hoe het allemaal marginalen waren in wrakken van auto's. Die gasten hebben allemaal geen werk, maar moeten wel overal de eerste zijn, 't was precies gelijk oude mensen in de supermarkt ...
    Last edited by |) ][ |V| ][; 03/10/2011, 18:55.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ja ik lijk op uw kap te zitten sorry eh gerrit, maar als je echt zou anticiperen en niet op de rem gaat, laat rollen, doe je nog zuiniger
    awel meestal kan ik da wel laten rollen
    Maar dan heb je er weer die die pinker-functie van hun auto niet benutten.

jij zit helemaal niet op mijn kap ik heb gewoon veel ergernissen

Leave a comment:

• bobo
    replied
    't is nog erger als da gebeurt op een 2vaks -,-'
    dan mag ik weer op de (rem)
    meestal anticipeer ik. maar ik mag toch weer optrekken wat niet zuinig is
    ja ik lijk op uw kap te zitten sorry eh gerrit, maar als je echt zou anticiperen en niet op de rem gaat, laat rollen, doe je nog zuiniger

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik zwaai altijd naar de lieve mensen die met hun lichten knipperen. Je weet nooit dat het was om te zeggen dat ze je kennen.

Ofwel als tijdje terug; zit daar ook enen met de lichten te knipperen (was niet naar mij). Mens was heel agressief aan het rijden maar schoot eigenlijk niks op. Die gaat van de snelweg aan dezelfde pomp als ik. Terwijl we staan te tanken staan we naast elkaar. Zeg ik tegen die mens "mijnheer denk dat je eens naar je lichten moet laten kijken; zag daarnet op de snelweg dat die constant aan en afspringen, waarschijnlijk slecht contactje". Die wist niet waar em stond, rood tot achter zijn oren. mijn passagiers in den auto lagen te rollen van het lachen.
    Last edited by ; 03/10/2011, 12:04.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Zon + weekend + temp. boven de 20 graden = de kudde schapen gaat naar zee.
    Zo is het al jaren en zo zal het nog jaren blijven. Ik begrijp je ergernis maar de openbare weg is nu eenmaal van iedereen.

Ergernissituatie van gisteren:
    Een camionnette kachelt aan 115 km/u op het middenvak, rechtervak is volledig leeg. Links is een 7de handse Corolla van 4 generaties terug die ooit rood geweest is de camionnet aan 116 km/u aan het inhalen.... Totaal gebrek aan verkeersinzicht dus.
    En dan krijg je een toeter- en lichtconcert als je de zooi rechts inhaalt...
    't is nog erger als da gebeurt op een 2vaks -,-'
    dan mag ik weer op de (rem)
    meestal anticipeer ik. maar ik mag toch weer optrekken wat niet zuinig is

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Een camionnette kachelt aan 115 km/u op het middenvak, rechtervak is volledig leeg. Links is een 7de handse Corolla van 4 generaties terug die ooit rood geweest is de camionnet aan 116 km/u aan het inhalen.... Totaal gebrek aan verkeersinzicht dus.
    Het verwondert mij elke keer dat ik dat lees, dat toeteren en pharen. Ik ben ook een rechtervakrijder en ik passeer dus ook zo veel debielen, maar ik zie nooit lichten of zo.
    Ik zie wel van die mensen die zombie-rijden, bij voorkeur met een tv-scherm als gps onder hun spiegel en 's nachts altijd op dagstand. Hun auto is feller verlicht dan de baan rondom hun. Hun uitzicht naar de rechterkant is volledig weg omdat hun tv of gps of wathever daar tegen die voorruit gekleefd zit.

Leave a comment:

• Rennfox
    replied
    Waarom moet iedereen naar de kust en waarom keren ze allemaal hetzelfde uur ongeveer terug.

kwam GEK, normaal is er geen beetje verkeer te bespeuren.

't is nu al 2de week dat de zondag Na 19u verschrikkelijk druk is.

a19 allemaal links aan 110 ofwa? ga dan rechts in de rij gaan rijden

teveel verkeer!!

en nu werken ze nog in Boezinge ook,
    dus langs Boezinge zelf gereden na 10min in file te staan.
    Zon + weekend + temp. boven de 20 graden = de kudde schapen gaat naar zee.
    Zo is het al jaren en zo zal het nog jaren blijven. Ik begrijp je ergernis maar de openbare weg is nu eenmaal van iedereen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    'k snap echt niet waarom ze allemaal via woumen passeren en dan richting A19 :/
    Last edited by ; 03/10/2011, 00:13.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    van huis naar kot

ik was NUTTIGER dan die toeristen en en wielerterroristen
    Dagje naar zee of ander uitstap is ook nuttig, ontspanning noemen ze dat.

Ik ben zaterdag ook geweest, maar dan wel met de trein.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    gerrit was jij 'nuttig' op de baan ?

of wat benzine aan het opsmoren
    van huis naar kot

ik was NUTTIGER dan die toeristen en en wielerterroristen

Leave a comment:

Working...
X