Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Jij hebt de app niet in gebruik maar daarvan is de vertaling echt erg, file is/was vertaald naar knop omdat dit van bouchon komt. Nu is dit wel net aangepast. En nog van die te letterlijke vertalingen...

Sent with a Galaxy Note 3
    ja nu je het zegt... hilarisch eigenlijk

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Die gadgets hangen er normaal niet hoor enkel de coyote hangt er 24u/24u!
    Wat bedoel je met de vertaling?

Uhu, mijn gsm knel ik dan tussen mijn zetel en mijn kopsteun. Zonder extra hulpmiddelen of dergelijke.
    Jij hebt de app niet in gebruik maar daarvan is de vertaling echt erg, file is/was vertaald naar knop omdat dit van bouchon komt. Nu is dit wel net aangepast. En nog van die te letterlijke vertalingen...

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Mijn auto ziet er bijna net hetzelfde met alle gadgets, enkel heb ik een dashcam ipv de coyote want die heb ik op men Android. Echt zot wat voor kabels je hierdoor allemaal krijgt.

Ik erger mij bij de icoyote app ook enorm aan die vertaling.

Btw, hangt je camera in je filmpje aan de kopsteun?

Die gadgets hangen er normaal niet hoor enkel de coyote hangt er 24u/24u!
    Wat bedoel je met de vertaling?

Uhu, mijn gsm knel ik dan tussen mijn zetel en mijn kopsteun. Zonder extra hulpmiddelen of dergelijke.

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.

De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
    Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...

Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p

De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!

Plus:

Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
    Mijn auto ziet er bijna net hetzelfde met alle gadgets, enkel heb ik een dashcam ipv de coyote want die heb ik op men Android. Echt zot wat voor kabels je hierdoor allemaal krijgt.

Ik erger mij bij de icoyote app ook enorm aan die vertaling.

Dit gaat u nog het beste idee geven over wat ik bedoel met het touchscreen
    Dat bedoel ik met een frustratiemomentje!

http://youtu.be/cSC0-_XpY6o
    Btw, hangt je camera in je filmpje aan de kopsteun?

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Dit gaat u nog het beste idee geven over wat ik bedoel met het touchscreen
    Dat bedoel ik met een frustratiemomentje!

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sebke Bekijk Berichten
    @Brebelco; bedankt voor je uitgebreide reactie.

Je ziet op je foto's wel duidelijk dat de nieuwe coyote toch een slag groter is… Daarvoor alleen al zou ik eerder naar een mini neigen.
    Over de mini heb ik niet direct iets slechts te zeggen. Enkel, maar dat weet je op voorhand, is er een toestel dat wat uitgebreider is.
    Maar het is niet zo dat je meldingen mist met de plus die je bij de nieuwe wel krijgt.

Leave a comment:

• sebke
    replied
    @Brebelco; bedankt voor je uitgebreide reactie.

Je ziet op je foto's wel duidelijk dat de nieuwe coyote toch een slag groter is… Daarvoor alleen al zou ik eerder naar een mini neigen.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sebke Bekijk Berichten
    Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…

Welk toestel zouden jullie aanraden?
    Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.

De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
    Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...

Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p

De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!

Plus:

Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
    Last edited by Brebelco; 31/05/2014, 15:32.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heb slechte ervaringen met beide. Sorry.

Leave a comment:

• sebke
    replied
    Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…

Welk toestel zouden jullie aanraden?

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door olafdv Bekijk Berichten
    Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.

De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.
    Je kan de helderheid op 'auto' zetten en dan valt dat goed mee vind ik.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    En dat er geen trajectcontrole op de E19 en E34 is snapt dat kreng ook nog altijd niet.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.

De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Systeem is dus precies zo willekeurig als iets.
    Daar ligt volgens mij een zwaktepunt van coyote... Geen deftige uitleg of niets over de werking-systeem-functies-wanneer wat te melden. Handleiding is ook niet duidelijk.

Voorbeeldje:
    Wat de ene als 'gevaar' doorgeeft geeft de ander dan weer door als 'obstakel'
    Wat is wat...
    Wat is een rijden risico.. Ik zie dat ineens staan, nog nooit ergens uitleg van gezien wat dat ineens is...

Daarin schiet Coyote volgens mij nog fameus te kort!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Systeem is dus precies zo willekeurig als iets.

Leave a comment:

• SilentSpring
    replied
    Ivm de sterren: ik heb de coyote sinds begin maart en deze week keek ik toevallig eens en had ik 1 ster.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
    Misschien is dat bij Icoyote ook zo.
    Klopt.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Ah, OK. Zelf die optie nog niet tegengekomen op mijn icoyote.
    Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
    Misschien is dat bij Icoyote ook zo.

Leave a comment:

• K2
    replied
    Ah, OK. Zelf die optie nog niet tegengekomen op mijn icoyote.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
    Kan bv. zo'n tractor zijn die de takken van planten in de middenberm al rijdend inkort denk ik, of zo'n vrachtwagen met superbrede lading...
    Je moet het doorgeven als mobiel, en dan heb je 3 opties: vast mobiel of rijden risico.
    (op de New coyote)

Ik dacht dan eerder aan een politieagent op de autostrade die ge passeert?

Daarin vind ik coyote echt slecht.. Er ontbreekt altijd duidelijke info vind ik!

Leave a comment:

Working...
X