Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jij hebt de app niet in gebruik maar daarvan is de vertaling echt erg, file is/was vertaald naar knop omdat dit van bouchon komt. Nu is dit wel net aangepast. En nog van die te letterlijke vertalingen...
Die gadgets hangen er normaal niet hoor enkel de coyote hangt er 24u/24u!
Wat bedoel je met de vertaling?
Uhu, mijn gsm knel ik dan tussen mijn zetel en mijn kopsteun. Zonder extra hulpmiddelen of dergelijke.
Jij hebt de app niet in gebruik maar daarvan is de vertaling echt erg, file is/was vertaald naar knop omdat dit van bouchon komt. Nu is dit wel net aangepast. En nog van die te letterlijke vertalingen...
Mijn auto ziet er bijna net hetzelfde met alle gadgets, enkel heb ik een dashcam ipv de coyote want die heb ik op men Android. Echt zot wat voor kabels je hierdoor allemaal krijgt.
Ik erger mij bij de icoyote app ook enorm aan die vertaling.
Btw, hangt je camera in je filmpje aan de kopsteun?
Sent with a Galaxy Note 3
Die gadgets hangen er normaal niet hoor enkel de coyote hangt er 24u/24u!
Wat bedoel je met de vertaling?
Uhu, mijn gsm knel ik dan tussen mijn zetel en mijn kopsteun. Zonder extra hulpmiddelen of dergelijke.
Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.
De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...
Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p
De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!
Plus:
Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
Mijn auto ziet er bijna net hetzelfde met alle gadgets, enkel heb ik een dashcam ipv de coyote want die heb ik op men Android. Echt zot wat voor kabels je hierdoor allemaal krijgt.
Ik erger mij bij de icoyote app ook enorm aan die vertaling.
Je ziet op je foto's wel duidelijk dat de nieuwe coyote toch een slag groter is… Daarvoor alleen al zou ik eerder naar een mini neigen.
Over de mini heb ik niet direct iets slechts te zeggen. Enkel, maar dat weet je op voorhand, is er een toestel dat wat uitgebreider is.
Maar het is niet zo dat je meldingen mist met de plus die je bij de nieuwe wel krijgt.
Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…
Welk toestel zouden jullie aanraden?
Ik heb beiden toestellen gehad en de New Coyote heb ik nu in mijn wagen hangen. Op de Mini Coyote plus heb ik eigenlijk geen opmerkingen.. 98% van de tijd werkte dit perfect en was er eigenlijk zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat je een minder uitgebreid systeem hebt. Je kan bijvoorbeeld enkel iets doorgeven als obstakel terwijl je bij de nieuwe 6 verschillende keuzes hebt. Dat maakt voor je zelf eigenlijk niets uit maar ik vind de 'beleving' van gedetailleerdere meldingen kunnen doorgeven leuker.
De plus heb ik 5maanden gehad en dan door de New coyote te winnen dan over gestapt. Toestel is iets groter en moeilijker weg te werken. Maar het is nieuwer en het ziet er allemaal veel moderner en properder uit. Je hebt meer opties en je krijgt gedetailleerdere meldingen door.
Van foutieve snelheden heb ikzelf nog niets gemerkt. Wel heb ik gemejrt dat de New coyote direct ontvangst heeft terwijl de plus ik toch 4-5min moest rijden...
Het touchscreen... Mja, ik ben er niet voor te vinden. De helft van de tijd werkt het en de helft van de tijd ben ik er op aan het vloeken. Dat ik 500 keer moet drukken en roepen in de hoop hij het aanvaardt :p
De ideale oplossing (voor mij) is de nieuwe coyote met de fysieke knoppen van de vorige coyote! Maar ja dat gaat dus niet!
Plus:
Nieuwe (vertrok net op een tripje dus de rest hangt er normaal niet :p )
Ik ben van plan om me een coyote aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de mini coyote plus en de nieuwe coyote. Van deze laatste heb ik immers al verscheidene keren gehoord dat het touchscreen niet echt goed werkt. Ook zou het toestel veel problemen hebben met het bepalen van de snelheid dat je aan het rijden bent… En zou het soms foutieve meldingen maken…
Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.
De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.
Je kan de helderheid op 'auto' zetten en dan valt dat goed mee vind ik.
Leave a comment:
Guest replied
En dat er geen trajectcontrole op de E19 en E34 is snapt dat kreng ook nog altijd niet.
Leave a comment:
Guest replied
Heb er al meerdere gehad en vooral met de mini is het altijd gezeik. Ofwel heeft hij geen idee hoe hard ik rij, ofwel is het ineens 400km/h. Of niet reageren als ik hem wil muten als ik een bepaalde paar al ken. Of hij denkt dat ik op weg X rij ipv Y en gaat piepen voor X.
De coyote met het grote beeldscherm heb ik ook al gehad maar die sprong te hard in het oog. Te fel 's avonds.
Daar ligt volgens mij een zwaktepunt van coyote... Geen deftige uitleg of niets over de werking-systeem-functies-wanneer wat te melden. Handleiding is ook niet duidelijk.
Voorbeeldje:
Wat de ene als 'gevaar' doorgeeft geeft de ander dan weer door als 'obstakel'
Wat is wat...
Wat is een rijden risico.. Ik zie dat ineens staan, nog nooit ergens uitleg van gezien wat dat ineens is...
Daarin schiet Coyote volgens mij nog fameus te kort!
Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
Misschien is dat bij Icoyote ook zo.
Ah, OK. Zelf die optie nog niet tegengekomen op mijn icoyote.
Ook pas opgemerkt dat wanneer je op de knop van mobiele flitser drukt er een twede knop bijkomt met + op en daar kan je die opties kiezen.
Misschien is dat bij Icoyote ook zo.
Leave a comment: